סטפ אפ 4 (תלת מימד) ביקורת סרט

Step Up Revolution Movie Review

תמונת כתביאיר פרי על "סטפ אפ 4 (תלת מימד)":
"כאב ראש"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Step Up Revolution
משחק קתרין מקורמק, ראיין גוזמן במאי/ת סקוט ספיר  
מוזיקלי
ביקורת סרט לסטפ אפ 4 (תלת מימד) מאת יאיר פרי | מבקר קולנוע וטלויזיה
ציון המבקר
"כאב ראש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שורת המכירה של 'סטפ אפ4' היא 'לוהט יותר מאי פעם'. ואילו היתרון המרכזי של הסרט הוא שהאולם ממוזג. ולכך אלאניס מוריסט הייתה קוראת- אירוניה. העלילה, בין אדוויל אחד למשנהו, היא סיפורו של שון, רקדן 'לוהט' ומלצר בבית מלון יוקרתי במיאמי ה'לוהטת', בליין במסיבות חוף 'לוהטות' בפאב לטיני 'לוהט' וגם מנהיג חבורת 'פלש מוב'- הופעות ריקוד סופנטניות במקומות ציבוריים. שון חולם (חלום 'לוהט') שהסרטונים של קבוצתו יניבו צפיות רבות ב'יו טיוב' ויזכו בתחרות נושאת פרס כספי גדול. אך הכל משתנה כשהוא פוגש ומתאהב באמילי, רקדנית קלאסית אך 'לוהטת' אשר מנסה לעבור אודישנים לקבוצת מחול איכותית ונגררת אל חבורת ה'פלאש מוב' של שון. בינתיים, הקבוצה מתגייסת, דרך הריקוד ה'לוהט' למנוע מבעל בית המלון הקפיטליסט להשמיד את שכונתו האותנטית וה'לוהטת' של שון. לא 'לוהט' בכלל. אך בעל בית המלון הוא לא אחר מאביה של אמילי! ומה אלאניס הייתה אומרת?אלא שבחווית הצפייה אין שום דבר 'לוהט'. לפאב הקובני יש את המיסתורין של בית קפה בטיילת בת ים, דמויות המשנה משעממות והחמור מכל- בין הגיבור לגיבורה יש סקס אפיל של ביקור שגרתי אצל השיננית. התקשורת בינהם רחוקה מלהיות חושנית ופראית והיחסים המבויישים מסתמכים בעיקר על עזרה הדדית ועסקית- הוא צריך רקדנית לקבוצתו, היא צריכה ללמוד צעדים חדשים לקראת האודישן. מחרמן כמו הסכם ממון. בסרט ריקודים רומנטי וסקסי על החוף לפחות היינו מצפים ללבוש מינימלי ורטוב, קרבה מחשמלת, וויב היסטרי בין הגיבורים הראשיים. מישהו שם החליט שבחור עם קוביות בבטן ובחורה עם גזרה נאה שרוקדים באותו פריים ריקוד מתואם ירגש ויוציא את הקהל מגדרו סטייל 'ריקוד מושחת'. וטעו.
לזכות הסרט אפשר להגיד שהוא מעודכן- לעומת ה'סטפ אפ' המקורי, כאן לא מדובר בהופעה בהיכל בית הספר אלא באמני רחוב שעיקר האנרגיה שלהם מושקעת במופע רב תחומי (מחול, מוזיקה, משחקי אורות, גרפיטי) בלוקיישנים מקוריים ובתוך המרחב הציבורי. למעשה החלקים המוצלחים ביותר בסרט הם קטעי הריקוד עצמם שבעזרת הקשרים מעניינים (חסימת רחוב בטיילת, מוזיאון לאומנות, מסעדה יוקרתית וכו') מקבלים טוויסט מגניב. גם הסיפור של אמילי באודישנים לקבוצת מחול נראה שהוא מנסה לייבא לסרט את העכשוויות של תוכניות ריקוד ריאליטי בסגנון 'נולד לרקוד' או 'רוקדים עם כוכבים' כשמנהלת קבוצת המחול בתפקיד מיכל אמדורסקי ('הטכניקה שלך מושלמת אבל את חייבת למצוא מקוריות ומהר').אבל קטעי הריקוד ארוכים מדי וערוכים בתזזיתיות מבלבלת שלא מחמיאה להם אלא מנסה להפוך אותם בכוח למגניבים יותר. יחד עם תלת המימד המעיק, שבאמת אין לו שום סיבה, רק מעוררת דרישה לאדוויל הבא. לאחר מה שנראה כנצח החגיגה נגמרת, לאחר קטע ריקוד מסכם ומתיש של כעשר דקות שפעל באלימות מכוונת על המגרנה שכבר לוחצת. העלילה הדלה, הניסיון הנואש לקצב וסקסיות וחוסר ההזדהות עם הדמויות מונעת את ההנאה ממה שהסרט מבקש לעשות- הופעות מחול אסתטיות, תלת מימדיות ושוברות גבולות. "סטפ אפ 4" מושלם לדייט של ילדים בני 12 ורק כשנגמרו כל הכרטיסים לכל שאר הסרטים שאי פעם יצאו בבתי הקולנוע. וממש חם בחוץ.
סטפ אפ 4 (תלת מימד) - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: חליגיל: 1708/04/2013 14:55:58
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ביותר. קצת רדוד אבל נחמד להעברת הזמן
שם: igalגיל: 3710/03/2013 22:27:04
1/10אייקון ציון
די נשבר לראות את אותו סרט רק משנים את המספר בסוף...זה כמו ברוקי...הגיע עד למספר תלת ספרתי והפך לבדיחת המאה. מאוס ביותר ואין השקעה אף פעם בסיפור, תמיד אותו שעמום על בחור או בחורה שמגיעים למקום אחר ומגלים עולם מחתרית של סוכני חשאי...סליחה ילדים משועממים שרוקדים, והוא מתאהב בה והיא בו ויאללה בלגן . סליחה על הגסות אבל לאחר 20 דקות הייתה לי בחילה וכיביתי.
שם: שניגיל: 2311/12/2012 11:25:47
8/10אייקון ציון
אני מכורה לסרטים מסוג זה. אבל הסרט הזה תמיד יהיה הכי טוב שראיתי. נורא יפה ומרגש לראות את השחקנים מהפרקים הקודמים רוקדים.. עלילה תמיד משתנה אבל סביב הריקוד ונורא יפה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט