נראה אותך אסיר ביקורת סרט

Get Hard Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "נראה אותך אסיר":
"גזעני, הומופובי, משמים ובעיקר מאוד לא מצחיק"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Get Hard
משחק ויל פארל, קווין הארט, אליסון ברי במאי/ת איתן כהן  
קומדיה
ביקורת סרט לנראה אותך אסיר מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בורקס מקולקל"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע55.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די35.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לכל מי שתהה לאן נעלמו סרטי הבורקס המפוקפקים של הקולנוע הישראלי שהתבססו על הומור עדתי, גזעני, שובניסטי והומופובי – תוכלו למצוא אותם מגלגלים מיליונים בהוליווד. שם קומיקאים וולגרים כמו קווין הארט עושים המון כסף מהומור סטריאוטיפי על חשבון הקהילה האפרו-אמריקאית שנהנית מכל בדיחה קלושה היוצאת מפיו. עכשיו הוא גם מקבל סוג של חותם כשרות מאחד השחקנים הקומיים המצליחים ביותר בעולם - וויל פארל.נראה שאחת הבעיות המרכזיות של הסרט הוא האיש שביים וכתב אותו, איתן כהן שזהו סרטו הראשון כבמאי ומוכר בעיקר כתסריטאי של סדרות אנימציה כמו "מלך הגבעה", "ביוויס ובאטהד". כהן גם היה חלק מצוות הכותבים של "רעם טרופי", "מדגסקר 2" ו"גברים בשחור 3". לכאורה לכהן יש פילמוגרפיה מרשימה, אבל "נראה אותך אסיר" בהחלט לא מייצג אותה. נראה שיוצרו רוצה להעלות שאלות על סטריאוטיפים בחברה האמריקאית אבל הגישה שלו ילדותית. מה שהיה יכול להפוך לסאטירה ביקורתית ומשעשעת מתגלה כקומדיה נוספת על גברים בשנות בשנות ה-30 וה-40 לחייהם המתנהגים כאילו אין להם I.Q.
פארל מגלם את ג'יימס, מיליונר המנהל קרנות גידור והשקעות, הנתפס בהונאה ונשפט לתקופת מאסר של עשור בכלא האלים ביותר בארה"ב. יש לו 30 יום כדי להסדיר את ענייניו. הארט מגלם את דארנל, בעל עסק קטן לשטיפת כלים הפועל בחניון בבניין שבו ג'יימס עובד. ג'יימס הגזען מניח שדארנל ישב בכלא בשל העובדה שדאנרל הוא אפרו-אמריקאי ומציע לו להדריך אותו כיצד לשרוד מאחורי הסורגים. דארנל מעולם לא ישב בכלא, הוא אפילו לא קיבל דו"ח חנייה. הוא בעל ואב מסור לאשתו וביתו וחולם להוציא אותן משכונת העוני כדי שיהיו להן חיים טובים יותר. בגלל שהוא זקוק לכסף, הוא מחליט לנצל את תמימותו של ג'יימס ולהפוך למדריך שלו להישרדות בכלא.ההחלטה הזאת תוביל את שני הגברים הכל כך שונים ונטולי האופי למסלול של סיטואציות קומיות מופרכות, טיפשיות ומטומטמות להחריד. כל זאת כדי להפוך את ג'יימס הרכרוכי לטיפוס קשוח שיוכל להתמודד עם שלל העבריינים בכלא. כמו בכל סרט בסגנון שניהם ילמדו עד כמה הם טעו לגבי אחד לגבי השני ואף יחשפו ברגע האחרון מי באמת הפליל את ג'יימס.
היה אפשר לסלוח ל"נראה אותך אסיר" אם הוא היה סרט מצחיק אבל הסרט הזה פשוט משמים ונטול כל חן. בהחלט נקודת שפל בקריירה של פארל ממנה אני מקווה שיתאושש במהרה. לאור הבחירות האחרונות בישראל שהתבססו על גזענות ושנאת אחר יש סיכוי שהסרט הזה יהיה להיט בארץ הקודש. בכל מקרה הסרט הזה בעיקר יתאים למי שמוצא בדיחות על ישבנים של נשים אפרו-אמריקאיות מצחיקות.
נראה אותך אסיר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: shaked92גיל: 2523/02/2017 04:52:32
10/10אייקון ציון
מצחיק ברמות אחרות! רוב הבדיחות קשורות בגזענות והן מצחיקות בטירוף! לראות עם ראש פתוח.
שם: שי אלימלךגיל: 3615/06/2016 21:01:50
8/10אייקון ציון
סרט חביב מאוד. שילוב מוצלח של צמד השחקנים בראיון חמוד . לא יותר מדיי מתוחכם , פשוט סרט שמעביר את הזמן בכיף, עשוי טוב כיאה לז''אנר הקומי , לצפייה מול הטלויזיה.
שם: מור רזגיל: 1324/02/2016 17:08:47
5/10אייקון ציון
סרט בינוני מאוד !!! השחקנים נחמדים, הצילום נהדר, הפס-קול מושלם וקטעי האקשן נחמדים אבל הבדיחות לא מצחיקות והתסריט והעלילה מפגרים ביותר. בקיצור, סרט די כיפי לצפייה אבל מקצועית מדובר בסרט גרוע.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט