אמריקן ביוטי ביקורת סרט

American Beauty Movie Review

תמונת כתבגיל על "אמריקן ביוטי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר American Beauty
משחק קווין ספייסי- לסטר ברנהם, אנט בנינג- קרולין ברנהם, ת'ורה בירץ'- גיין ברנהם, ווסט בנטלי- ריקי פיטס, מנה סוברי- אנג'לה, קריס קופר- קולונל פיטס, פטר גלג'ר- באדי קיין במאי/ת סם מנדס  
קומדיה
ביקורת סרט לאמריקן ביוטי מאת גיל
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע14.3%
בבית
אחכה לדי.וי.די78.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שקעתי אל תוך עיניה המדהימות של ילדונת בת 17 שישבה אתי ועם אמונה חברתי הטובה לארוחת צהריים, ואולי אלה היו עיניה שהביאו אותי סוף כל סוף לראות את הסרט הכל כך מדהים "אמריקן ביוטי". הצטרפו אליי מידד ושרון חבריי. אפילו קולנוע פאר שהרעש שמפעילים עובדיו בעת ההקרנה לא הצליח להמעיט בכהוא זה בחוויה הנפלאה... באיזשהו שלב מידד יצא לצעוק עליהם קצת.לפני שאכנס לסרט חייב אני לציין שכיף לדעת שסוף סוף נבחר באוסקר סרט שגם אני הייתי בוחר בו.
הסרט שהוא חכם, פילוסופי( ממש נראה שלכל מילה בסרט חשיבות בפני עצמה הן בקונטקסט של הסרט והן בסבטקסט), מצולם מדהים, משחק מעולה של כל השחקנים, בימוי פיוטי, מוסיקה מרגשת-מה אגיד, חלום.הסרט: סאטירה חברתית המתארת סיפור של משפחה אמריקאית בורגנית( קווין ספייסי הבעל, אנט בנינג האשה, ובתם ) המעמידה פנים שהכל בסדר אצלה יום אחד מחליט הבעל לשנות את חייו המשעממים ולחזור לעשות את הדברים שבאמת אהובים עליו . הדבר גורם ליצירת מצבים סוריאליסטים, ביניהם התאהבותו בחברתה של בתו, תיכוניסטית בת 17.
הסרט נוגע בנושאים רבים: תהיה לגבי ערכי המשפחה, לעג לחלום האמריקאי, ההליכה אל החופש, החיפוש של האושר, המרחק הקטן בראש בין אוננות, אימפוטנציה ומציאת הסקסואליות מחדש, החיבור בין פשיזם לבין הומוסקסואליות, ההליכה הידועה אל המוות( מתחילת הסרט מיידע אותנו גיבורנו קווין ספייסי שהוא ימות בסופו, השאלה היחידה היא מי יהרוג אותו ואיך), ומעל הכל עיני המצלמה של השכן התמוה, המשוגע, סוחר הסמים, בנו של פשיסט הרואה את יופיו האמיתי של העולם דרך עדשת המצלמה שלו ובעצם משמש כדמות השפויה היחידה בסרט ...בסוף הסרט ישבנו אני מידד ושרון ברכב פלייר שהוצמד לוישר שלי סירב לרדת מהשמשה שלי, המים והוישרים של רכבי עבדו ועבדו ולבסוף רק הצליחו להזיז את הפלייר למקום שהוישרים אינם מגיעים יותר, בהחלט הרגשנו שזהו המשך ישיר לשקית הרוקדת שבסרט.הסרט הלך לישון אתי, קם אתי והולך אתי כבר לאורך כל היום וכך גם עיניה של הילדה מארוחת הצהריים.... הממממממממממ, פשוט מדהים...
אמריקן ביוטי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ברגיל: 2515/04/2020 18:54:06
7/10אייקון ציון
סרט טוב. בהחלט לא עובר את מבחן הזמן של 2020. כבר ראינו ושמענו דברים אחרים וטובים בהרבה. סך הכל סרט עם ביקורת נוקבת על ארה"ב ומשחק מעולה.
שם: .MOR Rגיל: 1508/07/2018 04:39:59
9/10אייקון ציון
סרט מרתק וחכם. המשחק מעולה ומרשים במיוחד, הצילום נהדר, הפס-קול מצויין ומוסיף המון לאווירה, העריכה טובה מאוד, הדיאלוגים חינניים ועמוקים במיוחד והתסריט והעלילה יצירתיים, מתוחכמים, די סוחפים ועשויים היטב יחד עם זאת שהם גם לפעמים בעלי קצב איטי ולעיתים רחוקות מאוד (בעיקר בהתחלה) מלהיבים בצורה חלקית. בקיצור, מומלץ מאוד.
שם: ליאת פריגיל: 2423/10/2015 09:59:25
8/10אייקון ציון
סרט מאוד מיוחד. מגיע לו אוסקר..
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט