סוגרים חשבון ביקורת סרט

Grudge Match Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סוגרים חשבון":
"סרט מרושל ומביך שלא החליט אם הוא קומדיה או דרמה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Grudge Match
משחק קווין הארט, אלן ארקין, קים בסינג'ר, ג'ון ברנתל, קמדן גריי, סילבסטר סטלון, רוברט דה נירו במאי/ת פיטר סגל  
דרמה
ביקורת סרט לסוגרים חשבון מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"נוסטלגיה בגרוש"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות13.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זאת לא הפעם הראשונה שסילבסטר סטלון ורוברט דה נירו נפגשים על המסך הגדול. הם עשו זאת כבר במותחן הדרמטי המוצלח והנשכח למדי "קופלנד". הם חוזרים לחלוק מסך בסרט שאולפני וורנר קיוו שיהפוך ללהיט במהלך חג המולד וחופשת סוף השנה. מהר מאוד הסתבר שהרעיון להחזיר את "רוקי" ו"השור הזועם" לזירה לקרב איגרוף אחד אחרון לא עורר שום עניין אצל הקהל הרחב והביקורות הקטלניות בהחלט לא עזרו.האשמה היא לא בכוכבי הסרט. הם בסך הכל מנסים לגזור קופון כל עוד מישהו מוכן לשלם להם שכר כדי שיופיעו. האשמה בכישלון הוא בתסריטאים טים קלר ורוני רוטמן שלא החליטו האם לכתוב קומדיה משעשעת ונוסטלגית או דרמה רצינית שיש בה תאונות דרכים, אלכוהוליזם והתמודדות עם חסכי עבר. הבמאי פיטר סיגל שבעבר ביים את סרטי "האקדח מת מצחוק 3", "הפרופסור המפוזר 2" וסרטים עם אדם סנדלר, מוצא את עצמו בסרט שגדול עליו בכמה מידות והוא לא מצליח לבנות סיטואציות מצחיקות או סיטואציות דרמטיות אמינות.
קווין הארט הקומיקאי הלוהט ביותר בארה"ב בימים אלו מופיע כאן בתפקיד משנה כסוכן שמצליח לשכנע את השניים לחזור לזירת האיגרוף בגילם המתקדם משעשע למדי. אלן ארקין מגלם את המאמן הקשיש של סטלון וכהרגלו הוא גונב את ההצגה. קים בסינג'ר נראית מבולבלת לחלוטין או מופתעת. כשמסתכלים על פניה המתוסכלות ניכר שהמקום האחרון שהיא רוצה להיות בו ברגעים אלו זה על הסט של הסרט המיותר הזה."סוגרים חשבון" הוא עוד ניסיון של אולפן הוליוודי לגרד עוד קצת מאבק הכוכבים הלא ממש אטרקטיבי של שני כוכבי קולנוע מזדקנים. האולפנים היו צריכים להתעקש על תסריט הדוק יותר, להחליף לבמאי דרמטי מוצלח יותר ואולי גם לקצר את הסרט שאורכו 113 דקות. כרגע הסרט הזה נמשך יתר על המידה ומרגישים כל דקה מיותרת. לצערי יש יותר מדי כאלו.
סוגרים חשבון - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4428/05/2016 12:06:18
7/10אייקון ציון
שני כוכבי סרטי האיגרוף הגדולים בכל הזמנים חוזרים לככב בסרט נוסף על אותו נושא. שארפ וקיד הם שני מתאגרפים בדימוס בשנות ה-60 לחייהם שהם די אפורים ושניהם רחוקים מתהילת העבר. הם היו יריבים גדולים בזירה, כאשר כל אחד מהם ניצח את השני פעם אחת. 30 שנה לאחר שנקבע ביניהם קרב שלישי ומכריע ,שלא התקיים בגלל הונאת האמרגן של הקרב, בנו של האמרגן הנוכל מציע לשניהם לקיימו. למרות ששניהם הרבה מעבר לשיא והגוף לא מה שהיה פעם, הם מסכימים. לא מספיקה היריבות המקצועית ולפתע מגיחה לחייהם האישה שניהלה יחסים רומנטיים עם שניהם ושעזבה את האחד לטובת השני, מה שמגביר את האיבה ביניהם. אסור לטעות,כל השוואה ל"רוקי" או "השור הזועם" תעשה עוול לסרט הזה וזו גם לא היתה כוונת היוצרים. מדובר בסופו של דבר בקומדיה עם לחלוחית קטנה בקצה העין לקראת סוף הסרט לרגשנים ביננו. אהבתי את הסוף שהראה שספורטאי גדול הוא קודם כל בן אדם ולפעמים הניצחון יכול להיות לא רק בצורה של הבסת היריב, מי שיצפה בקרב האחרון יבין.
שם: אילהגיל: 4626/06/2014 17:47:59
6/10אייקון ציון
סרט סתמי! לפעמים עדיף לשחקנים שהם כוכבים - לסיים בשיא ולא לדשדש על המקרקע...
שם: איק נםרקרגיל: 2605/06/2014 15:10:07
7/10אייקון ציון
סרט נחמד,מיועד בעיקר למבוגרים או כל אדם שאהב את סרטי רוקי והשור הזועם,יש רגעים קצת משעממים וקיטשיים אבל רוב הסרט נחמד ומעלה נוסטלגיה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט