מהפכה בבית ביקורת סרט

Parental Guidance Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מהפכה בבית":
"מיועד רק למי שמאוד התגעגע לבט מידלר ובילי קריסטל"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Parental Guidance
משחק בילי קריסטל, בט מידלר, מריסה תומיי במאי/ת אנדי פיקמן  
קומדיה
ביקורת סרט למהפכה בבית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מביך ומהנה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע71.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אנדי פיקמן, במאי הסרטים המשפחתיים הנלוזים "יש לה ביצים", "תוכנית המשחק", "המרוץ להר המכשפות" ו"רק לא את" מספק לנו עוד קומדיה משפחתית חדשה בשמה העברי "מהפכה בבית". הפעם מדובר בסרט שנוצר עבור קהל של הורים/סבים וסבתות שייקחו ילדיהם/נכדיהם לסרט בעונת החגים. האטרקציה המרכזית שמספקת תירוץ כלשהו לצפייה במוצר קולנועי זה היא השתתפותם של שני הכוכבים בט מידלר ובילי קריסטל כסבא וסבתא.הליהוק של שני גיבורי הילדות שלי הוא הסיבה האמיתית שעוררה בי את הרצון הראשוני להסתכן ולצפות בסרט הזה מלכתחילה. פשוט התגעגעתי אליהם. אני מתגעגע לקומדיות המביכות של בט מידלר משנות השמונים תחילת התשעים. אפילו לקומדיות של בילי קריסטל אני מתגעגע: "כשהארי פגש את סאלי" היתה הקומדיה הרומנטית הראשונה שהלכתי לראות בקולנוע לפני 24 שנה בערך. אז איך היה להיתקל בשני כוכבי הבידור אחרי שנים של היעדרות מהמסך הגדול?
בעיקר מביך, אבל גם מאוד מהנה. לפחות כמו צפייה חוזרת בסרטים Outrageous Fortune או Big Business בכיכובה של בט מידלר. גם כאן היא וולגרית, צעקנית ומחליקה על בוץ. את תפקיד המקיא התורן תופס דווקא בילי קריסטל. אפילו יש להם נכד שמשתין בפומבי. בקיצור "מהפכה בבית" הוא כל מה שאנחנו מצפים מקומדיה הוליוודית טיפוסית בכיכובה של מידלר. כמובן שחלפו 30 שנה וקצת אז גם היא וגם קריסטל נראים כאילו הסכין של המנתח הפלסטי הקבוע חלפה על פניהם מספר פעמים, שלא נדבר על בוטוקס.העלילה היא הדבר הפחות חשוב בסרט הנ"ל. התירוץ לכנס את מידלר וקריסטל לסרט משותף הוא שהם יגלמו סבא וסבתא שלא ממש יודעים איך להסתדר עם הנכדים שלהם. אבל ברגע שהשניים יבצעו שיר אחד יחדיו תהיה תפנית עלילתית ולפתע הנכדים יאהבו אותם. גם הבת הסוררת מריסה טומיי ובעלה השחקן הנאה טום אוורט סקוט לפתע יעריכו את הסבא והסבתא עם חוכמת החיים. בקיצור, "מהפכה בבית" הוא סרט משפחתי נטול כל הגיון, שכאילו נכתב על ידי מחשב המתמחה בכתיבת סרטי נוסחה לחגים עבור האולפנים בהוליווד. הוא מבוים ברישול ואין בו רגע אחד של מקוריות או רגש אמיתי.
ולמרות הכל, "מהפכה בבית" מספק 104 דקות של אסקפיזם זול וטראשי. אפילו הסוף הקיטשי המבוים בצורה כל כך מסורבלת מצליח להיות אפקטיבי. בכל זאת יש משהו שעובד בתוך כל הבלגן הקולנועי המביך הזה שנקרא "מהפכה בבית". באופן מפתיע וכנגד כל הסיכויים מוצר הצריכה האיום הזה מצליח לספק סוג של הנאה, גם אם מפוקפקת.
מהפכה בבית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ברגיל: 3613/07/2013 12:36:57
6/10אייקון ציון
סרט חמדמוד בהחלט - אפשר היה להשקיע יותר - יש קטעים מצחיקים אבל זה לא מטפס מעבר לכך
שם: ליטל לויגיל: 2208/05/2013 22:12:30
8/10אייקון ציון
סרט סבבה לגמרי בהתחלה הוא משעמם כזה ולא בדיוק מעניין אבל הוא מצחיק קליל (אל תצפו להתפקע מצחוק) אבל הוא אותי הצחיק.. ואז לקראת הסוף הוא די מרגש כאילו אותי הוא לא ממש ריגש כי השיעמום בהתחלה גורם לך לאבד עניין אבל יש בו טיפה של רגישות וצחוקים וכייפי וסבבה של סרט לכל המשפחה
שם: רועיגיל: 1428/04/2013 12:47:55
1/10אייקון ציון
סרט מזעזע , משעממם , רדוד ,לא מצחיק . כל הסרט היה משעממם לא נהנתי ממנו ולא שווה צפייה . זה הגיע למצב שיצאתי באמצע הסרט מרב שזה היה משעממם ..
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט