מאמא מיה: Here We Go again ביקורת סרט

Mama Mia Here We Go Again Movie Review

תמונת כתבלירון אברהם על "מאמא מיה: Here We Go again":
"סרט חמוד, אך לא מרענן"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mama Mia Here We Go Again
משחק מריל סטריפ, אמנדה סייפריד, לילי ג'יימס, קולין פירת' במאי/ת אול פרקר  
מוזיקלי
ביקורת סרט למאמא מיה: Here We Go again מאת לירון אברהם | מבקרת קולנוע
ציון המבקר
"מתאמץ בחביבות"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע79.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די12.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות8.6%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
איך יודעים שבא קיץ? מסתכלים מסביב ואם רואים סרט שמכונה "המרענן הרשמי של הקיץ", אז יודעים שבאה העונה החמה, וגם שכולנו נהפך לנוזלים מהחום בקרוב. "מאמא מיה: Here We Go Again" מזיע גם הוא. הוא אמנם חמוד, אך לא ממש מרענן, ואפילו די מעושה.עלילת ההמשך של "מאמא מיה" מתרחשת כשנה לאחר פטירתה של דונה שרידן (מריל סטריפ) כאשר בתה סופי (אמנדה סייפריד) פותחת מלון לזכרה באי היווני בו נולדה ואותו אימה כה אהבה. אך סופת גשמים נוראה ומשבר בלתי ברור עם אהובה סקיי (דומיניק קופר) מעיבים על השמחה ומאיימים לשבש את התכניות. במקביל ישנו גם פלשבק עם עלילה נוספת בה דונה מסיימת את לימודיה ועוזבת אל האי. בדרך היא פוגשת את מי שיהיו לימים שלושת אבותיה של סופי.
התחושה העיקרית שמותיר הסרט על הצופה היא מלאכותיות. אם בסרט הראשון נדמה כאילו עלילת הסרט נכתבה ולאחר מכן נשזרו השירים, הפעם השילובים מחוספסים במידה, ולעיתים אף מפריעים לרצף ולהתקדמות העלילה. היו רגעים ששכחתי כבר איפה היינו בשל כמה שירים צפופים יחסית. נוסף על כך אין כמעט שיח בין הדמויות, מה שהופך אותן לשטוחות ורדודות.בצוות השחקנים חסרונה של מריל סטריפ מורגש ונוכח. סטריפ הרימה על כתפיה את הסרט הקודם ושדרגה אותו, ודווקא בנוכחי נוכחותה המועטה אינה עושה עימה חסד. התפקיד מוזר, קטנטן ובעיקר לא ממש תורם לקו העלילה. לילי ג'יימס ("סינדרלה", "מועדון גרנזי לספרות ולפאי קליפות תפודים"), המגלמת את דונה בצעירותה, מותירה רושם די אדיש על הצופה. היא איננה טובה אך גם לא רעה.
פס הקול עצמו, שהרי לשמו התכנסנו, הכיל גם שירים שאינם הלהיטים המוכרים ביותר של אבבא ולכן הצליח להפתיע. סיומו של הסרט היה מוזר, לא ממוקד ומבלבל. ההכרזה של סופי בסופו של הסרט לא ממש הפתיעה. כניסתה הגרנדיוזית של אייקון עולם הפופ והגייז בת ה-71, שר, במסוק הייתה לא פחות ממוגזמת. מצידו השני של המתרס "מאמא מיה 2", על אף שהוא מוצר סתמי, יש לו חן מלבב. הנופים מרהיבים כתמיד, אמנדה סייפריד מתוקה כמו דבש והחוויה מעלת חיוך. זהו סרט של קיץ, בעונה בה מחפשים רק לברוח אל המזגן ולטבוע בפופקורן. בסך הכל מוצר קליל, כיפי ודי זורם.
מאמא מיה: Here We Go again - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1628/06/2019 23:34:06
5/10אייקון ציון
סרט סתמי ומיותר. המשחק ברובו די טוב, הצילום מעולה, הפס-קול נהדר והעריכה מצויינת (אולי הדבר הכי טוב בסרט) אך הנאמברים המוזיקליים מאולצים ולא סוחפים בכלל, רוב הבדיחות לא מצחיקות בכלל ואפילו מביכות, הדיאלוגים רדודים וטיפשיים והתסריט והעלילה צפויים מאוד, די נמרחים, נוסחתיים, שבלוניים, קלישאתיים, גנריים במיוחד, לא מחדשים כמעט כלום, לא מעניינים ופשוט לא טובים. יחד עם זאת, הסרט בסופו של דבר מספק בידור סביר. בקיצור, עדיף לוותר.
שם: שלומיגיל: 6905/09/2018 06:18:21
8/10אייקון ציון
סרט חמוד, תסריט פשוט, מה שעושה את הסרט זה כמובן השירים המקסימים של להקת ABBA מי שאוהב סרט מיוזיקול יהנה מאד, גם הרקע של איי יוון והים, תורם את חלקו לסרט.
שם: איילתגיל: 6231/08/2018 14:08:24
8/10אייקון ציון
10 שנים אחרי,הסרט הזה מאכזב ובהחלט מנצל את האהבה של כולם לסרט הראשון.כיף לראות כאן את הצוות הקודם במלואו מופיע ביחד עם הצוות הצעיר.הרבה פלסטיק ולא רק בגוף ובפנים של שר.השירים של אבבא נהדרים!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מוזיקלי
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט