טד 2 ביקורת סרט

Ted 2 Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "טד 2":
"טד חוזר מצחיק ושנון יותר"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ted 2
משחק מארק וולברג, סת' מקפרלן, ליאם ניסן, מורגן פרימן במאי/ת סת' מקפרלן  
קומדיה
ביקורת סרט לטד 2 מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"וולגרי ופרוע"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די17.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לאחר ההצלחה של "טד" והכישלון של "מיליון דרכים להתפגר" סת' מקפרלן, היוצר של "איש משפחה" חוזר עם "טד 2". הפעם הוא עושה זאת בצורה יותר וולגרית, פרועה, מצחיקה ובעיקר יותר מעניינת מאשר סרט הבכורה שלו. טד (קולו של סת' מקפרלן) הוא דוב צעצוע שבעליו, ג'ון בנט (מארק וולברג), הביע משאלה שהפכה אותו לאמיתי בסרט הראשון. ב"טד" מערכת היחסים של ג'ון וחברתו עמדה במבחן מול מערכת היחסים שלו עם דוב הצעצוע.ב"טד 2" התברר שג'ון לא הצליח לשמר את אותה מערכת היחסית עם חברתו. לעומת זאת טד דווקא כן הצליח לשמור על מערכת היחסים שהוא בנה עם תמי-לין (ג'סיקה בארת') ולמעשה הוא מתחתן איתה. לאחר שנת נישואים, טד ותמי-לין מחליטים להביא ילד לעולם והם נזקקים לתרומת זרע. ניסיונם להביא ילד לעולם מעורר את תשומת ליבם של גופי הממשל ולכן טד מוכרז כרכוש ולא בן אדם, מה שאומר שכל זכויותיו נשללות. כתוצאה מכך הוא מפוטר מעבודתו, נישואיו לתמי-לין מתבטלים ומסתבר שהוא גם לא יכול לאמץ ילד. טד וג'ון לא נכנעים. הם שוכרים את שירותיה של סמנת'ה (אמנדה סייפריד) עורכת דין מתחילה ויוצאים למאבק על זכויותיו של טד. במקביל, דוני (ג'ובני ריביסי) שניסה לגנוב את טד בסרט הראשון, לא מוותר על רצונו גם הפעם.
עד כמה שהתסריט של סת' מקפרלן ושותפיו גס ופרוע, כך יש לסרט גם לב גדול וביקורת נוקבת כלפי יחסה של הממשלה והחברה למיעוטים. הקביעה שטד נחשב לרכוש כי הוא דוב צעצוע, מאלצת אותו לבצע את אותו המאבק שניהלו עבדים באחת התקופות היותר חשוכות בהיסטוריה האמריקאית. יחד עם זאת המאבק שלו הוא גם מאבקם של חברי קהילת הלהט"ב וזכותם לאמץ ילדים.מקפרלן מצליח לשלב בצורה טובה בין מסר חשוב ולבין הומור פרוע. הוא מנסה להיות הטרנטינו של הקומדיה ולמעשה הוא מצליח בכך לא רע. כמו טרנטינו התסריט שלו גס ומבוסס על דיאלוגים שנונים. כמו שטרטינו מושפע במובהק מקלאסיקות ומערבונים, כך גם מקפרלן מושפע מקומדיות מודרניות וסרטים אחרים שהפכו לקלאסיקה. בין היתר הוא מושפע באופן ברור מ"טיפשים בלי הפסקה" ואפילו עושה פרודיה או מחווה לחלק השני שיצא לא מזמן.
חובבי "איש משפחה" ייהנו הרבה יותר מ"טד 2" מאשר מהחלק הראשון. ההומור האופייני לו מסדרת הטלוויזיה משולב בצורה הרבה יותר טבעית ומוצלחת בסרט. כאמור, "טד" הייתה קומדיה טובה, אבל "טד 2" הוא סרט הרבה יותר מצחיק, שנון ומעניין. מקפרלן משלב בין בדיחות פיפי-קקי לבין בדיחות יותר מתוחכמות. בנוסף, הופעות האורח של מורגן פרימן, ליאם ניסן, טום בריידי וג'ון סלטרי מוסיפות המון פלפל לסרט. "טד 2" היא קומדיה פרועה ששוחטת פרות קדושות במקביל לכך שהיא נלחמת על זכויות המיעוטים. שילוב כזה הוא נדיר ולא קל לביצוע, אבל מקפרלן מצליח לעשות זאת בהצלחה.
טד 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אביגילגיל: 2119/04/2017 12:46:05
2/10אייקון ציון
מסוג הסרטים שלא היה צריך לעשות להם המשך. חוץ מכמה קטעים שגיחכתי (ליאם ניסן, הבדיחה על הקרדשיאנס) הכל היה כל כך דבילי. הוריד מההערכה שלי למורגן פרימן האגדי, שעושה תפקיד לא קטן בסרט. עשו לעצמכם טובה וותרו
שם: שמסגיל: 1512/03/2016 11:13:45
8/10אייקון ציון
הסרט נחמד. מצחיק מאוד אך לא מדהים. שווה צפייה רק עם רוצים לנוח קצת בניחותא. מי שלא אוהב בדיחות שירותים אין לו מה לחפש בסרט הזה.
שם: nanaגיל: 2816/01/2016 19:46:08
1/10אייקון ציון
על הפנים! זכור לי רק רגע אחד של פחות מדקה בסרט שהיה מצחיק (סצנה שבה ליאם ניסן לקח חלק) אך כל שאר הסרט לא מצחיק בכלל. את הסרטים של סת'' מקפארלן אני בכלל לא אוהב והפעם הוא לא גרם לי לאהוב אותו. את הסרט הראשון בכלל לא אהבתי ואת הסרט הזה ראיתי רק בגלל המלצות אך במהלך הצפייה חשבתי על כמה שאני מצטער שהקשבתי להמלצות האלה. ההומור הוא עייף ומנסה להעביר מסר חשוב אך ללא הצלחה. ללא ספק סת'' מקפארלן יעשה דבר טוב לאנושות אם הוא יעזוב את עולם הכתיבה הבימוי והמשחק. להתרחק כל עוד אתם מסוגלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט