המכונאי 2: התחייה ביקורת סרט

Mechanic Resurrection Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "המכונאי 2: התחייה":
"מושלם למעריצי סטיית'ם ולאוהבי סצנות פעולה אבסורדיות בכיכובו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mechanic Resurrection
משחק ג'ייסון סטיית'אם, ג'סיקה אלבה, טומי לי ג'ונס במאי/ת דניס גנסל  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להמכונאי 2: התחייה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי וכיפי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע67.9%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בואו נודה באמת, אף אחד ממעריציו של של ג'ייסון סטיית'ם לא זוכר את הסרט הראשון משנת 2011 שנקרא "המכונאי". בנוסף לכך, סיכוי טוב שרק מעטים יודעים שהסרט הראשון היה מבוסס על סרט פעולה קלאסי משנת 1972 בכיכובו של צ'ארלס ברונסון. העובדה היא שהסרט הראשון והזניח לא הכרחי לצפייה כמו שאין קשר אמיתי בין הסרטים החדשים של סטיית'ם הגברתן לברונסון המבוגר והאפרורי. אנחנו גם לא ממש מצפים שיהיה כי הגענו לצפות בסרט של ג'ייסון סטיית'ם, כלומר תסריט נטול כל היגיון בסיסי ושפע של סצנות פעולה שחוקי הטבע לא חלים עליהם.סטיית'ם חוזר לגלם את המתנקש ארתור בישופ, מומחה בחיסולים שנראים כמו תאונות. בישופ פרש מחיי הפשע ויצא לפנסיה בריו דה-ז'נרו. הוא חושב שימיו כמתנקש כבר מאחוריו, אבל מאפיונר רצחני מעברו המאוד רחוק שולח אנשים בעקבותיו כדי שיבצע עבורו שלוש התנקשויות. סצנת הפעולה הראשונה לא תאחר להגיע ותתן את הטון של הסרט. אנחנו צופים בסרט פעולה המזכיר ברוחו את סרטי האנימציה של "לוני טונס".
בישופ מצליח להימלט לתאילנד שם מארחת אותו ידידתו, מיי, בגילומה של השחקנית הותיקה מישל יאו ("נמר, דרקון"). הוא יתאהב באמריקאית צעירה וחטובה, השחקנית ג'סיקה אלבה ("עיר החטאים") שתפקידה המרכזי הוא להיראות טוב בבגד ים. כאשר היא תיחטף על ידי אותו ארגון פשע עולמי בהנהגת גנגסטר מהעבר הרחוק הוא ייאלץ לבצע את אותם שלושה חיסולים על מנת להציל אותה. בדרך הוא גם יפגוש את טומי לי-ג'ונס, שכנראה צריך קצת כסף לממן את תנאי המחייה היקרים של שתי גרושותיו, שני ילדיו ורעייתו החדשה.הבמאי הגרמני דניס גנסל מספק לצופים במשך 99 דקות של הרפתקה חובקת עולם שנעה בקלילות בין ברזיל, תאילנד, מלזיה, קמבודיה, בולגריה ואוסטרליה. סצנות פעולה משעשעות וסוחפות שהגרביטציה ושום היגיון בסיסי לא חלים עליהם. שלא נדבר על התסריט שכתבו פיליפ שלבי וטוני מושר, אם בכלל אפשר לקרוא לקווי העלילה, הטקסט העילג והדמויות השדופות שהשחקנים מגלמים – תסריט. אבל למי שזה לא מפריע עתיד ליהנות מסרט סוחף ומבדר שיש לו מטרה אחת: לספק לנו את ג'ייסון סטיית'ם הולך מכות, יורה, מפוצץ, מחסל, שוחה וכל פעילות אחרת רצוי בלי חולצה כדי שנוכל ליהנות משרירי החזה והריבועים בבטן.
"המכונאי 2: התחייה" היה יכול להיקרא גם "המחסל" או "רוצח להשכיר" - הוא בסך הכל עוד יומית משעשעת עם סטיית'ם. כלל לא משנה אם קוראים לדמות ארתור בישופ או מרק סמית', כל עוד הסרט מהוקצע, לא משעמם ומספק את הסחורה - קהל היעד נהנה. אני קיבלתי בדיוק את מה שרציתי לראות: סרט טוב זה לא אבל בידור טיפשי ואינפנטילי למי שלא חושש לפגיעה ב-IQ זה כן וזו בהחלט אופציה טובה להעביר את הזמן.
המכונאי 2: התחייה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נדבגיל: 2823/10/2016 16:23:03
5/10אייקון ציון
תכלס... בדיוק כמו כל הסרטים של ג''ייסון סטת''אם בחורה בצרה הוא נחלץ לעזרתה והכול הולך לו בדיוק לפי התכנית... לחובבי הז''אנר יתכן שזה יהיה נחמד מעבר לכך לא אטרקציה.
שם: shayeגיל: 3521/10/2016 11:21:50
5/10אייקון ציון
פשוט סרט מגוחך.... קצת משעמם נטול כל עלילה הגיון או תסריט סביר... דיי עלוב וחבל על הזמן שלכם עם הסרט הזה..
שם: הקוצר ברינהגיל: 5816/10/2016 08:55:28
1/10אייקון ציון
פתטי, נטול כל הגיון, נבוך הייתי בראותי שחקן מזדקן משחק ומנצח את כולם גדודים גדודים ללא כל שריטה. יש חשש גדול שאינו יודע לדבר שכן כל הסרט הוא לוחש בקול צרוד עד שלעיתים קרובות המוזיקה הצורמנית והטורדנית אשר צריכה להשאר ברקע מתגברת על הטקסטים הטיפשיים. המלצתי לכם השארו בבית או מיצאו לכם עיסוק אחר.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט