באהבה, רוזי ביקורת סרט

Love, Rosie Movie Review

תמונת כתבזוהר צלח על "באהבה, רוזי":
"קלישאתי וצפוי, אך עם זאת מלא קסם"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Love, Rosie
משחק לילי קולינס, סם קלפלין במאי/ת כריסטיאן דיטר  
רומנטיקה
ביקורת סרט לבאהבה, רוזי מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"חביב וראוי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע46.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ז'אנר הקומדיה הרומנטית הוא אחד מהז'אנרים האהובים ביותר בקולנוע - הרבה מזה בגלל ההבטחה של הז'אנר לסוף טוב. קומדיה רומנטית טובה נבחנת ביכולת ליצור קונפליקטים וטוויסטים באופן שיהפוך את הדרך של הצופה לעבר הסוף הטוב למשתלמת."באהבה, רוזי" הוא עיבוד בריטי לספר "בקצה הקשת בענן". הוא עוקב אחרי רוזי (לילי קולינס) ואלכס (סם קלפלין), החברים הכי טובים מילדות, שהרגשות שלהם אחד לשני הם מעבר לידידות- וניתן לראות זו כבר בפתיחת הסרט כשהשניים שיכורים במסיבה ומתנשקים (ושנייה אחרי רוזי מתעלפת). הסרט נפתח עם סצנה בה רוזי מברכת את אלכס בחתונתו, סצנה שאמורה לגרום לנו לחשוב שהשניים לא יהיו ביחד.
פתיחת הסרט מציגה לנו את רוזי ואלכס כחברים שאי אפשר להפריד בינהם עד שהחיים, בדגש על חיי הסקס, נכנסים לתמונה. נשף הסיום מתקרב ושניהם מוצאים לעצמם בני זוג: אלכס יוצא עם בת'אני (סוקי ווטרהאוס), הבלונדינית היפה איתה הוא מאבד את בתוליו, ורוזי יוצאת עם גרג (כריסטיאן קוק). בנשף הסיום רוזי מחליטה לשכב עם גרג. ובאחת מסצנות-הסקס-גרוע הטובות שאני זוכר בשנים האחרונות, רוזי נשארת עם הקונדום תקוע במקום שהוא לא אמור להיות בו. מעבר לטראומה ולעובדה שסיימה את הלילה במיון, רוזי נכנסת להריון- והפלה, בהיותה ממשפחה קתולית, לא עומדת על הפרק.אלכס טס לבוסטון ללמוד רפואה בהארווארד ורוזי, שהייה אמורה להצטרף אליו וללמוד מלונאות בבוסטון, נשארת בבריטניה ולא מספרת לאלכס על ההריון. הסרט רץ על פרק זמן של 12 שנים ומתמקד בעיקר במפגשים של אלכס ורוזי במהלך השנים. לשניהם יהיו בני זוג גרועים ואנחנו כצופים פשוט מחכים לרגע הצפוי שהשניים יממשו את אהבתם. הדרך לשם, לפרקים, מייגעת. הסיבה העיקרית לכך היא בעצם שהנושא של הסרט במובן מסוים הוא התזמון הגרוע של השניים: אלכס ורוזי פשוט לא מצליחים לתפוס אחד את השני פנוים וכאן הבעיה המרכזית שלהם לממש את אהבתם.
זהו סרטו הראשון של הבמאי הגרמני כריסטיאן דיטר שדובר אנגלית. דיטר, שביים מספר פרקים בקומדיות גרמניות מצליחות, עושה גם כאן עבודה טובה בכל מה שקשור לפאן הקומי של הסרט עם כמה סצנות מצחיקות במיוחד, כמו למשל סצנת נשף הסיום בה רוזי מאבדת את בתוליה והסצנה בה בתה של רוזי תופסת אותה במיטה עם שוטר זר. עם זאת, דיטר נכשל לתת מימד של הפתעה לטוויסטים והם צפויים ולא מעניינים במיוחד. כמו כן, דיטר לא מצליח לברוח מהקלישאתיות של הז'אנר (האקסית שחוזרת לתמונה למשל).ראויה לציון הופעתה של לילי קולינס המקסימה שנותנת לדמות של רוזי נוכחות כובשת. סם קלפלין לעומתה הוא לא בדיוק יו גרנט והעדר הכריזמה שלו בולט. למרות זאת, יש בין שני השחקנים כימיה ברמה מסוימת שתורמת לסרט והופכת את סיפור האהבה של הסרט למעורר אהדה עוד יותר. מילה טובה נוספת מגיעה לפסקול הסרט, שמותאם לשנים השונות בסרט. העובדה שמדובר בסרט שמתרחש על פרק זמן של 12 שנים יוצרת פסקול רחב ומוצלח במיוחד."באהבה, רוזי" היא קומדיה רומנטית שסובלת מהרבה בעיות כמו הקלישאתיות, הטוויסטים הצפויים והתסריט הדי חלש, אך עם זאת הפסקול , ההומור והקסם של לילי קולינס מוסיפים לסרט נפח מסוים והופכים אותו לקומדיה רומנטית שחובבי הז'אנר ייהנו ממנה אבל לא לכזו שתיזכר לאחר ירידתה מהמסכים.
באהבה, רוזי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דניאלגיל: 2829/03/2020 19:10:35
8/10אייקון ציון
סרט מעולה, קליל, וזורם טוב. דרמה טובה ומרגשת.
שם: anipoגיל: 4619/01/2018 17:53:35
7/10אייקון ציון
מי שחובב קומדיות רומנטיות אנגליות יאהב גם את זה. אין כאן משהו מיוחד והסוף צפוי , אבל תמיד נחמד לצפות באהבה מהסרטים וגם בזה שדברים תמיד מסתדרים בסוף. רוזי ואלכס הכירו והתאהבו בגיל צעיר. הקשר ביניהם מחזיק מעט מאוד זמן. אלכס נוסע ללמוד בבוסטון ומכיר בחורה שאיתה הוא מתחתן. רוזי נכנסת להריון לא מתוכנן ומגדלת לבד את ביתה. שניהם נבגדים על ידי בני ובנות זוגם ולכל אורך הדרך הם שומרים על קשר,כאשר האהבה האמיתית שלהם היא זה כלפי זו ולהיפך. צריך לציין גם המוסיקה היפה שמשולבת לאורך הסרט.
שם: ערןגיל: 4727/03/2015 22:01:23
7/10אייקון ציון
סרט חביב על אהבה בין ידידים טובים המתפתחת לאט לאורך השנים. יחסיהם של הזוג , שידעו עליות וירידות , מסתיימים בקישט רומנטי. סוף טוב הכל טוב . סרט נאיבי אבל זורם ונחמד. מתאים לזוגות רומנטיים
קישורים
חץ באהבה, רוזי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי רומנטיקה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט