8 לילות מטורפים ביקורת סרט

8 CRAZY NIGHTS Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "8 לילות מטורפים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר 8 CRAZY NIGHTS
משחק אדם סנדלר ,ג'קי טיטון ,אוסטין סטאוט במאי/ת סת' קירסלי  
קומדיה
ביקורת סרט ל8 לילות מטורפים מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע16.7%
בבית
אחכה לדי.וי.די75.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"8 לילות מטורפים" הוא אחד הסרטים הטובים של אדם סנדלר. בסרט המצויר, שמגיע אלינו לכבוד חג החנוכה, משחרר סנדלר את הרסן והופך לבוטה יותר, עוקצני יותר וגס יותר. סוג ההומור של סנדלר לא מתאים לכל אחד, רוב הבדיחות מתמקדות בהפרשות גופניות, אזור החלציים של הגבר וכמות השיער שיש לנו על הגוף אבל, והאבל כאן הוא גדול, מי שישרוד את החמש הדקות הראשונות של הסרט ויצליח להיכנס לראש, נכונה לו חוויה מצחיקה, נעימה ובהחלט ראויה. בהקרנה שנעשתה ישבו מבקרי קולנוע חמורי סבר שפשוט אחרי חצי שעה לא יכלו לעמוד בקסמו של הסרט ופרצו בצחוק רם.הבחירה של סנדלר, שכתב, הפיק וגם תורם את קולו לחלק מהדמויות, לעשות את הסרט באנימציה מצדיקה את עצמה. הבדיחות הבוטות והוולגריות לא היו עוברות אצל הקהל הרחב לו היו אלו אנשים אמיתיים, זה פשוט מגעיל מידי. אולם המדיה המצוירת מעדנת את המכה.
סנדלר מגלם את דמותו של דיווי, "בחור יהודי מטורף בן 31" אשר עבר טראומה קשה כשהיה נער. הוריו נהרגו בתאונת דרכים כשהיו בדרכם למשחק כדורסל בו הוא שיחק. העיתוי אגב, ערב ראשון של חנוכה. מאותו יום בו איבד דיווי את הוריו הוא ממרר את חיי האנשים בעיירה, עוקץ, מעליב ופוגע בהם בלי הכר ובלי רגשות חרטה. בפתיחת הסרט נעצר דיווי כשהוא מנסה לנהוג תחת השפעת אלכוהול. במשפטו מופיע וייטי, מאמן נבחרת הכדורסל המקומית, זקן חביב בן 70 שמוכן לקחת על עצמו את האחריות על דיווי. הסרט מתמקד ביחסים שמתפתחים, בין דיווי ווייטי ואחותו אלינור (סנדלר תורם את הקולות לשלושתם).האנימציה היא ברמה גבוהה מאוד ומשלבת בצורה מושלמת אנימציה קלאסית (דו מימדית) ואנימציה תלת ממדית. הדמויות מקוריות, בייחוד אלינור, אחותו של ווייטי בעלת הקול הצפצפני. השירים, הבדיחות וקטע הדרמה והאקשן מתחברים לסרט שהוא כייפי מצד אחד אך מצד שני הוא אחד הסרטים המצוירים היותר חתרניים שנוצרו.
"8 לילות" הוא האנטיתזה המושלמת לסרטי דיסני ומי שטוען כי דיסני הוא קיטשי וילדותי שילך לסרטו של סנדלר, אז נכון שגם כאן יש מנה לא קטנה של קיטש, אך היא לא מורגשת בין כל הבדיחות הציניות. אני לא הייתי נותן לילדים קטנים לראות את הסרט השפה בהחלט לא מיועדת להם. לא לחינם בחרו המפיצים בארץ לא לדובב את הסרט.בסרט יש כמה מהסצינות היותר הזויות שנראו בסרטי אנימציה ובסרטים בכלל וניכר כי יוצריו של הסרט נהנו מכל שנייה.לסיכום: "8 לילות מטורפים" הוא בוטה, מצחיק, מטורף והזוי. עם הומור חד שלא מתאים לכל אחד. חובה לאוהדי אדם סנדלר. 8 בסולם אלון.
8 לילות מטורפים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: זיו הרמליןגיל: 1231/01/2004 15:55:22
10/10אייקון ציון
מצחיק נורא, מופרע, חולני לעיתים, אבל ממש ממש מצחיק.
שם: גליה וולמןגיל: 1628/11/2003 12:01:18
1/10אייקון ציון
סרט פשוט דפוווווקקק!!!! בדיחות רדודות, והסרט מגעייללל ודוחה את הנשמה!!! היו קטעים חביבים כמו עם המשחק כדורסל- אבל כל השאר פשוט גועלי! באמת חבל על הקריירה של אדם סנדלר, וחבל על הכסף שלכם! פשוט אל תלכו... הוויטי הזה היה מעצצבבבןןןן בטירוף וגם אחותו הזאת. וואי איזה סרט כושל!!!!!!!!!!!
שם: חני מגיל: 2008/12/2002 16:48:04
8/10אייקון ציון
סרט קליל ויפה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט