גנוב על העולם ביקורת סרט

Despicable Me 3 Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "גנוב על העולם":
"היצורים הצהובים חוזרים, אבל הפסקול הנוסטלגי גונב את ההצגה"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Despicable Me 3
דיבוב סטיב קארל, קריסטן וויג, מירנדה קוסגרוב במאי/ת קייל בלדה, פייר קופין  
אנימציה
ביקורת סרט לגנוב על העולם מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קליל ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.5/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע65.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די32.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות2.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פייר קופין הוא שם אלמוני לקהל הרחב, אבל הבמאי, המדובב והאנימטור הצרפתי הוא האיש שעומד מאחורי אחת מסדרות הסרטים המצליחה ביותר בעולם - "גנוב על הירח". אחרי ההצלחה של הסרט השני "גנוב על המיניונים" וסרט בכיכובם הנושא את השם "המיניונים", שהיה להיט אפילו יותר גדול, קופין וחבריו ליצירה מחזירים את גרו, בני משפחתו ואת היצורים הצהובים המצחיקים אל המסך הגדול עם "גנוב על העולם".למעריצים לא צפויה אכזבה. מדובר בשילוב מנצח של מרכיבי כל הסרטים הקודמים פלוס נוכחותו הקולית של האיש והאגדה טריי פארקר, אחד מצמד היוצרים מאחורי ההצלחה המסחררת של סדרת האנימציה "סאות'פארק" החוגגת 20 שנה לקיומה. הנוכחות של הקומיקאי המוכשר הופכת את הסרט אפילו לחגיגה קצת יותר בוגרת ומפתיעה לטובה.
פארקר מדבב את הנבל בלת'זאר בראט, השודד הערמומי והמרושע המתכנן להשמיד את לוס אנג'לס, ויש לו סיבה טובה מאוד. בשנות ה-80 הוא היה ילד פלא וכיכב בסדרת טלוויזיה משלו בה הוא גילם ילד קטן ומרושע שחלם להשתלט על העולם. גיל ההתבגרות גרם לפיטוריו ומאז הוא לא מפסיק לתכנן את הקאמבק שלו תוך כדי שמיעת להיטים משנות ה-80 , ביניהם "Bad" של מייקל ג'קסון, "Take on Me" של להקת A-ha, מדונה ושלל שירים מקוריים של פארל וויליאמס, החוזר לשתף פעולה בעקבות ההצלחה העצומה של הפסקול הקודם ושל שיר הנושא "Happy". גם הפעם יש שירים משעשעים במיוחד של המיניונים בעלי שמות בלתי אפשריים כגון Papa" "Mama Loca Pipa ו-"Tiki Tiki Babeloo".סטיב קארל חוזר לדבב את גרו, העבריין לשעבר שחזר למוטב והצטרף לסוכנות החשאית בה חברה לוסי אשתו (קריסטן וויג). השניים נכשלים בתפיסתו של בלת'זאר בראט והם מפוטרים מעבודתם. בזמן שהם מנסים לפענח מה הם יעשו מעכשיו, הזוג ושלוש בנותיהם מופתעים לגלות שיש לגרו אח תאום החי על אי בודד באחוזה מפוארת. מסתבר שאחרי פרידתם של הוריהם, האם (בדיבובה של מרי פופינס aka ג'ולי אנדריוס בסצנה משעשעת) גידלה את גרו ואילו האב שהיה עבריין אגדי גידל את דרו.
במקרה של דרו התפוח נפל רחוק מאוד מהעץ. על אף שהוא גדל בסביבה עבריינית, האח התאום נטול כל כישרון והוא לא ממש בעל אינסטינקטים של גנב. גרו מחליט לנצל את התמימות של אחיו התאום כדי להחזיר לו ולרעייתו את העבודה ולשדוד את בלת'זאר בראט, אולי אחד הרשעים המעורערים והמשעשעים ביותר שנראו על גבי המסך הגדול בתקופה האחרונה. סטיב קארל, שמדבב את צמד התאומים גרו ודרו, עושה עבודה טובה בהחלט.במקביל יש שתי עלילות משנה משעשעות נוספות: הבנות מחפשות אחרי חד קרן והמיניונים מאוכזבים מגרו שמסרב לחזור לחיי הפשע ומחליטים לנטוש אותו ואת בני משפחתו כדי לחזור ולעשות את הדבר החביב עליהם - להיות עבריינים. "גנוב על העולם" הוא מוצר צריכה טהור לחלוטין. לעומת סרטי קיץ משפחתיים רבים, הושקעה בו מחשבה, ההומור עובד, הדמויות כובשות, המוסיקה סוחפת ובסופו של מדובר בסרט הרפתקאות קליל באורך 96 דקות שחולפות במהירות יחסית. אני מנחש שאפילו ההורים ייהנו מההומור, ואם הם חובבי שנות ה-80 גם מהפסקול.
גנוב על העולם - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1416/01/2018 21:54:03
6/10אייקון ציון
סרט משעשע ושגרתי. האנימציה נהדרת, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף המון לאווירת שנות ה-80 של הסרט, העריכה לא רעה בכלל ורוב הבדיחות שנונות וחמודות אבל הדיאלוגים שטוחים מידי והתסריט והעלילה צפויים מאוד, חסרי מקוריות ויצירתיות, לפעמים קיטשיים וקלישאתיים ולא מלהיבים במיוחד. בקיצור, בעיקר לילדים השאר לא חובה בכלל.
שם: משהגיל: 3308/10/2017 06:41:12
10/10אייקון ציון
סרט המשך חמוד,מצחיק,וכייפי עם המיניונים האהובים. מומלץ בחום לכל המשפחה!!!
שם: איתיגיל: 721/09/2017 15:24:15
10/10אייקון ציון
היה מגניב
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי אנימציה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט