טרולים ביקורת סרט

Trolls Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "טרולים":
"אנימציה מרהיבת עין, הומור משעשע אבל העלילה לא מקורית"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Trolls
דיבוב ג'סטין טימברלייק, אנה קנדריק, זואי דשנל, גוון סטפני במאי/ת מייק מיצ'ל  
אנימציה
ביקורת סרט לטרולים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"לכל המשפחה"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע69.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די28.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.4%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בשנת 1968 להקת הביטלס נכנסו לתוך "הצוללת הצהובה" של קפטן פרד כדי להציל עיר שנכבשה על ידי יצורים כחלחלים ומרושעים נטולי צבע שלא אוהבים מוסיקה. "צוללת צהובה" היה מורכב מכל הגורמים הנכונים: מוסיקה מקורית סוחפת שנוצרה על ידי ארבעת המוסיקאים המופלאים, אנימציה סוריאליסטית שלא נראתה כמותה ועלילה מקורית עם הומור שהוא כל כך ייחודי ללהקה. לא סתם הפנינה הקולנועית הזאת נחשבת ליצירת מופת קלאסית. איך אני מעז להזכיר את הסרט "טרולים" באותה נשימה?כי "טרולים" הוא שילוב מאולץ של שני סרטים: "צוללת צהובה" ו"הדרדסים". כאן ישנה עיר נטולת צבע, אור, שמחת חיים ומוסיקה המתגוררים בה הברגנס המרושעים. כמו בסרט שהוקדשה לו הפסקה הראשונה, המוסיקה תכניס צבע לחייהם. מי שיצילו את המצב הם יצורים קטנטנים המסתתרים ביער בתוך פטריות ועצים. לא מדובר ב"דרדסים" אלא ב"טרולים" - יצורים צבעוניים וחובבי מוסיקה שבעבר היו מעדן ערב לחך עבור גרגמל, סליחה, הברגנס אבל יום אחד הטרולים נמלטו ומאז הברגנס בעיקר מדוכאים ורעבים.
פופי, המנהיגה האופטימית יתר על המידה של הטרולים, מחליטה לערוך מסיבה. הטבחית של הברגנס חובבת בשר הטרולים, שהכניסה לברגנס לראש שהדרך היחידה שלהם להיות שמחים היא לאכול את הטרולים, שומעת את המסיבה הקולנית, מצליחה לצוד כמה טרולים וחוזרת אל הממלכה הדכאונית שבה התושבים מבצעים בעיקר את השיר "Clint Eastwood" של להקת "גורילאז". אז כן, יש הומור בוגר והמון הפתעות מוסיקליות איכותיות כמו "Sound of Silence" של סיימון וגרפונקל אבל מרבית הסרט מורכב מלהיטים דביקים וחביבים שאת שמם גם אם מאוד אשתדל לא הצליח לזכור.במקום גרגמל יש ברגנס, במקום דרדסים יש טרולים וסיפור עלילתי שבגדול נגנב מאחד מסרטי האנימציה המוסיקלים הגדולים בכל הזמנים. אז מה כן עובד ב"טרולים"? יש בו כמה בחירות מוסיקליות מקסימות, גם כמה וכמה רגעים ראויים של הומור בוגר, למרות שהטון הכללי של הסרט ילדותי. בעיקר יש בו אנימציה מאוד יפה על גבול הפסיכודלי המורכבת משילוב ייחודי של בדים עם אנימציה ממוחשבת.
הסרט עצמו מדובב על ידי אסופת מוסיקאים, שחקנים וקומיקאים חביבים, ביניהם: אנה קנדריק, זואי דשאנל, גוון סטפני, הצמד אייקונה פופ, ג'יימס קורדון, ג'פרי טמבור, כריסטינה ברנסקי, ראסל בראנד, קוונז'יין ואליס ("חיות הדרום הפראי") וג'ון קליז, כאשר המפיק של הסרט ג'סטין טימברלייק מדבב את הדמות הראשית שגם הרקידה לנו את הקיץ עם הלהיט מתוכו "Can't Stop the Feeling".טימברלייק מדבב דמות אפרורית שמתכוננת ליום שבו הטרולים יותקפו על ידי הברגנס, דמות הפוכה לחלוטין מהנסיכה פופי בדיבובה של קנדריק. שני ההפכים, כמה לא מפתיע, יצטרכו לשתף פעולה כדי להאבק בברגנס ובסופו של דבר להכניס קצת אור, שמחה ומוסיקה לחייהם של היצורים האפרוריים. "טרולים" הוא מוצר צריכה. אין לו תסריט ראוי כמו בסרטי אנימציה מעולים מהשנה החולפת כמו "קובו", "זוטרופוליס" או "מוצאים את דורי" אבל הוא קליל, צבעוני ומשעשע כאשר היתרון המרכזי עבור ההורים הוא שהסרט נמשך רק 82 דקות.
טרולים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ברגיל: 2307/04/2018 00:05:33
8/10אייקון ציון
חמוד, אינטילגנטי, מקסים ומעניין. סרט שמתאים לכל המשפחה, מעביר מסר יפה וחשוב. כיפי קליל ומוצלח!
שם: פאוורגיל: 3016/06/2017 11:23:37
5/10אייקון ציון
פחות התחברתי ואני אוהב אנימציה. לא הבנתי מה המסר שהועבר פה לילדים
שם: שי אלימלךגיל: 3705/05/2017 16:45:36
8/10אייקון ציון
לילדים חמוד מאוד !!!!!!! סרט קליל , הרבה צבע ( הרבה מאוד צבע ! ) מבדר ועם פסקול לילדים ממש טוב . אפשר בהחלט לראות בבית , סביר להניח שהילדים יהנו ממנו !
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט