בלתי נשכחים 2 ביקורת סרט

The Expendables 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "בלתי נשכחים 2":
"כסאח לפנים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Expendables 2
משחק סילבסטר סטאלון, ז'אן קלוד ואן דאם, צ'אק נוריס, ברוס וויליס, ארנולד שוורצנגר, ליאם המסוורת', ג'ט לי, ג'ייסון סטיית'ם במאי/ת סיימון ווסט  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבלתי נשכחים 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כסאח לפנים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די24.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סטאלון חוזר בסרט ההמשך הצפוי ללהיט מלפני שנתיים וזה רועש יותר, קצבי יותר, אלים יותר, מצחיק יותר והרבה יותר טראשי וכייפי מאי פעם. אין ספק, "הבלתי נשכחים 2" זאת החוויה הנוסטלגית שכל חובב סרטי פעולה משנות ה-80 או -90 חייב לעצמו. העובדה שהסרט הזה הוא בושה לאינטליגנציה, קולנוע שעשוי ברישול ונטול כל הפתעה או מקוריות תסריטאית לא פוגעת בגודל ההנאה של הצופה, כי לא באנו לראות גיבורי על מיוסרים או דרמות איכותיות. באנו לראות את סטאלון הולך מכות עם ואן דאם.העלילה הפעם מביאה את גיבורינו למזרח אירופה בחיפוש אחרי מטוס שהתרסק. במטוס היתה קופסה עם מידע סודי שיוביל לנשק קטלני במיוחד. המשימה היא להחזיר את הקופסה אל ארה"ב כדי שלא תיפול בידיהם של הרעים. משימה לכאורה קלה ביותר אבל באדיבותו של ואן דאם מנהיג כנופייה מרושעת ורצחנית במיוחד העלילה מסתבכת. אחד החברים בחבורה ימות במהלכה והשורדים יצאו למסע נקמה כייפי במיוחד.
היתרון המרכזי של הסרט הוא שיש הרבה יותר זמן מסך לברוס וויליס וארנולד שוורצנגר שמוסיפים גם המון הומור המתבסס על הדמויות האייקוניות שלהם מסרטי "שליחות קטלנית" ו"מת לחיות". ז'אן קלוד ואן דאם מושלם כנבל התורן - לפעמים אנחנו שוכחים שהוא גם שחקן טוב. נוכחותו של צ'אק נוריס בעיקר משעשעת ואילו שני הצעירים ביחידה המובחרת הם באמת שחקנים: ליאם המסוורת' (משחקי רעב) ו יו נאן (כוכבת קולנוע מסין). הם בעיקר נעימים לעין והתפקידים שלהם לא דורשים יותר מדי.ג'ט לי מופיע במערכה הראשונה ומספק את הסחורה כנדרש. סטאלון וסתיית'ם הם כרגיל הכוכבים המרכזיים של הסרט, לונדגרן ממשיך להפגין כשרון קומי מודע לעצמו. חוזרים גם רנדי קוטור המתאבק שהפך לשחקן וטרי קרוס שחקן פוטבול שהפך לקומיקאי - שניהם לא מזיקים. לחובבי הטריוויה מופיע בסרט גם סקוט הדקינס שהתפרסם בסרטים "נינג'ה חוזר" ו"המסכה השחורה 2". הוא מגלם את עוזרו הרצחני של ואן דאם.
ביים את הסרט הבריטי סיימון ווסט שמאחוריו סרטי פופקורן, חלקם ראויים ומרביתם לא, כגון "קון אייר", "בת הגנרל", "טומב ריידר", "כשזר מתקשר" ו"המכונאי" . ווסט ידע בדיוק מה הקהל רוצה לקבל וסיפק אותו בשלמות מעוררת הערכה ללא יומרות מיותרות. עבור חובבי סרטי פעולה קלאסיים "הבלתי נשכחים 2" יהיה בידור קייצי מושלם. במשך 102 דקות המוח שלכם יוכל לנוח וליהנות מפעולה תזיזית, הומור מודע לעצמו ושחקנים ותיקים שנהנים מכל רגע. Brainless Entertainment במובן הטוב של המונח.
בלתי נשכחים 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: aloncoolגיל: 2021/12/2014 20:23:39
9/10אייקון ציון
אומנם לא ראיתי את הראשון אבל מאוד נהנתי כל הרגעים היו מותחים ומעניינים ובסך הכל סרט כפי
שם: Jason Stathamגיל: 2305/05/2014 00:20:02
9/10אייקון ציון
לחובבי האקשן המושבעים מובטחת הנאה בטוחה. כל הכוכבים הגדולים יחדיו בשלל סצנות מצחיקות ומלאות אקשן ופיצוצים. ולפעמים זה כל מה שצריך בסרט .9 בסולם statham.
שם: KirilFגיל: 2404/03/2013 16:56:06
8/10אייקון ציון
לרגע זה הרגיש קצת כמו פרודיה, אבל בכל מקרה נהנתי. כיף לראות את כולם משתפים פעולה לסרט אחד וגם אחי שלא הכיר את רוב השחקנים נהנה גם בלי הנוסטלגיה. היה שווה!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט