חי בסרט ביקורת סרט

The Disaster Artist Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "חי בסרט":
"קומדיה מצחיקה עד דמעות אבל נטולת דמויות מורכבות"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Disaster Artist
משחק ג'יימס פרנקו, דייב פרנקו, סת' רוגן, זואי דויטש, אליסון ברי במאי/ת ג'יימס פרנקו  
קומדיה
ביקורת סרט לחי בסרט מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קורע מצחוק"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע86.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די7.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הוליווד אוהבת סרטים על אנשי קולנוע צבעוניים שיצרו סרטים בלתי נשכחים. נעשו אינספור סרטים על מה שהתחולל מאחורי הקלעים מאורסון וולס ועד ז'אן לוק גודאר. עד לפני עשור נחשב סרטו של אד ווד "תכנית תשע מהחלל החיצון" לסרט הגרוע ביותר בכל הזמנים. טים ברטון אפילו יצר סרט נפלא ומרגש בשם "אד ווד" בכיכובו של ג'וני דפ על ההפקה של אותו סרט מושמץ. חלפו השנים, ובשנת 2003 הופיע לו שלט חוצות ענק בלב הוליווד המכריז על סרט חדש בשם “The Room”. על השלט הופיעה צילום קלוז אפ מטריד משהו של גבר מוזר וגם מספר הטלפון שלו למי שמעוניין ליצור קשר."חי בסרט", סרטו החדש של ג'יימס פרנקו כבמאי ושחקן ראשי, מביא למסך הגדול את הסיפור מאחורי עשיית התוצאה שהפכה לקאלט וירשה את התואר לסרט הגרוע ביותר בכל הזמנים מיצירתו דלת התקציב של אד ווד. מה שמדהים בסרט "The Room" הוא שעל אף התקציב שלו - 6 מיליון דולר - הוא עדיין נראה דל תקציב באופן מביך. הרבה לא יודעים על האדם מאחורי הסרט המושמץ. טומי ויזו, הוא תעלומה אפילו כיום. טיפוס מסתורי, מיליונר שחשבון הבנק שלו מוגדר כבור ללא תחתית. איך התמהוני הזה הפך למיליונר? איש אינו יודע. אבל אנחנו כן יודעים שהכסף בחשבון הבנק איפשר לו להגשים את החלום שלו להיות שחקן קולנוע, וזאת על אף שהוא נכשל בכל אודישן שניגש אליו.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
בעקבות הצעת חברו הטוב גרג ססטרו, הוא מחליט לא להיכנע להוליווד ולעשות מעשה. הוא כותב לעצמו תסריט בהשראת המחזאי החביב עליו - טנסי ויליאמס. הוא מלהק את עצמו בתפקיד הראשי ומאמץ כל ג'סטה של מרלון ברנדו ללא שום צורך. והכי חשוב, בלי שום ידע בבימוי הוא יושב על כס הבמאי. וויזו וססטרו יוצאים להרפתקה קולנועית שתזכה לביקורות איומות, אבל תהפוך את סרטם לאירוע פולחני המוצג בהקרנת חצות בבתי קולנוע ברחבי ארה"ב. אנשים יודעים את הטקסט בעל פה, מגיעים לבושים כמו הגיבורים, ממש כמו "מופע הקולנוע של רוקי", אבל בלי שהיוצרים התכוונו לכך."חי בסרט" יצחיק אתכם עד דמעות גם אם אינכם מכירים את הסרט "The Room". הוא אכן קומדיה מוצלחת ונאמנה לסיפור מאחורי הסרט הגרוע הטוב ביותר בעולם, אבל חסרים בו הרבדים הדרמטיים שיהפכו אותה ליצירה קולנועית משמעותית כמו "אד ווד". כרגע זה מזכיר יותר את "זאק ומירי עושים פורנו" של קווין סמית, שהיא קומדיה חביבה על מאחורי הקלעים של עשיית סרט פורנו חובבני.
ג'יימס פרנקו וצוות התסריטאים שליווה את יצירת הסרט לא הצליחו להפוך את הסיפור האמיתי של וויזו, ססטרו ואנשי הצוות שעבדו על מה שנחשב "לאזרח קיין של הקולנוע הרע" ליצירה קולנועית עם אמירה על האנשים שחיים בהוליווד ויעשו הכול כדי לקחת חלק בעשיית סרט, גם אם זה הסרט הגרוע ביותר בעולם.התוצאה היא גם חידון ידע מי השחקן או השחקנית שמופיעים לשני משפטים בסצנה מסוימת. תוכלו לזהות בין היתר את מלאני גריפית, שרון סטון, מייגן מולאלי, זאק אפרון, סת' רוגן, אליסון ברי, ג'אד אפאטו ועוד. "חי בסרט" הוא אולי הסרט הכי מצחיק שראיתי מזה זמן רב, כל כך מצחיק שירדו לי דמעות מהעיניים, אבל לא מעבר לכך.
חי בסרט - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1516/06/2018 02:49:18
7/10אייקון ציון
סרט פשוט ונחמד. השחקנים נהדרים, הצילום מעולה,הפס-קול תורם המון לאווירה, רוב הבדיחות משעשעות ומצחיקות, העריכה מצויינת והדיאלוגים לא רעים בכלל (בהתחשב בדמויות ובסיפור) אבל התסריט והעלילה צפויים מאוד, די שטוחים, לא כל כך מקוריים ויצירתיים וסבירים מינוס. בקיצור, אפשר לראות בכיף.
שם: רוניתגיל: 6015/04/2018 16:45:29
8/10אייקון ציון
אם יודעים מראש על מה הסרט ומכירים את הרקע, הסרט מצחיק ואף מרגש ולא משעמם לרגע. בתמצית, זה סרט על חברות. friendship אני אהבתי.
שם: ברגיל: 2301/04/2018 16:45:02
8/10אייקון ציון
סרט גאוני ושנון. עלילה מעניינת ומעניין יותר כאשר מבינים שכל זה מבוסס על סיפור אמיתי. לא להאמין!! מומלץ ומהנה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט