אמיצה (תלת מימד) ביקורת סרט

Brave Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אמיצה (תלת מימד)":
"בידור ראוי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Brave
דיבוב קלי מקדונלד, רובי קולטרין, אמה תומפסון, ג'ולי וולטרס, קווין מקיד, קרייג פרגוסון, בילי קונלי במאי/ת ברנדה צ'פמן, מרק אנדרוס  
אנימציה
ביקורת סרט לאמיצה (תלת מימד) מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בידור ראוי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
משהו מוזר עובר על אולפני פיקסאר. בשנה שעברה הם סיפקו את סרטם הגרוע ביותר עד כה - "מכוניות 2"- שהיה המשכון לסרטם הגרוע והמאוד מצליח "מכוניות". השנה הם מביאים אגדת נסיכות קלאסית שיותר מתאים באופיו לאולפני הבית שלהם – דיסני. משום מה, דווקא האולפנים שאחראים על סרטי אנימציה פורצי דרך כמו סדרת "צעצוע של סיפור", "למצוא את נמו", "רטטוי" "למעלה" ו"משפחת סופר על" הם החתומים על הסרט המסורתי הנ"ל. התוצאה מבדרת ולבטח יהיו כאלו שימצאו בו עניין מגדרי כי הנסיכה היא סוג של טומבוי שמסרבת להתחתן ומעדיפה לטפס על הרים, שזה לא משהו שראינו עד כה בסרטי אנימציה של דיסני.על אף הפוטנציאל, "אמיצה" לא באמת מצליח להסעיר ולרגש והסוף שלו שגרתי למדי. חסר אפקט ה- WOW כמו הפתיחה המעולה של "למעלה", הסוף המלחיץ והמסעיר של "צעצוע של סיפור 3", או סיפור אפקטיבי כמו "רטטוי" או "למצוא את נמו". יש כאן סיפור חינוכי על קבלת האחר, חייה ותן לחיות במערכת יחסים נוקשה בין נסיכה לאמה המלכה.
אחד ההיתרונות בסרט הוא השחקנים הנפלאים שנבחרו לדבב את הדמויות. את מרידה הנסיכה מדבבת קלי מקדונלדס המוכרת לקהל הרחב מסדרת הגנגסטרים "אימפריית הפשע". את המלכה הקשוחה מדבבת אמה תומפסון ואת הדמויות האחרות מדבבים ג'ולי וולטרס הוותיקה כמכשפה, ביל קונולי כמלך, ואת הלורדים שבניהם מתחרים על ליבה של מרידה מדבבים רובי קולטריין, קרייג פרגסון וקווין מקיד.העלילה עוקבת אחרי מרידה, נסיכה סקוטית המעדיפה לעסוק בקליעה בחץ וקשת על פני תפקידיה כנסיכה רגילה. באחת מהרפתקאותיה היא מגיעה לבקתה אפלולית של מכשפה. היא מבקשת ממנה שתגרום לאמא שלה להתנהג אחרת - להיות אחרת. בלי שהיא מבינה היא משחררת כוח אפל שמשנה לחלוטין את האם הדאגנית וכמעט גורמת לאסון. עכשיו היא חייבת לצאת למשימה כדי להציל את האם הקפדנית וגם את שמה הטוב. במהלך אותו מסע היא תלמד על עצמה כמה וכמה דברים ועל מערכת היחסים שלה עם אלינור המלכה.
כדי לא להרוס את חווית הצפייה מהסרט ולשמור על אלמנט ההפתעה אינני מרחיב על הטוויסט המתחולל באמצע הסרט. לכן נסו להמנע מלקרוא יותר מדי על הסרט כדי לא להיתקל בספוילרים. אני כן אציין שהסרט הקצר "הירח" המוקרן לפני "אמיצה" הוא מהחלשים שפיקסר יצרו אי פעם. בנוסף, התלת מימד לא באמת הכרחי: הוא לא הופך לחלק אינטגרלי מהסרט. "אמיצה" הוא סרט אנימציה משפחתי המתאים לכל גיל. אפשר להנות ממנו כילדים וכמבוגרים והוא יספק לכם 100 דקות ממוזגות ונעימות בבית הקולנוע הסמוך, אבל כדאי להנמיך ציפיות.
אמיצה (תלת מימד) - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איתמרקוגיל: 1322/07/2013 14:08:55
7/10אייקון ציון
סרט נחמד לא יותר מזה לא כזה אהבתי תסרט בוא נגיד ככה אהבתי יותר תמשחק בסמארטפון מאשר את הסרט
שם: מיכלטיתגיל: 2023/01/2013 15:38:14
7/10אייקון ציון
סרט נורא חמוד עם מסר.. מתאים בעיקר לילדים
שם: chopitinaגיל: 3015/01/2013 09:08:20
8/10אייקון ציון
סרט נחמד, קצת משעמם. איכות הסרט טובה מאוד!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט