אנטמן ביקורת סרט

Ant Man Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנטמן":
"הסרט המשעשע ביותר של מארוול אחרי "שומרי הגלקסיה""
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ant Man
משחק פול ראד, מייקל דגלאס, אוונג'לין לילי במאי/ת פייטון ריד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאנטמן מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"משפחתי ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע80.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די14.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פייטון ריד, הבמאי של קומדיות מצליחות כגון "מעודדות צמודות", "הצד שלו, הצד שלה" ו"יס מן" הוא בהחלט בחירה מפתיעה לסרט הרפתקאות קייצי המבוסס על חוברות הקומיקס של מארוול, אבל כאשר צופים בסרט קל להבין מדוע דווקא במאי של סיטקום כמו "הנערה החדשה" הוא האיש הנכון למשימה. כוחו של הסרט "אנטמן", למרות שפע הפעלולים המדליקים שלו והניסיון לשייך אותו לז'אנר סרטי הפריצה והשוד, הוא דווקא בהומור שלו ובכך שהגיבור שלו הוא אדם שלא לוקח את עצמו ואת המתרחש סביבו ברצינות תהומית.מי שהיה צריך לביים את הסרט במקור הוא הבמאי הבריטי המבריק אדגר רייט, שמאחוריו כמה מהקומדיות הבריטיות הטובות של תקופתנו: "מת על המתים", "שוטרים לוהטים", "סוף עולם", קטע מעבר ב"גריינדהאוס" (הפרויקט של טרנטינו ורודריגז) וכמובן הקומדיה המבריקה "סקוט פילגרים נגד העולם". לרייט יש את הניסיון לשלב הומור וסצנות פעולה מרשימות אך הכיוון שלו תמיד היה בוגר יותר ומתוחכם יתר על המידה ונראה שהחזון שלו ושל פיטר פייג העומד בראש אולפני מארוול/דיסני לא ממש עמדו באותו קנה. חבל, כי אולי תחת שרביטו של רייט הסרט הזה היה יכול להיות קצת יותר מעניין מבחינה קולנועית.
"אנטמן" הוא מוצר צריכה קייצי המיועד לכל המשפחה והוא עומד במשימה שיועדה לו בגבורה. הוא סוג של ממלא מקום בין הסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" הבומבסטי ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", שעתיד להיות גם הוא מרובה גיבורי-על. "אנטמן" הוא "מותק, הילדים התכווצו" לקהל של שנת 2015. יש לו את כל התכונות הנכונות לרצות את הילדים, שיהנו משלל ההפתעות הויזואליות כמו הנמלים שעליהן "אנטמן" רוכב או עף. לעומת זאת הקהל הבוגר יוכל להנות מההומור וכמובן מהנוכחות של מייקל דאגלס.מבחינת הקצב, הסרט הזה בהחלט לא מבזבז זמן יותר מדי על סיפורי המשנה. הוא מהיר יותר, וההומור והפעולה משתלבים היטב זה לצד זה. כאמור, הסרט מרשים מבחינה ויזואלית: הגיבור לובש חליפה שגורמת לו להתכווץ לגודל של נמלה ולכן העולם החזותי שאנחנו נתקלים בו מרשים במיוחד. "אנטמן", למי שאיננו יודע, הוא הגנב המדופלם, סקוט לאנג שמאומץ על ידי ד"ר הנרי פים, כדי להגן על הסוד שמאחורי חליפת איש הנמלה מפני אנשים מאוד לא סימפטיים כמו דארן קרוס, מי שהיה בן טיפוחיו של ד"ר הנרי פים, הפך לפסיכופת ונזנח על ידו. בין היתר יש כמובן גם את ארגון הטרור הידוע לשמצה - הידרה.
את סקוט לאנג מגלם עוד בחירה מפתיעה ולא שגרתית - השחקן פול ראד, שהתפרסם בעיקר בשל תפקידיו בקומדיות המצליחות "בתול בן ארבעים" ,"קלולס", "הדייט שתקע אותי" ו"אני אוהב אותך אחי". הוא זכה גם לתהילת עולם בזכות השתתפותו ב-18 פרקים בסיטקום "חברים". ראד שמגיע מעולם הקומדיות הוא הבחירה המושלמת מאחר והסרט הזה נשען על הומור ולכן חשוב שלשחקן הראשי יהיה תזמון קומי מדויק, אבל כמובן שהוא גם יהיה בכושר וייראה כמו כוכב קולנוע. ראד, שעבר אימוני כושר מאסיביים לקראת התפקיד, איבד את הכרס הקטנטנה שפרסמה אותו בשלל הקומדיות לטובת שרירי בטן מרשימים במיוחד, תהליך דומה לזה שעבר כריס פראט עבור "שומרי הגלקסיה".שחקנים רבים ואיכותיים משתתפים בסרט: מייקל דאגלס מגלם את ד"ר פים המנהל מערכת יחסים מורכבת עם בתו הופ, המגולמת על ידי אוונג'לין לילי, שהתפנתה מסרטי "ההוביט" כדי להצטרף לחבורת "הנוקמים". השניים הם המרכז הרגשי של הסרט ולא ארחיב בנושא. קורי סטול, שחקן דרמטי מעולה הזכור לטובה מתפקידו הבלתי נשכח ב"בית הקלפים", מגלם את דארן קרוס ומעניק לדמותו מורכבות ורבדים שהופכים אותו לרע שדי קל להזדהות עם מניעיו הפסיכולוגים. עוד מופיעים על המסך מרטין דונובן הזכור בעיקר מסרטיו של האל הארטלי וכמובן "העשב של השכן". ג'ון סלטרי חוזר לגלם את האוורד סטארק, אנטוני מקי צץ בהופעת אורח כפאלקון והיילי אטוול מגלמת כמובן את הסוכנת פגי קרטר."אנטמן" הוא סרט שעומד בפני עצמו בעזרת ההומור הקליל והמשפחתי שמייחד אותו אבל כל מטרתו בסופו של דבר היא לשלבו בתוך העולם של "הנוקמים". ברגע שמרגיש מודבק דאגלס מזכיר את "הנוקמים: עידן אולטרון". כמובן גם יש את הבסיס החדש של "הנוקמים" שאליו סקוט לאנג צריך לפרוץ ובו הוא מתמודד עם הפאלקון בקרב משעשע במיוחד. הידיעה ש"אנטמן" עתיד להשתתף בסרט הגדול הבא, "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" מבהירה לנו כמה אולפני מארוול חכמים ויודעים לתחזק את העולם ואת הדמויות הפועלות בו והסרט הזה הוא רק עוד חלק מהפאזל הגדול שהם מרכיבים לנו מול הפנים כחלק מהעולם שהם בונים. בסך הכל זהו מוצר צריכה קייצי מבדר, שלחובבי סרטי מארוול הוא סוג של Must See.
אנטמן - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1728/09/2019 23:34:36
7/10אייקון ציון
סרט מבדר, מהנה, כיפי, עם נבל לא משהו אבל גיבור מדהים. הסרט לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות ומאפשר לעצמו להיות חוויה כיפית ומהנה. ממליץ.
שם: נירגיל: 2625/04/2016 16:16:24
10/10אייקון ציון
סרט מעולה מבית מרוואל אשר מציג את חיבורם של מדען בעל טכנולוגיה לבישה חדישה במיוחד אשר יכולה להקטין ולחזק את כוחו של האדם הלובש אותה לבין אסיר לשעבר אשר מעוניין להשתקם ובעזרתו הוא מחסל את האדם אשר השתלט על המפעל שלו ומסל את הטכנולוגיה אשר מנסה להידמות לטכנולוגיה שלו עצמו ובמקום להשכין שלום היא תשמש להרס ומלחמות בלתי פוסקות אורך הסרט הוא כשעתיים
שם: aloncoolגיל: 2112/03/2016 21:16:15
9/10אייקון ציון
סרט מתחיל קצת משעמם אבל מעולה בסופו של דבר
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט