אנחנו המילרים ביקורת סרט

We're the Millers Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "אנחנו המילרים":
"עוד סרט מסע צפוי שמצליח להתרומם רק בזכות ג'ניפר אניסטון"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר We're the Millers
משחק ג'ניפר אניסטון, אד הלמס, ג'ייסון סודיקס, אמה רוברטס במאי/ת רוסן מרשל ת'רבר  
קומדיה
ביקורת סרט לאנחנו המילרים מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"מצחיק לפעמים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע77.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די18.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחד הז'אנרים הפופולאריים ביותר בקולנוע הוא ז'אנר סרטי המסע ובארצות הברית מדובר בז'אנר נפוץ ביותר. ג'ון ווין חרש את אמריקה ב"מחפשים" ג'ין ווילדר נדד מפילדלפיה לסן פרנסיסקו ב"רבי אברהם במערב הפרוע" והסרט "בדרכים" שחזר את מסעו של ג'ק קרואק בכבישי אמריקה."אנחנו המילרים" מספר את סיפורו של דיוויד שכתוצאה מהסתבכות נאלץ להפוך לבלדר סמים כשמשימתו היא לנסוע למקסיקו ולהביא לארה"ב משלוח של סמים בהארה של רגע מבין דיוויד כי אם הוא יעטה על פניו את דמות האמריקאי הממוצע יהיה לו הרבה יותר קל לעבור את נקודות המכס בדרך. לשם כך הוא מצרף אליו למסע את שכנתו החשפנית. הצעיר מהדלת ממול וחסרת בית שמתגוררת ברחוב ליד ביתו. ביחד הם הופכים למשפחת מילר – המשפחה האמריקאית המושלמת ומצוידים בקראוון נוצץ הם יוצאים לדרך.
כמו בכל סרט מסע ובמיוחד בכזה שבו הגיבורים מעמידים פנים ואינם מכירים בעצם זה את זה גם ב"אנחנו המילרים" יעברו הארבעה הרפתקאות שונות ומשונות. ירצו לאכול אחד את השני אך בסופו של דבר יגלו את האני הפנימי האמיתי שלהם ויגיעו (כמעט) לגאולה כה צפוי וכה קלישאי במיוחד שאין בסרט תובנות עמוקות.מי שמצילה את הסרט מלהידרדר לתהומות הנשייה היא ג'ניפר אניסטון המגלמת את החשפנית שמתחזה לאם המשפחה (היא כמובן חשפנית "קלה לעיכול",במועדון שבו היא מופיעה בתחילת הסרט היא לבושה בבגדיה התחתונים וחלילה לא חושפת מעבר לכך...).נדמה שאניסטון השלימה עם העובדה ששחקנית גדולה היא כבר לא תהיה והיא משחקת את תפקידה במעין פרודיה עצמית משועשעת (או בעברית –"אם הגוף היפה שלי זה מה שנשאר לי –אז למה לו להשתמש בו ולהציגו לראווה")
מה שלי הציק בסרט הוא המסר האולטרה שמרני המועבר לצופים בלי תחכום רב: הסרט בעצם אומר לצופים-עזבו אתכם ממגניבות ,בסופו של דבר רצוי להפוך לבורגני עם שני ילדים וכלב ובית בפרברים - זה אולי פחות מלהיב אבל הרבה יותר מתגמל. מסר דומה עלה מהסרט "תלוי באוויר" בו ג'ורג' קלוני המתבודד האולטימטיבי משתוקק בסוף הסרט לבית חם ואישה לצידו.לפני שנים רבות יצאה משפחת גריזוולד למסע מטורף באמריקה (ואח"כ באירופה). צ'בי צ'ייס ובברלי דיאנג'לו עשו מטעמים מסרט המסע שבו השתתפו והסדרה כולה היא אות ומופת לקולנוע יצירתי המודע לכללי הז'אנר ומשמש בו בחוכמה לצרכיו. "אנחנו המילרים" המשעשע לפעמים מזכיר יותר מערכונים של סטרדיי נייט לייב מאשר סרט העומד בפני עצמו. הסרט משעשע אך נדמה מאולץ והעלילה תקועה במקום. תודה לאל שברא את ג'ניפר אניסטון כדי שהצופה לא יצעק הצילו.
אנחנו המילרים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1728/09/2019 23:27:57
8/10אייקון ציון
סרט מבדר ביותר. המשחק טוב, ג''ניפר אניסטון מדהימה כרגיל, הקומדיה מצחיקה והכל פשוט טוב. לא הסרט הכי מצחיק שראיתי אבל סרט מבדר מאוד.
שם: ברגיל: 2108/05/2016 21:52:47
8/10אייקון ציון
סרט נהדר! קומדיה מצחיקה ולא תת רמה כמו שהרגילו אותנו שקומדיות צריכות להיות. יש באמת קטעים נפלאים ומצחיקים, סיפור אבסורדי שאפילו ניתן למצוא בו מסר. שחקנים מצויינים!
שם: anipoגיל: 4416/04/2016 17:34:43
8/10אייקון ציון
ארבע דמויות שמתאחדות במקרה לצורך מטרה אחת בעקבות הסתבכות של אחד מהם עם ברון סמים. הגבר הוא סוג של לוזר שמתפרנס ממכירת חשיש, האישה היא חשפנית, הנער הוא חנון ותמים, והנערה היא בחורה מופרעת ומרדנית. כולם נוסעים למקסיקו כדי להבריח סמים משם לארה"ב ולצורך כך הוגה הגבר שבחבורה תכנית, שבמסגרתה הם יציגו עצם עצמם כמשפחה. את המסע הארוך הם עושים בתוך קראוון ותוך כדי הם עוברים מספר הרפתקאות מצחיקות .פוגשים בדמויות ביזריות ומצחיקות כמו משפחה שונה ומשונה יחד עם ביתם הג''ינג''ית היפה וכמו סוחרי סמים. הסרט השיג את מטרתו שהיא הנאה צרופה, הוא קליל ומבדר ,וגם הגסויות הן במינון הנכון. נהניתי!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט