מרדף לילי ביקורת סרט

Run All Night Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מרדף לילי":
"נוסחתי ולא מפתיע אך עשוי ומשוחק היטב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Run All Night
משחק ליאם ניסן, אד האריס במאי/ת חאומה קולט סרה  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למרדף לילי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אלים ואפקטיבי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע63.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות6.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נדמה שכוכבו של שחקן סרטי הפעולה הגריאטרי ליאם ניסן הולך ודועך. סרטיו פחות מצליחים, אבל עדיין הנוכחות הקולנועית המרשימה שלו מצליחה גם הפעם לכבוש את המסך. נראה כי ניסן, מלך סרטי הפעולה העכשווי, הבין שלעומת סרטים אחרים בז'אנר, הסרט הזה בעל פוטנציאל דרמטי קצת יותר גדול מסרטים קודמים שהשתתף בהם בשנים האחרונות. אם היו לסרט קצת יותר רבדים, ואם הבמאי גיום קולט-סרה היה מעז קצת יותר, הסרט הזה היה יכול להיות הרבה יותר מעניין, אבל נראה שגם האולפנים וגם הבמאי העדיפו לא לקחת סיכון וללכת על בטוח.לליאם ניסן ולגיום קולט-סרה יש היסטוריה משותפת. קולט-סרה ביים את ניסן בשני הלהיטים "זהות לא ידועה" ושובר הקופות המצליח "נון-סטופ". שניהם סרטים מבדרים מסוגם וגם הסרט הזה כמו קודמיו מספק את הסחורה שהובטחה. נכון שהוא קצת יותר רציני, אפל ואלים, אבל כמו סרטיהם המשותפים האחרים הוא גם מאוד שגרתי. העלילה, איך לא, עמוסה במרדפים, מכות, יריות, סוגים שונים של מיתות ובעיקר בליאם ניסן מאוד רציני כפי שאנחנו אוהבים אותו.
אם בסרטי "חטופה" ניסן מגן על בתו היחידה משלל טרוריסטים בינלאומיים איומים, כאן הוא נחלץ להגן על בנו. ג'יימי קונלון הוא מחסל מזדקן, אלכוהוליסט מתבודד, שמבלה את זמנו החופשי בבר השייך לאיש המאפיה וחברו הטוב שון, בגילומו של אד האריס הוותיק והטוב, שהגיע לעשות קצת כסף מהצד. מייק, בנו היחיד של ג'יימי, מתנכר לו. בזמנו החופשי הוא מאמן בני נוער בודדים באגרוף ובשעות הערב עובד בלימוזינה, חי עם רעייתו החביבה וההריונית וביחד הם מגדלים שתי ילדות קטנות ומעצבנות.ג'ואל קינמן, (""The Killing וכמובן "רובוקופ") הוא מייק, שמתרחק מעולם הפשע ומאביו שאותו הוא לא ראה כבר חמש שנים. לעומת זאת בנו של שון, דני, הוא נרקומן רצחני נטול מעצורים ולרוע מזלו של מייק, הוא עד לרצח שדני מבצע. זה כמובן מסבך את העלילה כשג'יימי ינסה להגן על בנו מייק ועל בני משפחתו, מה שיוביל למרדף לילי שעל שמו נקרא הסרט.
"אבות אכלו בוסר ושני בנים תקהינה" הוא הרעיון המרכזי שעליו נשען "מרדף לילי". נראה שיש ניסיון ליצור סרט שהוא יותר מורכב מהרגיל, אבל התוצאה רחוקה מלהיות אינטליגנטית. הסרט בעיקר יבדר את מעריצי ניסן וסרטי הפעולה האחרונים שלו. מי שמחפש סרט מתח איכותי באמת מוזמן לדלג על מוצר הצריכה השגרתי הזה.
מרדף לילי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מור רזגיל: 1306/03/2016 18:34:14
6/10אייקון ציון
סרט די מיותר !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול נחמד וקטעי האקשן סוחפים אבל רוב הדיאלוגים משעממים ולא מעניינים והתסריט והעלילה הכי צפויים שראיתי עד היום. סרט נחמד בלי רעיון או מסר. הצפייה לא חובה !!!
שם: ramiגיל: 5513/09/2015 15:07:53
4/10אייקון ציון
סרט חלש... הכי חלש שראיתי של ליאם ניסן עד היום. סרט לא מובן, משעמם ופשוט לא טוב! חבל
שם: יואבגיל: 2216/07/2015 00:22:39
6/10אייקון ציון
הציפיות שלי לסרט היו גבוהות אבל אחרי שראיתי לא היה בו שום דבר מיוחד כל מה שיש בו זה אקשן בינוני וליאם ניסן אם אותה טכניקת משחק שראינו כבר מיליון פעם.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט