תקועים בחופשה ביקורת סרט

Blended Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "תקועים בחופשה":
"אדם סנדלר מסרב להתבגר בקומדיה קיטשית ומלאת קלישאות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Blended
משחק אדם סנדלר, דרו ברימור במאי/ת פרנק קוראסי  
קומדיה
ביקורת סרט לתקועים בחופשה מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"צפוי וממוחזר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די26.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קחו את השאריות מכל קומדיה רומנטית הוליוודית שאי פעם ראיתם, תערבבו אותן עם הרבה קיטש, קלישאות והומור פיפי-קקי-אופסי-מכה-בראש, ותקבלו את אחד הסרטים הכי ממוחזרים שנעשו בעשור האחרון בקולנוע – "תקועים בחופשה". שוב מדובר על אב אלמן שמנסה להתחיל מחדש ולא יודע כיצד להתנהג עם הבנות שלו (כן, גם כאן ישנה סצנת קניית טמפונים). שוב מדובר באם נבגדת שגרושה הוא גם אב גרוע (כן, גם כאן האב לא מגיע למשחק הבייסבול של ילדיו).אז מה קורה מעבר לכך ב"תקועים בחופשה?" לאחר בליינד דייט כושל, ג'ים (אדם סנדלר) ולורן (דרו ברימור) מוצאים את עצמם תקועים במקרה ביחד עם ילדיהם בחופשה באפריקה המיועדת לגיבוש משפחות שפתחו פרק ב' בחייהם. הסרט מתחיל דווקא בצורה מבטיחה, כאשר טיילר, הבן הקטן של לורן, שורף חולצה על מקל מטאטא ושר "This Shirt Is on Fire" (על פי השיר של אלישה קיז). בהתחלה נדמה שמשהו טוב יקרה גם עם ביתו של ג'ים, הילרי (בלה טרון) אבל זה לא מתממש. דמות הטום בוי שהיא מגלמת נראית כמו שילוב בין אוון וילסון ואשטון קוצ'ר ומעבר לכך אין בה שום דבר מעניין.
הדמות היחידה שמצליחה להציל את המצב היא, ג'ן (מרי מקלנדון קוביי) חברתה של לורן, שמתגלה כדמות משנה מפתיעה. היא מצליחה לגנוב את ההצגה עם הומור ציני. למעשה זאת הדמות הכי מעניינת ב"תקועים בחופשה", רק חבל שהיא לא באה איתם לאפריקה. לא ניתן לומר את אותו הדבר לגבי הדמויות הלא מועילות והלא מזיקות של אדי (קווין נילן על משבצת החבר התורן מ SNL ) וזוגתו, ג'ינג'ר (ג'סיקה לאו).בפעמים הקודמות שסנדלר וברימור נפגשו על המסך הגדול זה קרה בלהיטים: "זמר החתונות" ו"50 דייטים ראשונים". זאת לא הפעם הראשונה שממחזרים זוג עם כימייה טובה כדי לנסות להביא את הקהל שאהב את המפגשים בפעמים הקודמות. אבל למרות שהפעם הראשונה והשנייה של ברימור וסנדלר הייתה לא רעה בכלל, הפעם, בגלל התסריט הממוחזר ועייפות החומר הכללית זה לא ממש עובד.
לא רק המיחזור פוגע בסרט אלא גם הפאנצ'ים הצפויים מקילומטרים שגורמים לכך שמקרים ללא שום היגיון (בליינד דייט בהוטרס? אב שקורא לביתו על שם ערוץ ספורט?) מתרחשים רק כדי שאקדח מים שמופיע במערכה הראשונה ישפריץ למישהו בעין במערכה השלישית.למרות סצנות קיטשיות שלא היו מביישות את "צער גידול בנות" פה ושם ישנם כמה הברקות שגורמות לצחוק אך במקביל לחוש גילטי פלז'רס. בנוסף כמה הופעות אורח של ספורטאים כמו שאקיל אוניל ודייל סטיין (אחד מהכוכבים הגדולים של הקריקט) מצליחות לתרום מעט לסרט אבל זה לא ממש עובד עם טרי קרוז, השחקן/ספורטאי לשעבר שידוע יותר מהפרסומות לאולד ספייס. הוא מגלם את אחד הבדרנים של המלון והוא מקבל יותר זמן מסך מהספורטאים האחרים, אבל יחד עם זאת דמותו רחוקה מלהצחיק וצפויה להחריד (כן, גם כאן הוא מקפיץ את שרירי החזה שלו).הדרך היחידה ליהנות מ"תקועים בחופשה" היא לעשות את מה שעושים לפני שצופים בפרק של "רמזור": להשאיר את האמינות, ההיגיון והראליזם מאחור ופשוט לזרום עם זה. "תקועים בחופשה" מתאים יותר לצפייה בסלון או בטיסה עם אפס ציפיות והרבה בירה וחטיפים.
תקועים בחופשה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ערןגיל: 2530/11/2015 10:14:08
3/10אייקון ציון
מביך. הכנה לסרט יותר גרוע שיצא אחריו בכיכובו של סנדלר, פיקסלים. מקבל 3 רק בשביל החותמת שהקסם שהיה לברימור וסנדלר ב50 דייטים ראשונים, פג סופית.
שם: rotem590גיל: 1702/10/2015 02:39:12
10/10אייקון ציון
איזה סרט מדהים! חוויה מדהימה. הסרט כל כך טוב שאפשר לראות אותו בלי סוף!
שם: ramiגיל: 5513/09/2015 14:59:14
8/10אייקון ציון
אדם סנדלר לא מאכזב, סרט עם עלילה מעניינת וקורעת מצחוק
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט