מועדון ווינקס 3: במעמקי הים הקסום ביקורת סרט

Winx Club Movie 3 Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "מועדון ווינקס 3: במעמקי הים הקסום":
"טינקרל בל לא גרה כאן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Winx Club Movie 3
דיבוב במאי/ת איגיניו סטרפי  
אנימציה
ביקורת סרט למועדון ווינקס 3: במעמקי הים הקסום מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"בקושי סביר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע44.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די43.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבת שלי, בת השבע התעקשה שנקנה לה תיק לבית הספר של חבורת הוינקס, אז כשהגיעה ההזמנה להקרנת העיתונאים של מועדון הוינקס 3 החלטתי לשים נפשי בכפי ולראות על מה כל המהומה ומי הן לעזאזל בנות הוינקס?הוינקס הן כוכבות סדרת אנימציה איטלקית של חברת ריינבו. סדרה שנוצרה על ידי איג'יניו סטרפי עוד ב-2004 וזכתה להצלחה כלל עולמית. ההצלחה גררה גל של מוצרים נלווים לסדרה כמגזינים, משחקי וידאו, ביגוד וכמובן סרטי קולנוע כשהסרט הנוכחי הוא השלישי שנוצר בעקבות הסדרה.
הוינקס הן חבורה של פיות צעירות הנלחמות ברעים כדי להגן על היקום. בסרט הנוכחי (שמתרחש בין העונות החמישית והשישית של סדרת הטלוויזיה) בעקבות זיהום הים מתעוררת איזו מכשפה מרשעת שבעזרת שלוש מכשפות רעות אחרות הנקראות "הטריקס" מנסות לכבוש את האוקיאנוסים ורק הוינקס יוכלו למנוע מהן להגשים את משימתן השטנית.על פניו נראה הסרט כמו הפקה סוג ב' וכמשהו שאולפני דיסני נטשו בשלב ההפקה. הדמויות מאוירות בצורה גמלונית משהו. המסר החינוכי ננטש במהרה וכל הגיבורות בסרט נראות כבובות ברבי עם מידות שלא יאמנו ועם בגדים חשופים שנדמים כחלומו הרטוב של מפיק מזדקן. (ועוד מספרים לי שבישראל ליין המוצרים מתון לעומת זה המשווק בשאר העולם). בסרט לא תמצאו פיות חסודות כטינקרבל שנדמית לעומת בנות הוינקס כדודה קשישה וחביבה.
אם מצליחים לנטרל את היתר ססגוניות ואת העלילה הלא מתוחכמת אפשר ליהנות מקצב אירועים מהיר (ואף אלים) ומהרגשה כללית של טראש מסוגנן. בערך באמצע הסרט הבנתי שאני רואה פשוט סרט של ואן דם אבל מאויר. אם להיות בראש חיובי אז "מועדון הוינקס 3"הוא ממש סרט "חומוס בפיתה" לילדים - לא גורמה אבל מלא אקשן ואף מהנה. הבת שלי הייתה בעננים והבן שלי בן הארבע התאהב בדמות הראשית.בקיצור, אם אתם מחפשים איזה מסר חינוכי ואיזה תהליך שילדכם יעבור במהלך הסרט - זה לא הסרט בשבילכם. אם אתה מעוניינים בבידור שאינו מלכתחילה מתיימר וקצת נותן בראש - קחו את הילדים לסרט.
מועדון ווינקס 3: במעמקי הים הקסום - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: שירליגיל: 1308/03/2015 21:11:13
10/10אייקון ציון
קודם כל אני חייבת לציין שאני המעריצה הכי מושבעת של מועדון ווינקס ככה שדעתי לא כל כך אובייקטיבית. דבר שני ראיתי את הסרט באנגלית. בכל מקרה, הסרט היה סרט ממש טוב. אולם היה קצת מפחיד, אך בצורה מתאימה. אולי זאת סדרה במקור, אך גם מי שלא צפה בסדרה יכול ליהנות מהסרט כמו כל בן אדם אחר שצפה בסדרה. בקיצור, ממליצה בחום
שם: צפיגיל: 1621/12/2014 18:55:03
10/10אייקון ציון
הייתי בסרט הזה לפניי שבוע ונהנתי מכל רגע. אני התחלתי לצפות בסדרה מכיתה ב'', ואפילו שאני בן, אני המעריץ הכי גדול של מועדון ווינX! הסרט הזה היה פשוט מצויין השתנות סיירניקס מלאה השירים מדובבים העלילה מצויינת (אפילו שהסרטים ה-1 וה-2 היו יותר טובים מזה) סרט מושלם, מה יכול להיות יותר טוב מזה!? אני ממליץ על הסרט הזה מאד, מאד איך בא לי לראות אותו כבר בטלוויזיה!!!! לסיכום: סרט מהנה, מרגש, כיפי ומצחיק הנאה אחת גדולה!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט