האשליה 2 ביקורת סרט

Now You See Me 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "האשליה 2":
"קאסט מרשים, הסרט קצת פחות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Now You See Me 2
משחק דייב פרנקו, וודי הרלסון, ג'סי אייזנברג, ליזי קפלן, דניאל רדקליף, מורגן פרימן, מייקל קיין, מארק רופאלו במאי/ת ג'ון מ. צ'ו  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להאשליה 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"בלאגן נוצץ"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע62.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לוחמי הצדק חובבי הקסמים חוזרים בסרט שני במספר. עדיין לא ברור האם הם באמת קוסמים או סתם נוכלים מתוחכמים עם שלל טריקים, ממון ואנשים שיעזרו להם להפיל בפח אנשי עסקים מושחתים. גם בסרט השני ישנם שלל פיתולים עלילתיים, קסמים שהם לא קסמים, ובעיקר הכל נראה נוצץ ומרשים, אבל באופן לא מפתיע גם הסרט החדש בעלילות "האשליה" הוא בעיקר מהומה רבה על לא דבר. עם זאת, לפי תגובת הקהל בסינמה סיטי, מי שראה ונהנה מהסרט הקודם ייהנה גם מהסרט הזה.ג'סי אייזנברג, וודי הרלסון, מרק רפאלו, דייב פרנקו, מורגן פרימן ומייקל קיין חוזרים גם בסרט ההמשך. מצטרפים אליהם ליזי קפלן המקסימה שמביאה רוח רעננה ושובבה, כוכב סרטי הפעולה הטייוואני - ג'יי צ'ו ("הצרעה הירוקה"), שמתבזבז כאן ולא משתתף בשום סצנת פעולה, ודניאל רדקליף aka הארי פוטר, שעדיין מנסה למצוא את עצמו וגם כאן הוא לא ממש מצליח. נעלמו עקבותיה של איילה פישר שפרשה מההפקה השנייה למרות הנוכחות החביבה שלה בסרט הראשון. כמו שניתן להבין, אחת מנקודות הזכות הבולטות של הסרט הוא צוות השחקנים המרשים.
לדאבון ההפקה התסריט של אד סולומון מבולגן, נטול הגיון בסיסי ולאורך כל הסרט ישנה תחושה שאין שום הצדקה אמיתית לסרט השני במספר. נראה שהבמאי, ג'ון מ. צ'ו ("סטפ אפ 2" ו- "ג'סטין ביבר Believe"), לקח על עצמו משימה קצת יותר מדי גדולה על מידותיו. הפתיחה דווקא חביבה, יש גם סצנת שוד מוצלחת עם קלף במעבדה מסווגת, אבל ככל שהסרט מתקדם המוצר הולך ומאבד את עצמו, עד הסוף שהיה אמור להיות מפתיע אך מתגלה כאכזבה אחת גדולה.העלילה ממשיכה בדיוק היכן שהסרט משנת 2013 הפסיק. "ארבעת הפרשים" חשפו את השחיתות של המיליונר ארתור טסלר (מייקל קין) והפלילו את המומחה לקוסמים, טאודוס ברדלי (מורגן פרימן) בפשע שלהם. בסרט החדש הם מוצאים את עצמם נסחטים ונאלצים לחזור לאור הזרקורים בגלל גאון טכנולוגי צעיר, מיליונר מסתורי שזייף את מותו ועכשיו מעוניין לנקום בשותפו, שגנב ממנו תוכנה שמאפשרת גישה ישירה למידע על כל אדם שבעולם בעזרת הטלפון. כך, באופן לא מפתיע, הגיבורים מוצאים את עצמם בסין, שהפכה לאחת המשקיעות הגדולות ביותר בקולנוע ההוליוודי עם קהל צופים גדול יותר מאשר בארה"ב.
"האשליה 2" יכול לעמוד בפני עצמו כמוצר הוליוודי קייצי כי הוא מנסה בכל הכוח להוכיח שיש לו זכות קיום מלבד הרצון של האולפנים להכניס לעצמם עוד קצת כסף לקופה בעקבות ההצלחה המפתיעה של הסרט הראשון. אבל הסרט הראשון כבר הצליח להישכח ולא צבר לו חוג מעריצים נאמן. בכל מקרה, התוצאה לא מביכה. היא סתם לא מעניינת ובסופו של דבר היא מיועדת למעריצים הנאמנים של הסרט הראשון, ואני לא בטוח שיש רבים כאלו.
האשליה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Asaf Pinchasגיל: 1603/10/2021 03:38:41
7/10אייקון ציון
סרט נחמד עם טריקים טובים ומרתקים אבל בהשוואה לראשון הוא כמובן כלום כי גם אין את השחקנית הצרפתייה הזאת שהיא ומארק רופאלו היה שילוב מצויין בסרט הראשון וגם העלילה לא משהו כמו הראשון קיצור הרבה פחות התלהבתי מהשני..
שם: אבו עמיתגיל: 5322/09/2020 17:58:08
7/10אייקון ציון
נחמד, קצב טוב, אבל הרבה יותר בידור ואקשן מאשר עלילה שעושה שכל. מעביר שעתיים בכיף, אבל סרט שיישכח תוך 24 שעות מהרגע שראיתם אותו.
שם: shaiגיל: 2712/01/2017 20:51:08
6/10אייקון ציון
פחות טוב מהראשון. הרבה סצנות קסמים צפויות וחלקן אפילו שמות ללעג את ההבנה של הצופים - קצת מטומטמות וקצת לא ברורות. יחד עם זאת, הסרט כן מעביר את הזמן בכייף ואולי אפילו שווה להשקיע בו שעה וחצי מהחיים, אבל בבית לא בקולנוע
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט