אנטמן והצרעה ביקורת סרט

Ant Man and the Wasp Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אנטמן והצרעה":
"מעדן הוליוודי קייצי מושלם המשלב הומור, פעולה והמון דמיון"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Ant Man and the Wasp
משחק אוונג'לין לילי, פול ראד, מישל פייפר, לורנס פישבורן, מייקל דאגלס, וולטון גוגינס במאי/ת פייטון ריד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לאנטמן והצרעה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"כיף אמיתי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע84.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די11.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחד הדברים שאני אוהב ביקום הקולנועי של מארוול הוא שאם הסרט עובד, הם מאפשרים לבמאים לצמוח ולהתפתח בתוך סדרת הסרטים שלהם. כך זה עובד עם האחים רוסו שקיבלו לידיהם את סרטי "קפטן אמריקה" האחרונים, והשנה הגיעו לשיא חדש עם "הנוקמים: מלחמת האינסוף". ג'יימס גאן ושני סרטי "שומרי הגלקסיה", ג'ון וואטס שממשיך לסרט "ספיידרמן" שני במספר, ועכשיו גם במאי הקומדיות, פייטון ריד, שקיבל לידיו את דמותו של "אנטמן", אחרי הפרישה המתוקשרת של הבמאי הבריטי, אדגר רייט ("בייבי דרייבר"). חלפו שלוש שנים מאז הסרט הראשו,ן וכפי שנרמז בסוף הסרט הראשון מגיע אלינו סרט שני במספר - "אנטמן והצרעה".התוצאה היא 108 דקות מהירות עמוסות בסיטואציות קומיות נפלאות, סצנות פעולה מבדרות ושפע הברקות והפתעות חזותיות שישאירו את קהל הצופים נרגש. ריד משכיל לשלב את ההומור והפעולה זה בזה ויוצר רכבת הרים מסחררת כאשר רחובות סן פרנסיסקו, העיר בה מתרחשים סרטי "אנטמן", הם הרקע המושלם למרדף המכוניות המתקיים בחלקו האחרון של הסרט.
העלילה מחזירה אותנו אל סקוט לאנג, מיד אחרי שהסכים לקחת חלק בקרב הגדול בשדה התעופה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". הוא נמצא במעצר בית ואילו אהובתו הופ ואן דיין ואביה ד"ר האנק פים נמלטים מהחוק, מאחר והחליפה המסוגלת לשנות את ממדיו נוצרה על ידם. הוא זוכה לביקורים מבתו, גרושתו, בן זוגה ושלושת שותפיו לפשע מהסרט הראשון, שביחד הקימו חברת שמירה ואבטחה שנמצאת על סף פשיטת רגל. סקוט הוא בחור חביב, ילדותי, בעל חוש הומור ונראה שאומץ ליבו נובע בעיקר מתמימות פשוטה או בקצרה יותר מזל משכל.נגד רצונו הוא נסחף להרפתקה נוספת אחרי שהוא משאיר הודעה להופ ואומר לה שאמה, ג'נט ואן דייק, הופיעה לו בחלום. ג'נט, "הצרעה" המקורית, נתקעה לפני 30 שנה בעולם הקוונטי אחרי שהתכווצה אל בין מולקולות של טיל סובייטי. הוא נחטף על ידי הופ ואביה החושדים שסקוט מנהל קשר טלפתי עם האם האובדת. ביחד השלושה ינסו לחלץ את האם. אויבים חדשים יעמדו בדרכם, שניהם מעוניינים בטכנולוגיה של הופ ואביה: סוחר בשוק השחור ודמות מסתורית בשם הרוח.
עם כל הכבוד ל"אנטמן והצרעה", הדמויות הנשיות בסרט זה מעניינות וכובשות לב הרבה יותר מהדמויות הגבריות. בראשן "הצרעה" בגילומה של אוונג'לין לילי, שהיא לא רק החלק החכם בצמד אלא גם לוחמת מבריקה לא פחות מ"אנטמן". אנה ג'ון קיימן, המגלמת את "הרוח", היא שחקנית בריטית שלאחרונה נראתה בחידוש ל"טומב ריידר" וכדמות רעה בסרטו המוצלח האחרון של סטיבן שפילברג "שחקן מספר אחת". אבל הכיף הכי גדול הוא ההזדמנות ליהנות ממישל פייפר המגלמת את ג'נט ואן דייק, האם האבודה ו"הצרעה" המקורית. היא פשוט מושלמת ולראשונה מאז "באטמן חוזר", שבו הבריקה בתור "אשת החתול", היא סוף סוף חוזרת אל עולם הקומיקס ועושה זאת באצילות רבה.מייקל דאגלס חוזר לגלם את דוקטור האנק פים, והפעם הוא גם משתתף בכמה סצנות פעולה משעשעות וגם בסצנת שיא מרשימה במיוחד בעולם הקוונטי. נחמד לראות את שחקן הקולנוע הוותיק בן ה-74 משתתף בסצנות פעולה בעלות אדרנלין גבוה. אפשר לציין לטובה את שחקני המשנה החביבים שהופכים את הסרט למשעשע הרבה יותר: מייקל פניה החוזר לגלם את השותף של סקוט; דמויות חדשות משוחקות על ידי וולטר גוגינס המגלם סוחר בשוק השחור, הקומיקאי האסייתי רנדל פארק המגלם את הסוכן המשטרתי שאחראי על כך שסקוט לא יפר את מעצר הבית וגם לורנס פישבורן בתפקיד שותף של הנק מהעבר. כולם הופכים את חווית הצפייה בסרט "אנטמן והצרעה" למעדן הוליוודי קייצי מושלם לכל המשפחה.
אנטמן והצרעה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יוסי בגיל: 3423/09/2019 10:24:42
7/10אייקון ציון
סרטי מארוול לרוב הם כיף וחוויה קולנועית הסרט הנוכחי הוא לא רק פעולה אלא גם קומדיה מהנה ומתאימה לכל המשפחה
שם: אופירגיל: 1722/09/2019 00:36:39
8/10אייקון ציון
העלילה כיפית ומעניינת למדי, אך שני הנבלים לא מעניינים במיוחד, ובמקום להתמקד בנבל אחד טוב הסרט מציע שניים גרועים. עם זאת, הסרט מצחיק והעלילה מהנה. סרט כיפי להעביר איתו את הזמן.
שם: רוניתגיל: 4627/10/2018 22:45:02
10/10אייקון ציון
סרט נהדר מצחיק ומתאים לילדים ונוער
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט