סוף המשמרת ביקורת סרט

End of Watch Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סוף המשמרת":
"ריאליסטי וקיצוני"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר End of Watch
משחק ג'ייק ג'ילנהול, מייקל פנה במאי/ת דייוויד אייר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לסוף המשמרת מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"ריאליסטי וקיצוני"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע53.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די38.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
דיוויד אייר הוא במאי/תסריטאי שעשה קריירה מסרטים שעוסקים בשוטרים בלוס אנג'לס. הוא ביים את Harsh Times עם כריסטיאן בייל כשוטר מסומם, את קיאנו ריבס הוא סיבך עם "מלכי הרחוב" וסידר לדנזל וושינגטון אוסקר עם התסריט ל"יום אימונים מסוכן". קורט ראסל נתן את הופעתו הטובה ביותר בשנים האחרונות כשוטר מושחת ב Dark Blue. אז לקולנוען המדובר יש איזושהי אובססיה לעולמם של השוטרים ו"סוף משמרת" הוא הריאליסטי מכולם.ג'ק ג'ילנהול ומייקל פנה מגלמים צמד שוטרים, טיילור וזבארה, שתפקידם הוא לפטרל ברחובות המסוכנים של לוס אנג'לס ולענות לקריאות עזרה שמועברות אליהם דרך המודיעין המשטרתי. חלק מהשגרה היומיומית שלהם היא התקלויות עם סוחרי סמים, כנופיות אלימות, הורים מכים, שכנים שיכורים ועוד שלל הפתעות שלא היינו רוצים לפגוש אפילו באור היום.
השניים אוהבים להסתכן ולהציל חיים. אין להם בעיה להכנס לעימות פיסי עם גנגסטרים, לרוץ לתוך בתים שעולים באש כדי להציל ילדים ועוד שלל סכנות. לרוע מזלם הם מחליטים להגדיל ראש ולפרוץ לתוך בית חשוד במיוחד. מכאן שרשרת אירועים בלתי נמנעת מסבכת אותם עם קרטל סמים רצחני. התסריט בנוי בצורה יוצאת דופן: הוא מורכב מסיטואציות שאינן קשורות אחת לשנייה שבסופו של דבר מתחברות לסיפור אחד רצוף, לעיתים זה מאולץ והנימוקים לא חכמים אבל התוצאה למרות הכל אפקטיבית ומרתקת לכיסא.כדי לחזק את תחושת הריאליזם אייר מחליט לקחת סיכון ולצלם באופן המדויק ביותר את רגעי הדרמה הנלווים לחיים המשטרתיים בעזרת מצלמות דיגיטליות אשר הוצבו בידיהם של השחקנים, ואפילו על דש בגדם. העריכה התזזיתית של הסרט וצילום הוידאו הריאליסטי מזכירים תוכניות ריאלטי, ביניהן סדרת המציאות האמריקאית הותיקה "שוטרים".
אייר משלב בחוכמה סצנות אינטימיות של טיילור וזבארה עם בנות זוגם, היחסים עם שוטרים אחרים חלקם חברים וחלקם אויבים, רגעים מתים שבו הם מפטרלים עם מכונית המשטרה ומשוחחים על החיים וכמובן סצנות פעולה ומתח מצמררות. ניסיון להציג שגרת חיים ריאליסטית אבל תוך כדי נבנה סיפור וגם הדמויות הופכות למלאות ומסקרנות עד כדי כך שאנחנו למדים לאהוב אותם במשך 99 דקות.היתרון המרכזי של הסרט הוא הכימיה בין ג'ק ג'ילנהול ומייקל פנה. נטלי מרטינז (מרוץ המוות) ואנה קנדריק (תלוי באוויר) אמינות כבנות זוגן. עוד שתי שחקניות מוכרות הן אמריקה פררה (בטי המכוערת) וקודי הורן (מג'יק מייק) המגלמות שוטרות קשוחות. "סוף המשמרת" הוא אחד מסרטי המשטרה הטובים ביותר של השנים האחרונות והוא מספק חוויה קולנועית מסעירה ומחשמלת עמוסה באדרנלין עם סצנות פעולה קשוחות ואלימות, אבל באותה מידה הסרט הזה גם אנושי ומרגש.
סוף המשמרת - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1408/08/2017 21:16:50
7/10אייקון ציון
סרט פשוט ומעניין !!! השחקנים נהדרים, אלמנט הצילום לא רע בכלל, הפס-קול מוסיף המון לאווירת הסרט, האקשן כיפי וסוחף, העריכה מצויינת והדיאלוגים מעניינים ברובם אבל התסריט והעלילה צפויים למדי, לא כל כך מקוריים ולפעמים אפילו משעממים. בקיצור, אפשר לראות !!!
שם: nanaגיל: 2914/01/2017 21:27:21
10/10אייקון ציון
אלים ומרתק,מצוין. מסוג הסרטים ששומעים את התקציר והוא נשמע שטחי אך מקבלים בדיוק את ההפך: סרט חכם ,לא נופל לקיטש ,מותח ואפילו מצליח לרגש (בלי קיטש). שחקנים מצוינים בעיקר ג''ייק ג''ילנהול שתמיד מצוין (איך אין לו אוסקר???). מומלץ
שם: Jason Stathamגיל: 2327/02/2014 20:55:33
7/10אייקון ציון
זהו סרט ריאליסטי שבין מבול סרטי הפעולה שבהם גיבור בודד מחסל לבדו קרטל סמים או מציל את גורל העולם. בסרט אנחנו מקבלים הצצה אל המציאות שבה נחשף לפנינו עולמם של 2 שוטרים הצצה שמספקת רגעים דרמטיים מצחיקים ומרגשים. 7 בסולם statham.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט