מטאליקה - Through the Never 3D ביקורת סרט

Metallica Through the Never Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מטאליקה - Through the Never 3D":
"למעריצי מטאליקה ולמי שאוהב סרטי אסונות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Metallica Through the Never
משחק דין דיהן, ג'יימס הטפילד, לארס אולריץ' במאי/ת נמרוד אנטל  
מוזיקלי
ביקורת סרט למטאליקה - Through the Never 3D מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סוריאליסטי וכסחני"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע80.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די10.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות10.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט הביכורים של הבמאי נמרוד אנטל - "קונטרול" - הוקרן במסגרת הבחירה הרשמית של פסטיבל קאן, זכה להפצה בינלאומית ואפילו הוקרן בבתי הקולנוע בישראל. מדובר היה בסרט לילי אלים והזוי המתרחש ברכבת התחתית של בודפשט. הצלחת הסרט החזירה את הבמאי לארה"ב ופתחה לו דלת לקריירה של בימוי סרטי פעולה ואימה כשהאחרון הוא "הטורפים" - סוג של סרט המשך ל"טורף" עם אדריאן ברודי וטופר גרייס שהיה ממש אחלה סרט ולא הגיע לבתי הקולנוע בארץ.סרטו החדש הוא בעצם סרט המתעד הופעה של "מטאליקה", כנראה להקת הרוק הכבד המצליחה בעולם. אבל כדי להפוך את האירוע הקולנועי להרבה יותר מרשים מלווה את המופע גם סרט אפוקליפטי משהו על עובד במה שנשלח למשימה בלתי ברורה. הבחור מסתבך בסוג של הפגנה ענקית אלימה במיוחד המונהגת על ידי פרש עם מסכת ברזל הדוהר על סוס ורוצח את כל מי שנמצא סביבו.
בין לבין אנחנו צופים בהופעה המוסיקלית עמוסת הפירוטכניקה. לעיתים זה מאוד מרשים, לעיתים זה מגלומני לפחות כמו הסרט. אם אתם מחבבים את המוסיקה של הלהקה או לפחות אין לכם בעיה עם רוק כסחני לפנים יש סיכוי שתהנו מהשילוב הייחודי הזה. בסרט הלהקה מבצעת את מיטב הקלאסיקות שלהם וזה משהו שמאוד שימח את האנשים שישבו סביבי בהקרנת העיתונאים.באופן אישי אף פעם לא ממש אהבתי אותם, אבל הסרט עבר לי במהירות כי אנטל מצליח לתפוס בצורה מרשימה את האנרגיה של המופע והקהל המשולהב וזה עובר היטב אל המסך הגדול. על אף שהתלת מימד לא ממש הכרחי בסצנות הדרמטיות נראה שהוא תורם רבות דווקא לתיעוד של המופע.
דיין דיהן הצעיר מהסרטים "ארץ יבשה", "כרוניקה בזמן אמת" ובקרוב "הרוג את יקיריך" ו"ספיידרמן המופלא 2" מעולה כעובד הבמה הצעיר הנקלע לתוך האפוקליפסה ההזויה משהו. מה המשורר רצה להגיד? לא ברור, אבל זה גם לא משנה - העיקר שזה מרשים מבחינה ויזואלית. בכל מקרה הסרט הזה לא מיועד לקהל הרחב והוא מותאם באמת למעריצים וכאלו שמתחשק להם להתנסות במשהו קצת אחר שלאוזן רגילה אולי ישמע גם מאוד רועש.
מטאליקה - Through the Never 3D - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: The traveling cookieגיל: 2924/12/2013 11:27:39
7/10אייקון ציון
חויה קצת שונה, בסרט שהוא בעצם הופעה חיה של מטאליקה, כולל רוב הלהיטים הגדולים שלהם. ההרגשה היא שאתה על הבמה יחד איתם. לקראת הסוף הצטרפנו בשירה ללהקה, ממש כמו בהופעה אמיתית. הצילום מרהיב, ההופעה מהממת. הייתה בעיית סאונד, וכמעט לא מבינים מה הסולן שלהם שר. עלילת הרקע הייתה קצת מיותרת בעיניי, אם כי לא פגמה בהנאתי מהסרט. התלת מימד מורגש רק קצת במנקודות מסויימות בסרט. סה"כ מעולה לחובבי הז'אנר ומכירי המילים של מטאליקה לעומק.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט