הצייד: מלחמת החורף ביקורת סרט

The Huntsman Winters War Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הצייד: מלחמת החורף":
"השחקנים נראים משועממים והתסריט מביך בעילגותו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Huntsman Winters War
משחק כריס המסוורת', ג'סיקה צ'סטיין, אמילי בלאנט, שרליז ת'רון, ניק פרוסט במאי/ת סדריק ניקולא טרויאן  
הרפתקאות
ביקורת סרט להצייד: מלחמת החורף מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"המשכון מיותר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע70.8%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
נתחיל עם העובדה שכל קורא שעוקב אחרי ביקורות הקולנוע שלי ב-14 השנה האחרונות יודע שז'אנר סרטי הפנטזיה/מדע בדיוני/אימה וכל מה שלא קשור למציאות חביב עליי במיוחד. אני פשוט אוהב לברוח לעולמות בדיוניים, בין אם אלו אגדות קלאסיות, דמויות קומיקס המתעוררות לתחייה על הבד ועוד שלל גחמות של אולפני הוליווד ששמחים שיש קהל רב, ואני ביניהם, שנהנה משלל השטויות שהם מוכרים לנו וימלאו את כיסם מצלצלים. "הצייד: מלחמת החורף" הוא לכאורה מוצר צריכה שהייתי צריך להתמוגג ממנו: שילוב מבולגן של דמויות פנטסטיות משלל אגדות.ואכן ציפיתי לראות את זוכת האוסקר שרליז ת'רון ממחזרת את דמותה המוצלחת כמכשפה הרעה מהלהיט המפתיע "שלגייה והציד". את כריס המסוורת' החתיך נכנס בשנית למגפיו של הצייד ואת השחקניות זוכות פרס גלובוס הזהב, ג'סיקה צ'סטיין ואמילי בלאנט בתפקידים קלילים ולא אופייניים לקריירה הרצינית שלהן. אז מה השתבש בדרך? ולמה סרט ההמשך ל"שלגיה והציד"הוא סרט כל כך רע?
האשמה כולה באולפני "יוניברסל" שפשוט לא וויתרו על ההזדמנות לסחוט עוד קצת מהלימון, לאחר שאיבדו את הכוכבת הראשית שלהם. האסון התחיל עם תמונות אינטימיות של הבמאי רופרט סנדרס והשחקנית קריסטן סטיוארט שגילמה את שלגייה. סנדרס היה באותה תקופה נשוי עם ילדים ואילו סטיוארט הייתה בזוגיות ארוכת שנים עם השחקן רוברט פטינסון, שותפה לסרטי "דמדומים". הנזק התדמיתי העצום של הכוכבת הצעירה מנע ממנה להופיע בסרט ההמשך המיועד לכל המשפחה. כך נתקעו אולפני "יוניברסל" עם תפוח אדמה לוהט שאם הם לא ינגסו בו במהרה, עלול לאבד מטעמו.כך נוצר סרט המשך מיותר שמתחיל לפני עלילת הסרט הקודם וקופץ בזמן לאחריה. דמות המשנה של הצייד הפכה למרכז הסרט והמכשפה הרעה בגילומה של ת'רון היא הדיווה הסוררת שמניעה את הסיפור עם המניפולציות שלה. יש לה גם אחות בשם פריה שהיא מלכת הקרח. למה? כי "לשבור את הקרח" היה להיט היסטרי ואולי יהיו עוד כמה ילדות שישמחו לראות דמות של מלכת קרח על גבי המסך. יש גם ציידת שמגולמת על ידי צ'סטיין. וגם גמדים בגילומם של הקומיקאים הבריטים המעולים: בוב בריידון ("טיול לאיטליה"), ניק פרוסט ("Hot Fuzz"), שמתבזים כאן תמורת כסף. מזמן לא ראיתי סרט שהשחקנים פשוט לא רצו להיות על הסט שלו והם רק באו לקחת את תלוש המשכורת המכובד.
תחושת חוסר הנוחות עולה מהמשחק של כולם, כאשר הם מתמודדים עם הטקסט המביך בעילגותו והסיטואציות שמזכירות במקרה הטוב טלנובלה מכסיקנית מערוץ "ויוה". היו רגעים שפשוט תהיתי לעצמי האם התסריטאים צחקו כאשר הם כתבו את התסריט האיום ומה שחקנים כל כך משובחים חשבו לעצמם כאשר הם נאלצו להתמודד עם טקסטים מסוג זה. העלילה נטולת ההיגיון אפילו עבור סרט אגדות פנטסטי עוסקת במלכת הקרח שסבלה מבגידה שוברת לב שגרמה לה לנטוש את הממלכה ולהקים לה מדינה קפואה משלה. שם היא מגדלת דור של ציידים שישתלטו עבורה על העולם. השאלה המרכזית היא, למה היא צריכה ציידים אם היא פשוט יכולה להקפיא את העולם וכך לחסל את כל אויביה כפי שהיא עושה בכמה וכמה סצנות במהלך הסרט?על השאלה הזאת הסרט המהולל "הצייד: מלחמת החורף" לא יענה. הוא גם לא יענה על השאלה למה אנחנו בכלל זקוקים לגמדים, חוץ מאתנחתא קומית, כי אין להם שום הצדקה אמיתית שתורמת לקידום העלילתי. אנחנו כן נקבל את התשובה לאיך נראה משחק רע של שחקניות נפלאות שזכו בפרסים יוקרתיים למה שנראה כמו פרק גרוע ובלתי ניתן לצפייה של סדרת האגדות הטלוויזיונית הבלתי נגמרת Once" "Upon a Time. נראה שתוכלו למצוא בקולנוע סרטים טובים בהרבה בחופשת הפסח.
הצייד: מלחמת החורף - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Mגיל: 5602/09/2016 23:09:52
8/10אייקון ציון
לא רע יחסית לציפיות ולביקורות. עלילה סבירה, טוויסטים נחמדים, דמויות שמתחברים אליהו בקלות ואפילו משחק לא רע. לא שר הטבעות אפילו לא קרוב אבל ממש לא רע...
שם: הייגיל: 1126/05/2016 14:16:48
5/10אייקון ציון
לא ראיתי את הסרט אבל שמעתי שהוא גרוע
שם: דניאל לשינרגיל: 1417/05/2016 18:54:30
2/10אייקון ציון
סרט טיפשי ומיותר ביותר. התסריט נכתב בצורה גרועה מאוד.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי הרפתקאות
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט