החבובות מבוקשות! ביקורת סרט

Muppets Most Wanted Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "החבובות מבוקשות!":
"סרט קליל ומבדר עמוס ברגעים מצחיקים ומשעשעים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Muppets Most Wanted
משחק טום הידלסטון, סטנלי טוצ'י, ליידי גאגא במאי/ת ג'יימס בובין  
קומדיה
ביקורת סרט להחבובות מבוקשות! מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כיף נוסטלגי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די22.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי הצלחת סרט הקאמבק אולפני דיסני החליטו שהם רוצים לסחוט עוד קצת את מכונת הבידור ששמה החבובות ויצרו סרט המשך עם אותו במאי/תסריטאי מוכשר: ג'יימס בובין. בובין יצר בעברו את סדרות הפולחן הקומיות 'flight of the concords' עליה היה מועמד לפרס אמי וכמובן Da Ali G Show. סצנת הפתיחה המבריקה מצביעה על הפוטנציאל העצום שהיה יכול להיות לסרט הזה וגם מעידה על הכישרון הבלתי נדלה של בובין ושותפו לכתיבה ניקולס סטולר.סצנת הפתיחה המבטיחה משחזרת שלל ז'אנרים הוליוודים קלאסיים כאשר הנושא שלה הוא איך לא, סרטי המשך. הפעם יוצרי הסרט בחרו בגיבורים אנושיים חדשים וסגנון קולנועי חדש. המטרה היתה ליצור עבור קהל הצופים סוג של פארודיה משעשעת וחביבה על ז'אנר סרטי הבלשים הקומיים, המזכירה את סרטי ה"פנתר ורוד". השחקן טיי בורל המגלם את סוכן האינטרפול ז'אן פייר נפוליאון מזכיר כמובן את המפקח קלוזו.
הקומיקאי הבריטי המבריק ריקי ג'רבייס (המשרד, ניצבים) מגלם את דומיניק בדגאי, סוכן בינלאומי המסדר לחבובות מסע הופעות ברחבי אירופה (ברלין, מדריד, דבלין ולונדון). ככה האולפנים מתייחסים לשווקים שמחבבים במיוחד את "החבובות" וגם משתמשים בהם ככיסוי לפשעים שמבוצעים על ידי קונסטנטין – הפושע מספר אחת בעולם שמלבד נקודת חן אחת הוא דומה שתי טיפות מים לקרמיט. קרמיט נאשם בפשעיו של קונסטנטין ומוצא את עצמו נזרק לבית כלא בסיביר המנוהל על ידי טינה פיי (רוק 30) סוהרת חובבת מיוזיקלס המסתירה סוד: היא מאוהבת בו."החבובות - מבוקשות !" עמוס ברגעים מצחיקים ומשעשעים רבים, אבל הוא לא מצליח לשחזר את אותה סצנת פתיחה מעולה וגם לא את הסרט הראשון. היוצרים קיוו שהם יצליחו להמציא את הגלגל מחדש אבל בחרו בז'אנר מיושן. הרי רק לפני שנים מספר ושני סרטים מאוד לא מוצלחים בכיכובו של סטיב מרטין הם הוכיחו לצופים שפג תוקפו של המפקח קלוזו. למרות זאת לסרט יש קסם בלתי נדלה שהופך את הצפייה למענגת וכמובן שפע הופעות אורח של כוכבי קולנוע ובידור ובראשם סלין דיון בסצנה מבריקה, אולי היחידה המשתווה ברמתה לסצנת הפתיחה.
עוד אפשר להבחין לשניות מספר בהופעות אורח של: ליידי גאגא, פאף דאדי, אשר, טוני בנט, גוש גרובן, סלמה הייק, טום הידלסטון, זק גליפיאנקיס, ריי ליאוטה, מירנדה ריצ'רדסון, דני טרגו, סטנלי טוצ'י, טובי ג'ונס, קלואי גרייס מורץ, ג'יימס מאקבוי, סירשה רונאן, פרנק לנגלה, טום הולנדר, יו בונאוויל (אחוזת דאונטן), ג'ימיין קלמנט (טיסת הקונקורד), ראסל טובי (Looking) ורוז לינץ' כוכבן סדרות הנעורים התורן של דיסני והכי לא צפוי - הופעתו של הזוכה בשני פרסי האוסקר - כריסטוף וולץ."החבובות - מבוקשות !" הוא בידור אסקפיסטי טהור. הוא לא מגיע לשיאים של הסרט הראשון מלפני שלוש שנים שגם היו מאוד מצחיקים והוא גם נטול המטען הרגשי של סרט התבגרות והמסע להגדרת עצמך שהפך את הקודם למורכב יותר. גם חסרים לסרט החדש שירים מעולים כגון Man or Muppet. הוא עדיין מספק את הסחורה במיוחד עבור המעריצים של "החבובות" (כמו כותב שורות אלו) שעומדים להתענג עליו.
החבובות מבוקשות! - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: הודגיל: 2429/04/2018 16:43:19
2/10אייקון ציון
סרט גרוע ביותר לא הייתי ממליץ פשוט המשך ממש גרוע אני ציפיתי ליותר חוץ מזה הסרט טוב וקצת תינוקי ראיתי עם החברים אבל שיקרתי להם והלכתי לדרכי תודה
שם: דודגיל: 1224/07/2015 14:29:16
9/10אייקון ציון
סרט נורא במובן הטוב! היה סרט מצחיק, לא שטותי בכלל. מרתק וכיפי, ואפילו קצת קצת עם אקשן קומי. מומלץ מאוד! לכל הגילאים במיוחד לנוער ולמבוגרים!
שם: shayeגיל: 3301/01/2015 11:10:26
2/10אייקון ציון
ציפיתי ליותר עשו לזה המון רעש וביקורות...תכלס זה שיעמם אותי בקושי הצחיק ...ביזבוז זמן.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט