כריסטופר רובין ביקורת סרט

Christopher Robin Movie Review

תמונת כתבשרון טהר על "כריסטופר רובין":
"מומלץ לכל המשפחה, הנאה מובטחת"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Christopher Robin
משחק יואן מקגרגור, היילי אטוול, מארק גאטיס במאי/ת מארק פורסטר  
דרמה
ביקורת סרט לכריסטופר רובין מאת שרון טהר | מבקרת טלוויזיה
ציון המבקר
"לילדים ולמבוגרים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע78.2%
בבית
אחכה לדי.וי.די16.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות5.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בסרט מחמם הלב "כריסטופר רובין", מביאים לנו דיסני שוב את הילד הצעיר שאהב לצאת להרפתקאות עם חבריו ביער מאה העצים. הפעם אנחנו פוגשים את כל חבריו החיות - פו הדוב, חזרזיר, איה, טיגר, קנגה וארנב כשהם עורכים לו טקס פרידה. עם חלוף השנים, כריסטופר מתבגר, מקים משפחה ושוכח את יער מאה העצים וחבריו. ובדיוק כשהוא מגיע לצומת בחייו הוא פוגש שוב את פו וחבריו שעוזרים לו להיזכר בילד שהיה, ובמה שחשוב באמת.בשנה שעברה אמרנו "להתראות כריסטופר רובין" בסרט שבויים על ידי סיימון קרטיס, שם נחשפנו לסיפור ילדותו העצוב של כריסטופר, בנו של א.א מילן הסופר. הסרט סיפר את הסיפור מאחורי הספר וחיבר אותנו לשימוש הציני שנעשה בילד ובחוויות ילדותו כדי לקדם ולשווק את הספר. כעת דיסני מוציאים את הספר מהמדף ומנקים את האבק מעל העטיפה, מביטים בנוסטלגיה וחום כלפי המלל בספר, ומגישים לנו את המשך היצירה הזו במסגרת חדשה ונוצצת, שלא שוכחת מהיכן הגיעה. כל זאת בתיבול האנימציה החדישה ביותר, יחד עם יואן מקרגור, ודוב מרגש ואהוב אחד.
כאשר בוחר כריסטופר רובין להישאר בבית כדי לעבוד, למרות שתכנן לצאת לסופשבוע עם משפחתו, הוא מסביר לבתו "ששום דבר לא מגיע משום דבר". באותו יום ממש הוא פוגש את פו הדוב שמסביר לו שאנשים אומרים "ששום דבר הוא בלתי אפשרי אבל שהוא עושה שום דבר כל יום" - ועל הפילוסופיה הזו בדיוק מבוסס הסרט כולו. העולם הפנטסטי של כריסטופר רובין הוא פו הדוב וחבריו. כמה דמיון וזמן השקיע כילד ליצור את יער מאה העצים, והרבה הגיע מה"שום דבר" הזה. עולם ילדות שלם שנחלק בין המוני ילדים ברחבי העולם שכעת הם מבוגרים. אבל כריסטופר רובין שכח את הכול, ושכח לעשות את מה שהוא הכי אוהב - שום דבר. ועכשיו הוא חייב להיזכר כי הוא הלך לאיבוד.את החיים הקשים שחווה, תרגם כריסטופר לעבודה מאומצת, ואת אותה התנהגות הוא מעביר לבתו, זו שמעריצה אותו ותעשה הכל כדי שישים לב אליה, ושגם מתחילה להתייאש מאביה. את עבודתו שם כריסטופר מעל להכל, וכשאשתו מסבירה לו שחייו מתרחשים כעת, גם אז הוא מתקשה לעצור. כשפוגש כריסטופר את פו מתחילה ההרפתקה שתשנה את חייו ותזכיר לו שלבלות את הזמן בחוץ, ביער, עם המשפחה זה הזמן החשוב באמת. לאורך כל המסע אנחנו פוגשים את המשפטים המרגשים של פו הדוב, את הפשטות שבחשיבה שלו, וכיצד דוב ללא הרבה שכל מעביר לכולנו בעדינות את פילוסופיית הדוב החכמה.
למראית עין נראה שמדובר בסרט לילדים בלבד, אבל כמו שאפשר להבין חשוב לקרוא בין השורות. ילדים יהנו מהאנימציה של הדמויות, וגם יזדהו עם האופן שבו פורט הסרט על מיתרי הרגש. אבל ההורים שיהיו חכמים דיים, ידעו לזהות את עצמם, וכיצד הם חווים את החיים ביומיום, ועד כמה הם מחוברים לילד שבהם.על כן, אם בסרטו של פוסטר אמרנו להתראות כריסטופר רובין, בסרטם של דיסני אנחנו מתראים איתו שוב, גדלים איתו ומעבירים את שרביט ההרפתקה הלאה לדור הבא בלי לשכוח לעצור ולחיות את הרגע. סרט מומלץ לכל המשפחה, הנאה מובטחת.
כריסטופר רובין - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1505/01/2019 02:58:07
7/10אייקון ציון
סרט מתוק וחמוד. המשחק לא רע כלל, הצילום מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה, האפקטים קטנים ומציאותיים במיוחד, העריכה מצויינת, עיצוב התלבושות די מרשים והדיאלוגים חכמים וחינניים אך התסריט והעלילה צפויים, קלישאתיים, נוסחתיים, לא מחדשים כמעט כלום ולא יותר מנחמדים. בקיצור, אפשרי לצפייה.
שם: איילתגיל: 6216/10/2018 00:03:31
8/10אייקון ציון
סרט מאוד מהנה,עם מסר למבוגרים:מדי פעם לעצור,להתרפק ולהתחבר לתקופת הילדות שלנו עצמנו בה עיצבנו את האישיות שלנו.להשתובב עם הילדים שלנו,ולשתף אותם עם חוויות מהילדות שלנו.
שם: אור לויגיל: 2506/09/2018 13:50:26
7/10אייקון ציון
העלילה האפלה הייתה ייחודית וקלאסית. הדמות של פו, דמות מושלמת ומדהימה. סיפור נחמד מאוד, אך הסרט איטי ולעיתים קצת משעמם. מבוגרים ייהנו יותר מילדים!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט