פיץ' פרפקט ביקורת סרט

Pitch Perfect Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "פיץ' פרפקט":
"אחד הסרטים הכייפים של שנת 2012"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Pitch Perfect
משחק אליזבת' בנקס, אנה קנדריק במאי/ת ג'ייסון מור  
קומדיה
ביקורת סרט לפיץ' פרפקט מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע59.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קאיי קאנון היא תסריטאית ומפיקה של הסיטקומים "30 רוק" ו"הנערה החדשה". ג'ייסון מור הוא הבמאי של הלהיט מברודווי "אבניו Q". החיבור בין שני הכשרונות הקומיים המבריקים יצר את אחד הסרטים המצחיקים של שנת 2012: "פיץ' פרפקט". שילוב קטלני בין GLEE ל"מסיבת רווקות" רק בלי הקיטש המעצבן והמון הומור לא פוליטקלי קורקט וקטעים מוסיקלים סוחפים וכייפים. כאשר מגלים שהסרט הכל כך מצחיק הזה מבוסס על ספר מאת מיקי רפקין שעוסק בלהקות אקפלה זה נשמע כמו בדיחה.העלילה עוקבת אחרי בקה, בגילום המועמדת לפרס האוסקר, אנה קנדריק. בקה היא בחורה מגניבה חובבת מוסיקה שלא ממש משתלבת בקולג' והחלום שלה הוא בכלל להגיע ללוס אנג'לס ולהפוך ל D.J. בינתיים היא עסוקה בליצור סטים מוסיקלים במחשב הנייד שלה ולהתנדב ברדיו הקהילתי. כדי לרצות את אביה, מרצה בקולג', היא מצטרפת בלית ברירה ללהקת אקפלה של בנות שלא מצאו את עצמן בשום קבוצה או ארגון חברתי אחר בקולג'.
הביצ'יות הדקיקות והלבנות מנהיגות את המקהלה ושאר הבנות הן מוזרות, שמנמנות, חסרות בטחון עצמי, כל אחת ואחת מהן מקסימה בדרכה הייחודית והאלטרנטיבית. למרות שכל אחת מגיעה מרקע אחר ביחד הן נשמעות מצויין. הקונפליקט מגיע כאשר בקה מנסה להחדיר לתוך העולם המוסיקלי המסורתי של שירה אקוסטית מקבצים וסגנונות לא רגילים. נוצר מאבק פנימי בין אוברי המנהיגה השמרנית, הקשוחה והאכזרית של המקהלה שמתגלה כצעירה חסרת בטחון עצמי שחוששת מכשלון.גונבת את ההצגה מכולן היא הקומיקאית האוסטרלית רבל וילסון ("מסיבת רווקות", "הרווקה") בתפקיד "איימי השמנה". השחקנית מלאה בכשרון נדיר וטיימינג קומי מבריק שפשוט מצליח להשתלט על הסרט ולמרות הנוכחות החביבה מאוד של קנדריק, "איימי השמנה" היא הכוכבת האמיתית של הסרט. עוד קומיקאית מוכשרת שגוייסה לסרט היא האנה מיי לי המגלמת את לילי השקטה שזוכה ללחוש את המשפטים המופרעים ביותר בסרט והיא עושה את זה פשוט מושלם.
העלילה בסרט היא שולית. בסך הכל ראינו בעבר עשרות סרטי קולג' על תחרויות מוסיקליות בין קבוצות יריבות. התוכן של הסרט, הצורה שהוא מוגש, המוסיקה הסוחפת והשחקניות המעולות שלוהקו לקומדיה המוסיקלית המוצלחת הזאת הם אלו שהופכים את "פיץ' פרפקט" לאחד הסרטים הכייפים של שנת 2012 ואם כבר מחליטים לסגור את השנה האזרחית בקולנוע אז עדיף עם חיוך. בהחלט אחד הסרטים הכייפים של שנת 2012.
פיץ' פרפקט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4922/10/2021 09:30:29
7/10אייקון ציון
רק בגלל הביצועים היפים לשירים משנות ה-80 וה-90.הרבה יותר מזה אין כאן.בקה היא בחורה שמגיעה ללמוד בקולג'' ומצטרפת ללהקת בנות ששרות א-קפלה ומבצעות קאברים ללהיטי עבר. הלהקה נכשלת שוב ושוב בתחרויות בסגנון השירה הזה, שמארגן הקולג'' לתלמידיו. היריבים הכי גדולים שלהן הם להקת בנים עם סולן שחצן במיוחד. בקה מביאה איתה רוח חדשה ופחות "שמרנית". חוץ מזה, העניין הוא גם בדינמיקה בין בנות הלהקה שלכל אחת שריטה ומוזרות משלה. מי שאהב ועדיין אוהב את המוסיקה הנהדרת של שני העשורים האחרונים מהמילניום הקודם, יהנה.
שם: יואבגיל: 1622/03/2013 16:18:58
8/10אייקון ציון
סרט מצחיק ביותר עם מוזיקה פשוט מגניבה.
שם: מיכאלגיל: 1205/03/2013 14:45:52
7/10אייקון ציון
סרט נחמד מאוד מצחיק דמויות טובות ועשוי לא רע שווה צפייה!
קישורים
חץ פיץ' פרפקט (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט