בלתי נשכחים 3 ביקורת סרט

The Expendables 3 Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "בלתי נשכחים 3":
"אנטוניו בנדרס הוא הסיבה היחידה לצפות בסרט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Expendables 3
משחק סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטאת'האם, ג'ט לי, אנטוניו בנדרס, ווסלי סנייפס, מל גיבסון, האריסון פורד במאי/ת פטריק הוג'ס  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לבלתי נשכחים 3 מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"אפור ובינוני"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די27.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כשפרויקט ה"בלתי נשכחים" של סילבסטר סטאלון יצא לדרך, לא היה חובב סרטי פעולה אחד שהתבגר בשנות ה 80 וה 90 שלא חיכה לראות בכיליון עיניים את איחודם של ברוס ויליס, שווארצנגר, ג'ט לי, דולף לונדגרן, ג'ייסון סטיית'ם, סטיבן סיגל ואחרים על המסך הגדול. הסרט הראשון היה מאכזב ולא סיפק את הסחורה. הסרט השני היה כל מה שהסרט הראשון היה אמור להיות ולא היה: מעניין, מצחיק, מרתק, וכתוב היטב.לסרט השלישי בבימויו של פטריק יוז, מי שעומד לביים את הגרסה האמריקאית ל"הפשיטה", הגעתי עם ציפיות גבוהות בזכות הסרט השני וגם בזכות העבודה שצורפו שחקנים כמו הריסון פורד, אנטוניו בנדרס, וסלי סנייפס ומל גיבסון לפרויקט. "בלתי נשכחים 3" הוא סרט יותר טוב מהראשון אבל הרבה פחות טוב מהשני. אומנם הוא נפתח בסצנה גרנדיוזית עם חילוצו של דוק (וסלי סנייפס) מרכבת משוריינת של הכלא, אבל בהמשך הוא הופך להיות סרט פעולה אפור ומרוח. לשמוע את סטאלון מדבר לא היה מעייף כל-כך עד הסרט הזה הגיע.
לטובת מי שלא מכיר את הטרילוגיה; הבלתי נשכחים הם חבורה של שכירי חרב בהנהגת ברני רוס (סטאלון) תפקידם הוא לעשות את העבודה השחורה שאף אחד לא רוצה לעשות כולל ה FBI וה CIA.הם נשלחים למשימה ע"י סוכן ה CIA דראמר (הריסון פורד) ומגלים שסוחר הנשק סטונבנקס (מל גיבסון), אותו רוס חשב שהרג כבר מזמן, עדין חי ובועט. לאחר קרב בו הבלתי נשכחים הובסו, רוס מחליט לפרק את החבורה כדי לא לסכן את חייהם, ולמצוא חבר'ה חדשים וצעירים בעזרתו של בונפרט (קלסי גרמר) ובמטרה ללכוד את סטונבנקס.החבורה החדשה סובלת מליהוק כושל. למשל קלן לוץ ("דמדומים" ו"הרקולס – האגדה מתחילה") בתור סמיילי לא מוסיף דבר לסרט מלבד אנמיות מעצבנת. מצד שני, אל אותה החבורה מנסה להסתנן גם גלגו (אנטוניו בנדרס) וכשהוא מצליח בסופו של דבר הוא מציל את הסרט. גלגו הוא שכיר חרב ותיק ומכור לאקשן. בהופעה השנייה שלו במהלך הסרט הוא מצליח להתניע אותו מחדש. הוא נודניק קשקשן ומצחיק שלא מפסיק לדבר. בעודו מעיק על הבלתי נשכחים הוא מעורר את הקהל באולם. ללא בנדרס "בלתי נשכחים 3" הוא היה סרט מיותר לגמרי.
למרות כמה קטעים קומיים מוצלחים וקריצות לסרטי פעולה קלאסיים כמו "המומחה" (בו בנדרס וסטאלון היו יריבים) "הטורף", "מקס הזועם בדרכים", ו"השופט", "בלתי נשכחים 3" סובל מתסריט לא טוב ולא מעניין. למרות כל הארטילריה הכבדה וסצנות האקשן הרבות, הכל נפתר ומתפתח באופן צפוי ובקלות רבה בלי שום מתח. למעשה איבדתי את הריכוז כמה פעמים במהלך הסרט בגלל שהסרט ברובו פשוט משעמם.סרט אקשן לא תמיד אמור להיות מתוחכם אבל נראה שהתסריט נכתב במהירות ובלי מחשבה רבה בעיקר בגלל כמה דיאלוגים כבדים וכושלים שלא ברור איך הם לא נחתכו בעריכה. את חוויית הבלתי נשכחים המושלמת תמצאו בסרט השני בו בין היתר ואן דאם היה נבל הרבה יותר מוצלח ממל גיבסון. הסיבה היחידה ללכת לראות את "בלתי נשכחים 3" היא כדי ליהנות מהסצנות הקומיות עם אנטוניו בנדרס.
בלתי נשכחים 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shayeגיל: 3301/01/2015 10:58:46
2/10אייקון ציון
פשוט גרוע...זה הולך ונהיה יותר גרוע מסרט לסרט אם הראשון היה סביר... השלישי כבר ממש טיפשי וגרוע ממליץ לדלג על זה..
שם: aloncoolגיל: 2021/12/2014 20:27:52
9/10אייקון ציון
הסרט הזה כנראה חותם את הטרילוגריית האקשן המעולה האבתי את הסרט מתחילתו ועד סופו היו קטעים של קצת הומור שהוסיפו מאוד מל גיבסון גם הוסיף לסרט כדאי לראות אותו מאוד
שם: guyגיל: 1715/11/2014 01:00:41
9/10אייקון ציון
הכי טוב בסדרה הרבה אקשן פעלולים טובים עלילה סבירה אבל סך הכול סרט טוב אקשן מההתחלה ועד הסוף
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט