דון ג'ון ביקורת סרט

Don Jon Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "דון ג'ון":
"סרט קולח וכייפי אבל באופן מפתיע גם מאוד שמרני"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Don Jon
משחק ג'וזף גורדון לויט, סקרלט ג'והנסון, ג'וליאנה מור במאי/ת ג'וזף גורדון לויט  
קומדיה
ביקורת סרט לדון ג'ון מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שמרני וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע44.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די39.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
על אף שהוא רק בן 32, לשחקן הקולנוע ג'וזף גורדון לוויט יש רקורד עשיר של עשייה עם השתתפות במעל ל-60 סרטי קולנוע, סרטים קצרים וסדרות טלוויזיונית. אבל מסתבר שהשחקן הצעיר שואף להיות גם במאי ותסריטאי. בסרטו הראשון באורך מלא - "דון ג'ון", (הוא כבר ביים מספר קצרים) הוא חובר למפיק רם ברגמן שבעבר לוויט השתתף בשניים מסרטיו: "בריק" ו"לופר". לוויט מוכיח שיש לו גם פוטנציאל לקריירה מאחורי מצלמת הקולנוע כבמאי ותסריטאי. לוויט שכבר השתתף במספר סרטים עצמאיים נועזים כגון "עור מסתורי" המושלם של גרג אראקי וכמובן "בריק", מספק לצופים סרט מהנה אבל באופן מטריד מיושן ושמרני.גורדון לוויט מגלם צעיר ממוצא איטלקי בשם ג'ון מרטלו, כאילו זה עתה יצא מהסדרה חוף ג'רזי. מרטלו הוא גווידו, כלומר צעיר אמריקאי עם מבטא איטלקי קלוקל, שיזוף בהתזה, מוסיקת האוס קולנית, המון שרירים, קצת שכל והמון לחץ מההורים להתחתן. למרות שמדי סופשבוע הוא מבקר בכנסיה אין שום דבר תמים במרטלו הצעיר שמכור לפורנו ולסקס מזדמן. קשר עמוק עם נשים אף פעם לא היה לו, הן חפצים מבחינתו.
את הנשים שישנו את חייו מגלמות בהתאמה סקרלט ג'והנסון כ-גווידט, צעירה פרחית וסקסית שמתלבשת כאילו היא בדרך לעבודה בתל ברוך אבל היא מאוד שמרנית בכל הנוגע לפורנו או סקס. כדי להתענג על הגוף המרשים שלה מרטלו מוכן להקריב את היקר לו מכל. הצלע השלישית היא ג'וליאן מור, אשה בשלה עם עבר לא פשוט שתלמד את מרטלו מה זאת אהבה ושסקס יכול להיות דבר מטהר וקדוש ולא רק גופני וסליזי."דון ג'ון" אולי ירתיע כל מיני אנשים בגלל הנושא שלו - התמכרות לפורנו אבל היום בעידן האינטרנטי זוהי ההתמכרות הכי נגישה והכי לא מדוברת. לעומת הנושא "הנועז" הסרט עצמו לא ממש מספק את הסחורה. מהבחינה הזאת, מדובר במוצר הוליוודי שמרני לכל דבר – ערום אין כאן ממש, גם לא פורנו. יש בעיקר דיבורים וארוטיקה פושרת. גם המסרים על אהבה וזוגיות שמשתלטים על הסרט בסופו של דבר מוציאים ממנו את העוקץ. בכל מקרה לוויט נפלא וגם הכוכבות שלצידו. אפילו טוני דנזה כאביו המודאג עובר מסך. יוצרי הסרט ניסו להציגו כסרט נועז אבל הוא ממש לא. הוא כן קומדיה רומנטית קלילה וקצת אחרת שיכולה להיות סרט דייטים סביר לחלוטין.
דון ג'ון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ליטלגיל: 2824/10/2018 13:22:10
5/10אייקון ציון
אני משומה לא אוהבת את השחקן הזה אבל צפיתי בו בגל 2 השחקניות האחרות הוא כייפי נחמד וסבבה לצפיה
שם: NETגיל: 2228/09/2014 03:39:26
3/10אייקון ציון
אני נותנת 3 רק בגלל שהיה כיף להסתכל על סקרלט ג'והנסון. מעבר לזה, בזבוז זמן טוטאלי. סרט פורנו בלי עלילה ובלי תכלית.. לא ברור לי איך אנשים פה רשמו שזה אחלה סרט.
שם: רחליגיל: 6209/02/2014 09:15:34
7/10אייקון ציון
היססתי אם לראות את הסרט בגלל גילי, כי איני חובבת במיוחד סרטים אמריקאים שטחיים. נכון שהסרט עמוס במצגות פורנו, אך בסופו של דבר יש בו מסר על יחסים הודות לשחקנית ג'וליאן מור.מה שאותי הצחיק זו הקלות שבה הכנסיה נוטה לסלוח על כל "חטא" באמצעות תפילה ותרומה.אפשר לראות בבית. לא לילדים!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט