מבצע ביצה ביקורת סרט

Operation Egg Movie Review

תמונת כתברון פוגל על "מבצע ביצה":
"סרט ילדים מבדר תוצרת כחול-לבן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Operation Egg
משחק חיים אוסדון, ירון ברלד, יהורם גאון, שלומי קוריאט, טל מוסרי, דנה אברהם סמו, אסף אשתר, תומר שרון, מאי ז'פקו, טילטיל במאי/ת אלון גור אריה  
ישראלי
ביקורת סרט למבצע ביצה מאת רון פוגל | מבקר קולנוע בכיר
ציון המבקר
"משעשע"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע60.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די23.4%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות16.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אלון גור אריה הוא אחד האנשים המצחיקים בישראל. בין כמרצה ובין ככותב/במאי. כעת יוצא לאקרנים סרטו החדש, "מבצע ביצה", שבו הוא עובד עם תקציב מכובד והתוצאה בהחלט מספקת בילוי ראוי לצופים הצעירים.העלילה עוקבת אחר ביצת נשרים נדירה שמועברת מהספארי ברמת גן לגמלא שברמת הגולן. זוג נוכלים מחליט לגנוב את הביצה - מה שגורר מרדף ברחבי ישראל עם שלל רגעים משעשעים ומחוות ליצירות קומיות קולנועיות עם טוויסט ישראלי.
הסרט אינו מתיימר להיות מעבר ליצירה ממוקדת מטרה שקהל הקטנטנים ייהנה ממנה. לכן מלוהק חיים אוסדון (הידוע בקרב הילדים כ"דוד חיים") לתפקיד הבחור התימהוני שעובד בספארי ומדבר עם החיות. שאר השחקנים, המוכרים בעיקר לבוגרים, נדמה וקיבלו רישיון להשתולל. מעל כולם בולט ירון ברלד שמשמש כאתנחתא קומית לכל אורך הסרט.העלילה אוורירית ומשמשת בעיקר לקיום סצנות סלפסטיק ששיאן בקרב חומוס שמחליף את עוגות הפאי המסורתיות מסרטי השמן והרזה והקומדיות ההוליוודיות המוקדמות. הסצנות לא תמיד קשורות לנרטיב, אך למה לנו לחפש תובנות עמוקות בסרט שכזה. לטובת הצופים המעט מבוגרים משולבות פה ושם קריצות סמי מתוחכמות כמו עקיצת תכניות הריאליטי השוטפות את מסכינו וגם "ירידה" על משטרת ישראל שאינה יודעת מימינה ומשמאלה.
לטובה יש לציין את הצילומים היפים של מדינת ישראל כולל סיום מרהיב בגמלא. גם יהורם גאון, שלומי קוריאט ובמיוחד דנה סמו הנהדרת נותנים הופעה סבירה פלוס. בטריטוריה של סרטי הילדים "מבצע ביצה" מספק בהחלט את הסחורה. שני ילדיי בני השש והתשע התמוגגו וזה בעצם מה שחשוב.
מבצע ביצה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלון פרדו ורדיגיל: 5210/10/2017 17:43:55
9/10אייקון ציון
הלכנו כל המשפחה לסרט מבצע ביצה. איזה כייף תענוג של סרט. צחקנו המבוגרים והילדים כל הסרט. אסופה מדהימה של שחקנים. כל אהוביי בסרט אחד. צילומי נוף משגעים.לא ידעתי שישראל כל כך יפה. ומתחת לכל הצחוק הזה מסתתרים מסרים מקסימים של שמירת הטבע וקבלת האחר. פשוט נהדר
שם: דניאל-דרגיל: 3526/09/2017 13:23:45
9/10אייקון ציון
סרט מקסים! הילדים נהנו!
שם: אסףגיל: 4206/09/2017 22:44:28
10/10אייקון ציון
את יום הקולנוע הישראלי ביליתי עם בנותיי בסרט מבצע ביצה של האחד והיחיד הדוד חיים. האולם היה גדוש בילדים והורים ואחרי כמה בקרובים שהוקדשו במיוחד לסרטים ישראלים, הסרט התחיל. דבר ראשון, הצילום האיכותי גורם לספארי,בו מתחיל הסרט,להיראות מרהיב מאי פעם. המוסיקה היפהפיה שהוקלטה באופן חי גם צובעת את הסרט שבזכותה מרגיש לעיתים כמו סרט מצוייר. עם המון בדיחות סלפסטיק שילדים והורים אוהבים וקאסט נפלא שכולל את יהורם גאון, שלומי קוריאט וירון ברלד ומצחיק עד דמעות ומעל כולם דוד חיים שהחיוך שלו שובה את כולם מהרגע הראשון. נכון, אני קצת משוחד אחרי שעבדתי עם האיש הנפלא הזה במשימה מהאגדות אבל חוץ ממני, כל האולם מסביבי התגלגל מצחוק ועקב בדריכות אחרי העלילה ושתי הבנות שלי משני צדדיי לא הפסיקו לצחוק ולהיות במתח ולהתרגש. בסוף הסרט בת ה4 התעקשה שאחזיק לה את הסוכרייה כדי שתוכל למחוא כפיים ובת ה9 אמרה שזה היה הסרט הכי מצחיק שראתה. כמה מפתיע היה שכמה שניות אחרי כשהאור נדלק גילינו את הדוד בכבודו ובעצמו שהגיע לצפות עם המשפחה ושכמובן נעתר בסובלנות גדולה לכל ילד וילדה שרצו להצטלם או לקבל חיבוק. נהנינו מאד. ואני מאד ממליץ להגיע ל״מבצע ביצה״ ולצחוק מסרט ישראלי כחול לבן.
קישורים
חץ מבצע ביצה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי ישראלי
בית Home 2023 חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט