לזמן את הרוע 2 ביקורת סרט

The Conjuring 2 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "לזמן את הרוע 2":
"הסריט עמוס חורים אך עדיין סרט מותח ומפחיד"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Conjuring 2
משחק פטריק ווילסון, ורה פרמיגה, פרנסס אוקונר במאי/ת ג'יימס וואן  
אימה
ביקורת סרט ללזמן את הרוע 2 מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מותח ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די32.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
צריך להיות במאי מאוד מוכשר כדי לקחת תסריט נטול הגיון בסיסי, עמוס חורים עלילתיים ולהפוך אותו לסרט אימה אפקטיבי כנגד כל הסיכויים. ג'יימס וואן, שביים את הסרט הראשון בסדרה וגם את סרטי האימה "המסור"ו"הרוע שבפנים 1 ו-2", חוזר אל השורשים אחרי שבקיץ שעבר הפתיע עם שובר הקופות "מהיר ועצבני 7".התוצאה למרות התסריט הקלוש עשויה באופן אלגנטי. הסרט מכבד את חובבי ז'אנר סרטי הרוחות והדיבוקים לסוגיהם ומספק מוצר הוליוודי שבחלק ניכר מהזמן מצליח למרוט את עצבי הצופים וב-90% מהזמן להשאיר אותם במתח. בשאר הזמן וואן מתגלה כבמאי דרמטי איום הנוטה לקיטש דביק והוא איננו מצליח להיות מאופק בסצנות מותחות שלפתע מתגלגלות למלודרמטיות המזכירה אופרת סבון.
ורה פרמיגה ופטריק ווילסון חוזרים לגלם את צמד החוקרים העל טבעיים אד ולוריין וורן המתמחים בחקר רוחות. גם הסרט השני במספר מבוסס על מקרה אמיתי בצפון לונדון שתועד בהרחבה בתקשורות הבריטית המקומית ובסוף הסרט ניתן להקשיב להקלטות המקוריות ולתמונות שונות שצולמו. העלילה מתמקדת באשה קשת יום, אם חד הורית בעל כורחה, שבעלה נטש אותה לטובה אשה אחרת. היא נשארה לבדה לגדל את ארבעת ילדיה, כאשר שלל קשיים כלכליים וחברתיים עומדים למוטט אותה.באופן לא מפתיע יישות מבעיתה משתלטת על אחת הבנות ומשתמשת בה להשליט טרור על בני הבית והשכנים המנסים לעזור. מומחים מקומיים ינסו לעזור והתקשורת המקומית המשועממת תסקר, אבל רק לצמד החוקרים האמריקאים הפתרון. את האם המודאגת מגלמת השחקנית הבריטית פרנסס אוקונור הנהדרת וגם ארבעת השחקנים הצעירים המגלמים את ילדיה עושים עבודה טובה. פרנקה פונטנה הגרמניה הזכורה לטובה מהלהיט "ראן לולה ראן" מופיעה בתפקיד שקטן עליה בכמה מידות כמומחית המנסה להוכיח שהמשפחה מזייפת את ההתקפה של הרוח השטנית.
נראה ש"לזמן את הרוע 2" הוא עוד מאותה סחורה קודמת שהייתה מפחידה בשנת 2013. אך לעומת סרטי המשך בז'אנר סרטי האימה, הסרט הזה בהחלט עומד בציפיות. הניחוח הבריטי של מעמד הפועלים הנאבק בעוני תורם לאווירה המטרידה וגם הפסקול המוסיקלי התקופתי עוזר במקצת. פרמיגה ו-וילסון עושים את המיטב שביכולתם כדי לבצע את העבודה הבלתי אפשרית בגילום צמד המומחים שגם נשואים. במרבית הסצנות הכימיה בין השניים עובדת ונראה שהם באמת מחבבים אחד את השני. בקיצור, אם אהבתם את הסרט הראשון, כדאי ללכם ללכת גם לשני.
לזמן את הרוע 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 1719/01/2019 17:11:55
10/10אייקון ציון
סרט אימה משובח. מהטובים ביותר שיצאו לי לראות אי-פעם. העלילה עניינית ומותחת, האפקטים מושקעים, השחקנים מצוינים והפסקול משובח גם כן. בהחלט מהסרטים ששווים צפייה נוספת.
שם: MH15גיל: 1615/08/2017 13:33:46
8/10אייקון ציון
סרט אימה מוצלח הסרט מביא את עלילת המשפחה אשר כלואה בבית רדוף רוח שמנסה לפגוע בהם בכל דרך אפשרית. אין ספק שזהו סרט אימה מוצלח. נקודות לשיפור: פס הקול והתסריט שלפעמים מוגזם ולא הגיוני כל כך.
שם: .MOR Rגיל: 1323/12/2016 16:41:59
7/10אייקון ציון
סרט מותח, מצמרר ודי מעניין !!! השחקנים נהדרים, הצילום מצוין, רוב קטעי האימה די מפחידים ומלחיצים והדיאלוגים מענייניים ומורכבים היטב אבל הפס-קול שהיה אמור להיות לפני קטעי האימה ולא באמת היה בו קטע אימה, היה מיותר ולא נחוץ בכלל, דבר שיצר מתח-שווא ופגע באיכות הצפייה. בנוסף, התסריט והעלילה לפעמים היו משעממים, נמרחים מדי (בגלל זה הסרט שעתיים ורבע !!!), מייגעים וצפויים. בקיצור, חובבי האימה יעופו עליו, השאר לפחות יהנו ממנו ואפילו די יאהבו אותו. למרות כל הנאמר, כדאי לראות !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אימה
טהורה Immaculate חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט