שחק אותה שוטר ביקורת סרט

Ride Along 2 Movie Review

תמונת כתבנתן ליכטר על "שחק אותה שוטר":
"קומדיית שוטרים גרועה, לא מצחיקה ואפילו מעצבנת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ride Along 2
משחק אייס קיוב, קווין הארט, אוליביה מאן במאי/ת טים סטורי  
קומדיה
ביקורת סרט לשחק אותה שוטר מאת נתן ליכטר | מבקר וכתב קולנוע
ציון המבקר
"סתמי וזניח"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע54.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די41.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"9 מתוך 10 דברים שיוצאים מהפה שלו הם שטויות," אומר ג'יימס פייטון (אייס קיוב) על בן ברבר (קווין הארט), "אבל הדבר העשירי הוא גאוני". על אותו משקל אפשר להתייחס לקומדיה החדשה של טים סטורי ("המספרה"), 9 מתוך 10 סצנות ב"שחק אותה שוטר" (סרט ההמשך ל-"Ride Along" שלא יצא בארץ ולכן המפיצים נתנו לו שם גנרי שיעלים מהצופים את העובדה שהם צופים בסרט המשך) הן גרועות, אבל הסצנה העשירית היא מצחיקה בקושי."שחק אותה שוטר" היא קומדיית פעולה מהסוג הגרוע ביותר. וכשאני אומר גרוע אני מתכוון ללא מצחיק עד מעצבן. לא ראיתי את הסרט הראשון, אבל אחרי שראיתי את השני אני בהחלט לא מצטער על זה. הסרט עוסק בג'יימס פייטון, בלש קשוח וקפוץ תחת, הנוסע למיאמי ביחד עם הטירון בן ברבר שהוא גם גיסו לעתיד. הם נוסעים בעקבות קצה חוט שיוביל אותם למציאת הוכחות לבניית תיק נגד סוחר סמים. כבר נעשו לא מעט סרטים על צמדי שוטרים שונים זה מזה, אבל עוד לא נעשה סרט כל-כך תפל, תבניתי, שטותי ומעיק כמו "שחק אותה שוטר". כל הדמויות בסרט הן או סטריאוטיפ מהלך, או שטוחות, או מורכבות משתי המגרעות יחד.
המצב הופך לכמעט בלתי נסבל כאשר אחת הדמויות המרכזיות בסרט מסתברת כמקדחה אנושית: דמויות של קשקשנים שלא יודעים לסתום את הפה הופיעו לא מעט בקולנוע. כריס טאקר למשל עשה את העבודה בצורה יפה בסרטי "שעת שיא" וגם אדי מרפי עשה כמובן תפקיד בלתי נשכח בסדרת הסרטים הקלאסית "השוטר מבברלי הילס", אבל קווין הארט הוא לא מרפי וגם לא טאקר. הוא לעולם לא יהיה. הוא לא מצחיק, הוא נטול כריזמה ואין בו שום דבר ייחודי. הוא מעצבן נטו. בתור צופה זה מרגיש כאילו הוא קודח חור בראש לא רק לג'יימס אלא גם לצופים. אם הוא היה מצחיק, אפשר היה לסלוח לו על כך, אבל כאמור, הוא רחוק מכך. הוא כמו הילד המעצבן ההוא שהיה לכל אחד ביסודי שחשב שהוא מצחיק אבל בעצם היה מעצבן ונודניק. מי שמתקרב אליו ברמת הקדיחה בראש הוא קן ג'יונג, שמגלם את ההאקר AJ. הוא היה מעולה בסרטי "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" אבל כאן, הוא פשוט מיותר.כמה סרטים אפשר לראות על צמד שוטרים שמנסים לתפוס פושע חמקמק שידו נמצאת כל הזמן על העליונה חוץ באשר בסוף הסרט? כמה סרטים אפשר לעשות על איש עסקים שכל העולם בטוח שהוא לגיטימי, אבל רק שוטר או כל גיבור קולנועי אחר יודע שהוא בעצם עבריין? אז כמו גאס פרינג מ"שובר שורות", כך גם אנטוניו פופ (בנג'מין בראט) מתחבא בגלוי ומתיימר להיות פילנתרופ כשהוא למעשה מבריח סמים. כמובן שהוא יערוך נשף באחוזה שלו וכמובן שגיבורי הסרט יסתננו לשם במסווה. וכמובן שלגמרי לגיטימי שפופ יגדל תנין בחצר.
"שחק אותה שוטר" הוא סרט סתמי שנכתב ברשלנות על בסיס אוסף של קלישאות. הוא לא מצחיק ולא מעניין. פשוט סרט זניח. קומדיות רבות השתמשו בהומור שטותי ועשו זאת בהצלחה. ב"שחק אותה שוטר" השטויות לא עובדות והתוצאה מרגישה מלאכותית ומאולצת.
שחק אותה שוטר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: anipoגיל: 4530/11/2016 21:59:18
6/10אייקון ציון
אותה נוסחא מוכרת שרצה כבר אינספור פעמים. צמד שוטרים שנלחמים בפושעים או צמד טובים שנלחמים ברעים. קווין הארט מתאים אבל הליהוק של אייס קיוב לתפקיד הוא לא לעניין, כי לא מתאים בכלל לקומדיה. שני שוטרים מאטלנטה ,שבמקרה אחד מהם עומד להינשא לאחותו של שותפו, נוסעים למיאמי כדי ללכוד פושע גדול. שם מתחיל מירדף של חתול ועכבר ,שכולל מלחמת מוחות בינם לבין האיש אותו רוצים ללכוד ולהביא לדין. על הדרך הם מסתייעים באיש המחשבים של ארגון הפשע ובשוטרת מקומית. הקטע המצחיק היחיד היה עם התנין במסיבה. בגדול הייתי מסכם במילה אחת: אכזבה.
שם: ערןגיל: 2630/06/2016 10:49:07
3/10אייקון ציון
פחות. פחות מצחיק, פחות כיפי, פחות מעניין. מה יותר? יותר חופר, יותר משעמם, יותר גרוע. אם כבר לעשות סרט המשך לקומדיה פרועה, תלמדו מג''אמפ סטריט: לא לקחת את עצמכם ברצינות,ולא להתבייש בזה שעשיתםואותו רק בגלל לחץ האולפנים
שם: שי אלימלךגיל: 3615/06/2016 20:58:18
7/10אייקון ציון
הסרט הראשון נראה אותך שוטר היה סרט כיפי מהנה ובאמת סרט קומדיה שעשוי היטב ומעביר את הזמן בכיף. סרט ההמשך הוא ניסיון לקחת את אותו הרעיון בגרסה אחרת . בפועל סרט חביב , כמו כל סרט קומדיה יש לו את הקטעים המצחיקים שלו אבל לא מעבר לזה. עדיין רק בשביל להעביר את הזמן אפשר בהחלט לראות בבית !
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט