מהיר ועצבני 7 ביקורת סרט

Furious 7 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מהיר ועצבני 7":
"מכוניות מעופפות, המון מכות ודווקא המירוצים לא מרשימים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Furious 7
משחק ג'ייסון סטטהאם, וין דיזל, פול ווקר, קורט ראסל, מישל רודריגז, דוויין ג'ונסון במאי/ת ג'יימס וואן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למהיר ועצבני 7 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע73.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די24.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שאלתי את אבא שלי למה הוא וויתר הפעם על "מהיר ועצבני 7". הוא אמר לי שבטריילר הכל נראה ממוחשב, ושאין בסדרת הסרטים הזאת מרדפי מכוניות ראויים. הוא צודק לחלוטין. ב"מהיר ועצבני 7" יש מכוניות שצונחות ממטוס בהרי הקווקז, מכונית שמעופפת דרך שלושה בניינים באבו-דאבי, מרדף של מזל"ט משוריין בטילים אחרי מכוניות בלב עיר ונוכחות של אליל סרטי הפעולה התאילנדי, טוני ג'ה, המתאבקת רודנה רוסי, והבריטי ג'ייסון סטיית'ם כרעים.יש המון פעולה בסרט "מהיר ועצבני 7" אבל מרדפי מכוניות ועלילה הקשורה לכך איננה בנמצא. האבולוציה שעברה סדרת הסרטים מעבריינים טובי לב הנאבקים על זכותם לדהור במהירות ברחבי העיר, לסוג של סוכנים חשאיים משופשפים הוא החלטה חכמה, אבל אחת שהוציאה את העוקץ מהסדרה כולה.
וין דיזל אמר לאחרונה בראיון שהסרט הזה יהיה מועמד לאוסקר. אינני יודע מתי דיזל צפה לאחרונה בסרטי קולנוע שהיו מעומדים לאוסקר ומאיפה הביטחון שהסרט הזה ראוי לפרס מכובד כלשהו כי הוא קרוב יותר ברוחו ל"בלתי מנוצחים" של סטאלון מאשר ל"משחק החיקוי".מדובר באסופה של שחקנים וידוענים שאין ביניהם שום קשר וחוברו יחדיו תחת מעטה עלילתי נטול כל הגיון בסיסי כדי שישתתפו בסצנות פעולה ראויות אך לא באמת חדשניות או מרשימות. נראה שלכל סקטור סוציאלי, גילאי וחברתי בארה"ב יש דמות אחת שהוא יכול להזדהות איתה. המתאבק/שחקן דוויין ג'ונסון, הראפר לודקריס והדוגמן טייריס גיבסון. הוסיפו גם את קורט ראסל המזדקן ואפילו את הראפרית איגי איזלייה לחצי דקה.
יותר מכל זהו סרט הפרידה מפול ווקר, הכוכב השני בחשיבותו בסדרת הסרטים הבלתי נגמרת, שהשתתף בשישה סרטים מתוך השבעה ולכן יש לסרט הזה גם מטען רגשי שלא היה קיים בסדרה הזאת עד כה. המעריצים השרופים כמוני שלא פספסו אפילו את הסרט השלישי בסדרה, רק חיכו כדי לראות איך יוצרי הסרט ייפרדו מווקר, שנהרג בתאונת דרכים מיותרת בגיל 40 ממש לקראת סוף הצילומים, כאשר הוא הספיק כבר להצטלם למרבית הסצנות. ההפקה הוקפאה והיו צריכים למצוא דרכים מקוריות כמו שינוי התסריט, עריכה מחודשת ופעלולים ממוחשבים כדי להשתיל את פניו על גופו של אחיו. ב"מהיר ועצבני 7" אי אפשר לדעת מתי הטכנולוגיה ומתי השחקן בשר הדם מופיעים על המסך. בסופו של דבר הפרידה של יוצרי הסרט מרגשת ואפקטיבית, אבל גם משאירה לנו פתח לסרט שמיני במספר בלי הבלונדיני בחבורה.דקארד שואו (סטיית'ם) המחסל המבוקש ביותר בעולם יוצא למצוד אחרי החבורה שהכניסה את אחיו, אואן שואו (לוק אוונס) לתרדמת. על הכוונת דום, בריאן, לטי, מיה, הובס, טאז ורומן. אחרי שהוא חיסל את האן בטוקיו בסוף הסרט השישי, הוא מפוצץ את ביתו של דום, מה שמאחד את החבורה למבצע ברחבי העולם כדי להציל האקרית מתוחכמת ויפה (נטלי עמנואל – "משחקי הכס") שיש לה היכולת לחדור לכל טלפון, מחשב, מצלמה ולאתר אנשים בשניות. הם זקוקים לתוכנה כדי למצוא את דקארד שואו. הבעיה היא שיש גם דיקטטור אפריקאי בגילומו של המועמד פעמיים לאוסקר דג'ימון אונסו (לגעת ביהלום, באמריקה) בתפקידו המביך ביותר אי פעם."מהיר ועצבני 7" מצליח לאחד תחתיו שחקנים מוכרים ואהובים מהסדרות הקודמות כולל הופעת אורח קצרצרה של לוקאס בלאק מ"טוקיו דריפט", החלק השלישי והכושל בסדרה. יש בו שלל סצנות פעולה אפקטיביות אבל לא כאלו שיהפכו להיות חלק מפנתאון סצנות הפעולה הבלתי נשכחות. לפי מיטב המסורת יש בו מספר סצנות דרמטיות עם טקסט מביך ומשחק חובבני, אבל הוא בעיקר סרט כייפי להעביר איתו את הזמן ומי שאהב את הסרטים הקודמים עתיד ללקק את האצבעות.
מהיר ועצבני 7 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איציקגיל: 3230/11/2018 04:12:46
1/10אייקון ציון
הסרט הכי גרוע בהיסטוריה! חילול המת, פול ווקר מתהפך בקברו על הסדרת סרטים העלובה הזו. פשוט סרטים פח ותת רמה! להתרחק! מתאים רק לאנשים שלא ראו סרטים אמיתיים בחייהם ואוהבים זבל. גם כסרט זול, הסרט הזה בדיחה.
שם: aloncoolגיל: 2327/08/2017 00:05:21
9/10אייקון ציון
הסרט פשוט מגיע אם רמות חדשות של אקשן טוב אהבתי אותו ממש ראיתי אותו כבר פעמיים
שם: שמסגיל: 1512/03/2016 21:46:02
10/10אייקון ציון
אקשן מוצלח וסוף עצוב. הסרט הזה הוא האחרון של פול ווקר שנהרג לפני שנתיים. עם כמה שהסרט היה מוצלח בתור אקשן דווקא סצנות הסיום היו המרגשות ביותר שאיתן הלכתי הביתה וזכרתי הכי טוב. שווה צפייה. נצפה ב4DX
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט