טראנס ביקורת סרט

Trance Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "טראנס":
"האריזה מאוד מרשימה ויזואלית התוכן הרבה פחות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Trance
משחק ג'יימס מקאבוי, וינס קאסל, רוזריו דוסון במאי/ת דני בויל  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לטראנס מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"נראה טוב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע57.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די32.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
דני בויל, האיש שהביא לעולמנו את "חברים לרצח", "טריינספוטינג", "נער החידות ממומביי", "27 ימים אחרי", "127 שעות" ואת טקס הפתיחה של האולימפיאדה האחרונה חוזר לעולמנו בתקווה להכניס את הצופים למצב של "טראנס" ולהפנט אותם לתוך העלילה המופרכת שנרקחה על ידי ג'ון הודג' וגון הירנה.לדאבונו של בויל זהו סרטו הפחות מוצלח מזה תקופה ארוכה ולא משנה אילו זוויות צילום מטורפות, עריכה מסחררת ואיברי מין מגולחים של כוכבנית זאת או אחרת הוא יציג בקלוז-אפ להנאת הצופים. אם התסריט של הסרט הוא קשקוש מוחלט גם תגובת הקהל לא תרחק להגיע ואכן "טראנס" הוא בלגן מושלם שמתחיל לשעמם כבר באמצע הדרך ובסופו של דבר אתה רק מחכה שהסרט יגמר ושהסוף הצפוי כבר יגיע.
ג'יימס מק'אבוי (כפרה, המלך האחרון של סקוטלנד) ממשיך להתגלות כשחקן רב גוני ואחרי ששיחק בסרט הפעולה הבריטי הנהדר "פאנץ' 119" הוא ממשיך להפתיע ומגלם את סיימון - כרוז בבית מכירות פומביות שבמהלך שוד חוטף מכה בראש. הוא מתעורר ומגלה שאין לו שום זיכרון בנוגע להימצאותה של היצירה שהוא החביא.לאחר שאיומים פיזיים ועינויים לא משפיעים על הזיכרון שלו, מנהיג הכנופיה פרנק (השחקן הצרפתי - וינסן קאסל המוכר מהסרטים "השנאה", "בלתי הפיך", "סימנים של כבוד" ו"ברבור שחור"), שוכר מטפלת בהיפנוזה (רוסריו דוסון) על מנת לצלול למעמקי תודעתו של סיימון. ככל שהיא מגיעה עמוק יותר בתודעתו השבורה, הגבולות מטשטשים ונעלמים עד שהוא וגם הקהל אינם יודעים מה היא המציאות ומה אשליה.
הקהל הישראלי חובב מאוד את ז'אנר סרטי המתח "המתוחכמים" ואני צופה לסרט הצלחה יחסית . זה מסוג הסרטים שאנשים עובדים לדבר עליהם בבתי קפה או בעבודה. עלי הסרט הזה הרבה פחות עבד על אף שנהניתי מהופעתו של מק'אבוי שנוגס שיניים בתפקיד העסיסי והמופרך שנכתב עבורו, וההופעות של דוסון וקאסל סבירות לחלוטין. התסריט הבעייתי שמרפרף לכיוונים של כריס נולאן לעניים לא ממש תורם לעסק. האריזה מאוד מרשימה ויזואלית – התוכן הרבה פחות.
טראנס - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ערןגיל: 2701/06/2017 11:39:55
7/10אייקון ציון
מקאבוי + בויל קלאסי. למי שאוהב את סרטיו הפסיכוטיים של מקאבוי, בתופסת שגעונותיו של בויל, יהנה מאוד מהסרט. מעניין, מתעתע, מפתיע וגורם לך לחשוב. למי שפחות בקטע, לא יבין על מה כל המהומה.
שם: anipoגיל: 4227/06/2014 22:04:33
7/10אייקון ציון
מסוג הסרטים ששניים רבים והשלישי זוכה. בסך הכל מותחן בינוני שמנסה להיות מתוחכם מידי.
שם: kermit1גיל: 3415/12/2013 01:12:53
8/10אייקון ציון
מותחן פסיכולוגי לא רע. יש שם טוויסטים פסיכולוגים סטייל "ההתחלה" אבל הרמה יותר נמוכה והעומק לא אותו דבר. שחקנים טובים וקצב הסרט מצויין. הצילום מסוגנן ומאוד כיפי וגם הפסקול מאוד מושקע. לא סרט קאלט אבל מעביר בכיף שעה וחצי עם קצת הפסקה למחשבה עליו אחרי.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט