טרנספורטר: סכנה מיידית ביקורת סרט

The Transporter Refueled Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "טרנספורטר: סכנה מיידית":
"כל כך טיפשי ומגוחך שזה פשוט טוב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Transporter Refueled
משחק אד סקריין, לואן שאבאנול במאי/ת קמיל דלמאר  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לטרנספורטר: סכנה מיידית מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי וכייפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע58.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די34.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
7 שנים חלפו מאז שג'ייסון סטיית'ם הופרש לגמלאות אחרי "טרנספורטר 3". ככה זה כאשר אתה הופך לשחקן יקר מדי, התקציבים של הסרטים נשארים צנועים והסרטים בכיכובך לא ממש מוכיחים את ההשקעה הכלכלית שרק הולכת וגדלה. עכשיו לוק בסון וחברת ההפקה/הפצה שלו Europacorp החליטו שהגיע הזמן להחזיר את סדרת הסרטים "טרנספורטר" לבתי הקולנוע עם שחקן בריטי צעיר, לא מוכר והרבה יותר זול. מי שנבחר הוא השחקן האלמוני למדי אד סקריין, שגילם במשך שלושה פרקים את Daario Naharis בעונה השלישית של "משחקי הכס".לתפקיד הבמאי נבחר למשימה אחד מבני הטיפוחים של בסון, קמי דלמאר, שזהו בסך הכל סרטו השני. "שכונות הפשע", סרטו הראשון בכיכובו של פול ווקר, היה רימייק פושר וכושל ללהיט צרפתי מבית ההפקה של בסון בשם ""‏Banlieue 13‎‏". הוא גם ערך את "טרנספורטר 3", "קולמוביין" "חטופה 2" ו "נעולים" כולם מבית ההפקה הטראשי של בסון. לעומת סרטו הראשון שהיה יבש ונטול קצב, דווקא בסרטו השני דלמאר נזכר שבעברו הלא ממש רחוק הוא היה עורך, ובסרטו השני "טרנספורטר: סכנה מיידית" הסרט קצבי וסוחף ללא רגע אחד דל.
לא פחות משלושה תסריטאים חתומים על התסריט הכל כך מגוחך וטhפשי של הסרט הזה. תסריט שקיבל השראה מ"שלושת המוסקטרים" ובמיוחד ממשפט אחד מסוים: "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד", שחוזר על עצמו יותר מפעם אחת. עלילת הסרט עוסקת בכנופייה של שודדות מתוחכמות שיוצאות להתנקם בסרסור אכזרי ושותפיו המרושעים. הן מגייסות בעזרת סחיטה את הטרנספורטר שנאלץ בעל כורחו לעזור להן כדי להציל את אביו. פרס אוסקר לתסריט לא יהיה כאן, כי העלילה היא באמת החלק השולי של הסרט.אד סקריין הוא גרסה גברית ושרירית יותר של ניקולאס הולט הנערי. הוא מושלם לתפקיד. ריי סטיבנסון, שמשתתף בעיקר בסרטים מסוג זה, מושלם לתפקיד כאביו. אין לי מושג מי הם שאר השחקניות והשחקנים, לא התעורר בי רצון לבדוק ולפי הביצועים שלהם ספק אם נפגוש אותם בעתיד. בכל מקרה אנחנו לא הגענו לסרט הזה בגלל השחקנים, השחקניות או העלילה. באנו לראות מרדפי מכוניות, מכות וסצנות פעולה שונות. מכל אלו יש בשפע והן קצביות ועמוסות באדרנלין.
אני מקווה שהמפיקים לפחות קיבלו סכומי כסף נאים מחברת Audi , שהדגם היוקרתי שלה S8 הוא אחד מגיבוריו המרכזיים של הסרט. בכל מקרה אם יש לכם פטיש למרדפי מכוניות, בחורים חתיכים שהולכים מכות וסרטים בלי תסריט ובלי שחקנים, זה הסרט בשבילכם: "טרנספורטר: סכנה מיידית" או בשמו המקורי והאיום לא פחות, "טרנספורטר: תדלוק" - שם טיפשי לסרט מאוד טיפשי. התוצאה כל כך מטומטמת שהיא מבדרת וזה שווה כל אגורה.
טרנספורטר: סכנה מיידית - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יוסיגיל: 1731/10/2015 00:41:33
7/10אייקון ציון
סרט חמוד... לא אמין במיוחד, אבל יש הרבה אקשן לפחות
שם: רונצוגיל: 3115/10/2015 16:08:19
1/10אייקון ציון
אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי. חוץ משחקנים יפים יפות ומכוניות יוקרה, הכל שם, כולל הכל לא אמין, החל במכוניות מתנגשות שיוצאות ללא שריטה ועד ליריות חסרות מעצורים שהשחקנים הראשיים ניצלים מהם. אפילו לא לילדים כבדיחה. סרט אווילי ומיותר! להתרחק!
שם: יהודית בגןגיל: 5606/10/2015 08:35:09
5/10אייקון ציון
שמחתי לצפות בסרט הנוכחי בעוד שמאוד אהבתי בזמנו את המקור ( שני הסרטים הקודמים עם הכוכב סטטהאם) ...בהחלט ציפיתי לנוסח דומה אך כאן לא השחקן הראשי (שהוא חתיך עולמי בפני עצמו!) ולא העלילה לא מזכירים כלל את הנושא ולא האוירה הכללית השוררת ...יחד עם זאת נהנינו מן הקצב המטורף ,האפקטים (המוגזמים לעיתים)ומהפנים היפות לרוב.חסר לי מאוד את העוקצנות וההומור שספגתי בפרקים הקודמים..חבל!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט