משחקי חובה ביקורת סרט

Nerve Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "משחקי חובה":
"מותחן קצבי ונטול כל היגיון המותאם לדור האינטרנט"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Nerve
משחק דייב פרנקו, אמה רוברטס, ג'ולייט לואיס במאי/ת הנרי ג'וסט, אריאל שולמן  
מתח/פעולה
ביקורת סרט למשחקי חובה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"מהיר ועכשווי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע51.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די45.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאים הנרי ג'וסט ואריאל שולמן הפכו לדבר החם ביותר בהוליווד בזכות סרטם התיעודי "קאטפיש", סרט שרבים חושדים שהוא מבוים מתחילתו ועד סופו. הסרט המותח והמפתיע תיאר את סיפורו של יניב, אחיו של אריאל, שנוסע לפגוש את הבחורה שהתאהב בה דרך הפייסבוק ומגלה להפתעתו שהרווקה הסקסית מהצד השני של הרשת החברתית, היא לא בדיוק מה שהוא דמיין לעצמו. הסרט הפך ללהיט פסטיבלים ויוצריו הוזמנו ליצור סדרת טלוויזיה על התופעה. בהמשך הם גם ביימו שני סרטים בסדרת "פעילות על טבעית" בסגנון ה"פאונד פוטג" התיעודי.זהו בעצם סרטם העלילתי הרציני הראשון עם כוכבי קולנוע וטלוויזיה בתפקידים הראשיים. למשימה גויסו שני שחקנים צעירים שעדיין לא הוכיחו את כוחם ככוכבי קולנוע ולא נשאו על גבם סרט באורך מלא: אמה רוברטס, שבשנים האחרונות מככבת בסדרות טלוויזיה כמו "אימה אמריקאית" ו"מלכות הצעקה" וגם כיכבה לצד ג'יימס פרנקו בסרטים העצמאים: "אני מייקל" ו"פאלו אלטו". הגברבר שלצידה, הוא אח של ג'יימס, דייב פרנקו, המוכר בעיקר מקומדיות קלילות ומטורפות כמו: "שכנים 1+2", "רחוב ג'אמפ 21", וסרטי "האשליה".
העלילה מתארת אפליקציה של משחק רשת שבה המשתמשים מחליטים האם הם צופים או משחקים. אם הם משחקים הקהל מרחבי העולם יכול לתת להם משימות ומי שעומד בכל המשימות זוכה בפרסים כספיים. וי דמרקו היא תלמידת תיכון אשר מחליטה להוכיח לכל העולם שהיא לא מרובעת ולא חיה את החיים דרך חבריה. האפליקציה הזאת תוביל אותה למפגש עם צעיר נאה ומסתורי בגילומו של פרנקו, אבל היא לא מתארת לעצמה איזה לילה מטורף היא עתידה לחוות, לילה שישנה את חייה.היתרון של הסרט שהוא קצבי, מהיר, לא לוקח את עצמו ברצינות יתרה והוא מעביר בהנאה רדודה כמו ג'אנק פוד טוב 96 דקות בלי שנרגיש את הזמן עובר. מי שמחפש דמויות אמינות, תסריט מציאותי או מורכב, יכול לחפש לו סרט אחר. "משחקי חובה" אולי רוצה לבקר את תופעת האפליקציות האינטראקטיביות בטלפונים הניידים שלנו וכיצד אנחנו נותנים להן להשפיע על החיים שלנו ולפעמים אף לפגוע בנו, אבל הוא לא עושה זאת באמת.
התחושה המרכזית היא שיותר מלדון בנושא בשיא הרצינות ולבקר אותו בצורה אחראית, הוא רוצה להרוויח כסף מאותו קהל בדיוק שמשתמש באפליקציות כמו פוקימון גו, ולגרום לו להגיע לבתי הקולנוע כדי ליהנות מסרט שנוגע ומתייחס באופן ישיר לדור שחווה את החיים דרך הטלפון הנייד: ממערכות יחסים, סטוצים, משחקים, סרטים וסדרות, התכתבויות בשלל דרכים, אלבומי תמונות ומה לא."משחקי חובה" הוא כאמור סרט שאין בו רגע דל, אבל הדלות של התסריט והדמויות הופכת אותו לחטיף קיצי לבני הנעורים או כאלו שלא רוצים לחשוב יותר מדי. עם קצת יותר השקעה זה היה יכול להיות הרבה יותר מסתם עוד מוצר צריכה הוליוודי לבני הנעורים. בסופו של דבר התוצאה אפקטיבית ומבדרת אבל באותה מידה גם טפשית ורדודה. מושלם לניקוי ראש אבל לא יותר מזה.
משחקי חובה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יעלגיל: 1629/09/2018 02:58:37
10/10אייקון ציון
סרט ממש יפה ומעניין מומלץ לכל הגילאים ונהניתי לראות אותו
שם: ערןגיל: 4722/11/2016 05:23:02
8/10אייקון ציון
אחלה סרט על משחק רשת שמשעבד את משתתפיו למשחקים תמורת כסף ואוי למי שפורש. בסוף הטובים מנצחים אבל עד אז - אקשן ומתח ועניין לכל האורך
שם: טלגיל: 2322/10/2016 13:15:24
6/10אייקון ציון
סרט לנוער . יש קטעים לא מציאותיים, עלילה יצירתית . בסהכ היה שווה לראות בבית. בוודאות אם הייתי הולכת לקולנוע בשבילו הייתי מתבאסת
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט