סוף. ביקורת סרט

This Is the End Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סוף.":
"סת' רוגן וחבורתו בקומדיה מופרעת ונטולת רסן הצוחקת בעיקר על עצמם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר This Is the End
משחק ג'יימס פרנקו, סת רוגן, מייקל סרה, ג'ונה היל, אמה ווטסון במאי/ת סת רוגן, איוון גולדברג  
קומדיה
ביקורת סרט לסוף. מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"פרוע וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע62.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
השחקן הקנדי ג'יי ברושל (הדרקון הראשון שלי) מגיע ללוס אנג'לס לבלות עם חברו משכבר הימים סת' רוגן, גם הוא שחקן וקומיקאי קנדי שזכה להצלחה גדולה בארה"ב עם הסרט "הדייט שתקע אותי". נגד רצונו ברושל מוצא את עצמו במסיבה באחוזתו של ג'יימס פרנקו שותפו של רוגן לסרט " פיינאפל אקספרס". במסיבה נמצאים גם מייקל סרה (משפחה בהפרעה, סופרבאד) המתגלה כמכור לסקס, סמים וסתם מנייק, אמה ווטסון בוגרת סרטי הארי פוטר, הזמרת ריהאנה בתפקיד קומי מוצלח. אליהם מצטרפים פול ראד כשכן מאניאק, כריסטופר מינץ פלאס מסרטי "קיק אס", הקומיקאית מינדי קאלין והסטנדאפיסט המצליח קווין הארט ועוד פרצופים מוכרים משלל סיטקומים ותפקידי משנה בקומדיות הוליוודיות.אבל אז משום מקום אחרית הימים נוחתת בפתח אחוזתו של פרנקו. אפוקליפסה אחת גדולה שמחריבה את לוס אנג'לס וגם את מרבית המשתתפים במסיבה. ברושל שכלל לא רצה להיות במקום מוצא את עצמו תקוע עם רוגן, פרנקו, ג'ונה היל (סופרבאד, מאניבול) ושני הקומיקאים דני מקברייד וקרייג רובינסון הזכורים כמובן מ"פיינאפל אקספרס" ועוד שלל תפקידים בקומדיות אמריקאיות שונות. ששת השחקנים חייבים ללמוד להסתדר אחד עם השני כדי לשרוד במלחמתם נגד שדים, מפלצות וגם בסלידתם הסודית אחד כלפי השני.
העובדה שכל השחקנים בעצם מגלמים את "עצמם" מאפשרת לצמד התסריטאים/במאים סת' רוגן ואוון גולדברג להשתולל עד הסוף ולצחוק על הדימויים של כל אחד מהשחקנים: רוגן היהודי, פרנקו האומנותי חובב ההומואים, ברושל הכאילו לא הוליוודי שתופס תחת, ג'ונה היל השמנמן כאילו נשמה טובה אבל בעצם מרושע, רובינסון שנגרר אחרי כולם ומקברייד שתמיד מגלם את הטיפוס הדוחה והנאלח מוקצן למימדים הרבה יותר מחרידים וקיצוניים. נראה שכולם, כולל השחקנים והקומיקאים האחרים שמופיעים בתחילת הסרט לדקות ספורות, נהנים מכל רגע. במיוחד מייקל סרה בסצנת שירותים בלתי נשכחת.בסרט הזה יש כל מה שרוגן וגולדברג אוהבים לצחוק עליו: סמים משלל סוגים, דת, המון בדיחות שקשורות למין בצורה ישירה או קונטציות למין, סלבריטאים ועוד יותר על הסטריאוטיפים שלהם כדמויות ציבוריות. "סוף." הוא סרט קורע מצחוק. הוא שנון, מהיר, ואין לו אלוהים. אם אהבתם את הסרטים הקודמים שרוגן וגולדברג היו מעורבים בהם כמו "סופרבאד" ופיינאפל אקספרס" אתם עומדים להתמוגג מהסרט הזה.
"סוף." יצא להקרנים בארה"ב ביוני והוא מגיע ארצה באיחור לא אופנתי של כמעט חמישה חודשים בדיוק בסופשבוע שהוא יצא למכירה ב DVD ולהורדות ב ITunes בארה"ב. ההמלצה שלי לחברות ההפצה בישראל: להפסיק לפחד מסרטי סת' רוגן וחבורתו ולהוציא אותם במקביל עם ארה"ב כשהם בשיא הבאז. זאת תהיה המלחמה הכי טובה בהורדות הלא חוקיות.
סוף. - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1409/07/2017 02:52:56
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ומשעשע !!! השחקנים מעולים, הצילום טוב, הפס-קול לא רע בכלל ומוסיף הרבה לאווירה, רוב הבדיחות די מצחיקות, העריכה נהדרת, האפקטים די טובים, רוב הדיאלוגים די מעניינים והתסריט והעלילה מבדרים ומלאי רפרנסים אך עם זאת הם בסך הכל די צפויים, לא כל כך מקוריים ואפילו לפעמים משעממים ונמרחים מדי. בקיצור, סרט נחמד. אפשר לראות !!!
שם: rotem590גיל: 1720/11/2015 22:45:38
7/10אייקון ציון
סרט נחמד ויפה. לא יותר מזה
שם: nanaגיל: 2426/04/2014 17:07:12
10/10אייקון ציון
אני אישית לא חסיד של סרטי קומדיה אבל כשהחברים רצו ללכת לסרט הזה הלכתי איתם אך במחשבה שאני יסבול אבל קרה ההפך,סוף זה סרט הקומדיה המושלם כתיבה מצוינת,משחק מצוין ובימוי מצוין,בחיים לא חשבתי שיהיה לי כיף כל כך בסרט קומדיה ,סוף זה מבין 4 הסרטים הכי טובים שראיתי ולא חשבתי שסרט קומדיה יכנס לעשירייה אבל סוף עשה את זה,מומלץ לצופה האינטליגנטי שמבין בסרטים,מומלץ לראות אם חברים
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט