עצבניות אש ביקורת סרט

The Heat Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "עצבניות אש":
"תסריט קולח, בימוי ועריכה קצביים וליהוק מדויק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Heat
משחק סנדרה בולוק, מליסה מקארת'י במאי/ת פול פייג  
קומדיה
ביקורת סרט לעצבניות אש מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מצחיק וקצבי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די24.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ז'אנר הקומדיות לא בדיוק זר לתסריטאית קאתי דיפולד (MADtv, "מחלקת גנים ונוף") ולבמאי פול פייג' (מסיבת רווקות, המשרד, העשב של השכן). סנדרה בולוק עשתה קריירה שלמה מקומדיות מסחריות משלל סוגים ומליסה מקארתי התגלתה בלהיט "מסיבת רווקות" וזוכה מאז לקריירה קולנועית משגשגת לצד קריירה טלוויזיונית פורה עם הסיטקום בכיכובה - "מייק ומולי".אין חדש תחת השמש ב"עצבניות אש". מדובר בקומדיה ז'אנרית הוליוודית צפויה ומוכרת על שני הפכים שמתחילים ברגל שמאל, לומדים להסתדר אחת עם השנייה ובסופו של דבר הופכים לצוות מושלם ולחברים הכי טובים. השינוי המרענן היחיד הוא שמדובר בקומדיית משטרה ובמקום שני שוטרים ישנן שתי לוחמות צדק. בולוק מלוהקת כסוכנת FBI מסודרת, קפדנית ושמרנית שפועלת לפי הספר ומנסה להגיע לתוצאות הטובות בעזרת השכל ובלי הפעלת כוח.
מקארתי היא הבלגניסטית שהולכת נגד הזרם, עם משפחה מופרעת, חובבת כלי נשק, אלימות, אלכוהול, אוכל לא בריא וכל סוג הפרת סדר יתקבל אצלה בברכה, במיוחד אם מדובר בהטרדת פושעים. כמו בסרטי "נשק קטלני" או "בחורים רעים" גם כאן שני הפכים נאלצים לשתף פעולה כדי לתפוס סוחרי סמים אלימים והתוצאה היא 117 דקות שחולפות במהירות שיא. “עצבניות אש" שדורג בארה"ב R (למבוגרים מגיל 17 ומעלה) מצליח לשלב המון מחוות לז'אנר הקלאסי לצד בדיחות וולגריות ואלימות גראפית מפתיעה, במיוחד כשמדובר בסרט בכיכובה של חביבת הבנות סנדרה בולוק. יש כאן גם אפילו ניסיון (לא מבריק) לספק קצת רגש.פול פייג' כבר הוכיח שהוא יודע לביים סיטואציות קומיות קולחות בלהיט שובר הקופות "מסיבת רווקות". "עצבניות אש" לא יספק למשתתפים בו פרסים או מועמדויות לגלובוס הזהב אבל הוא בידור הוליוודי קולח לימי הקיץ החמים ובעיקר מצליח להוכיח שאם שתי הכוכבות שלו מקבלות את התפקיד הקומי הנכון - הן יכולות לכבוש את המסך. מאחר והכימיה בין השתיים עובדת הן מגישות לנו את ההופעה הקומית הטובה של הקיץ. לא פלא שהסרט כבר הפך ללהיט בארץ מולדתו וכבר מתוכנן לו סרט המשך.
בולוק שבשנים האחרונות ניסתה בעיקר להוכיח שהיא שחקנית דרמטית רצינית ואף זכתה באוסקר, מזמן לא נראתה מלאת חיים. מקארת'י שכבר נמצאת בשטח שנים וזכתה להצלחה בעיקר בשל תפקיד המשנה הבלתי נשכח ב"מסיבת רווקות", היתה בעיני בלתי נסבלת ב"חשבון משותף" אבל בסרט זה היא החזירה לי את האמון בה כקומיקאית. כאמור לא סרט גדול, חשוב או פורץ דרך אבל בהחלט סרט כייפי לחלוטין שינקה לכם את הראש. לפעמים זה כל מה שצריך.
עצבניות אש - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליטלגיל: 2824/10/2018 13:23:23
4/10אייקון ציון
סבבה נחמד לא התלהבתי ממש מצחיק פה ושם נחמד כזה לא וואו סרט כדי להעביר תזמן
שם: rotem590גיל: 1722/02/2016 16:40:08
10/10אייקון ציון
לא האמנתי שהסרט הזה יהיה כל כך מצחיק. כל הסרט קורע מצחוק, הסצנות אקשן קורעות מצחוק ובכללי כל הסרט נהדר, אין שנייה משעממת.
שם: עמיתגיל: 3530/10/2014 15:25:36
6/10אייקון ציון
מליסה מקארת''י מצחיקה לפעמים. סנדרה בולוק פחות. הסרט לא משעמם, אבל בינוני בסה"כ.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט