פרסומת

סוניק 2 ביקורת סרט

Sonic the Hedgehog 2 Movie Review

תמונת כתבמיכל ליבר רונן על "סוניק 2":
"אנימציה מרהיבה, ליהוק מצוין ומסר חשוב"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Sonic the Hedgehog 2
משחק ג'ים קארי, ג'יימס מרסדן, בן שוורץ, אידריס אלבה במאי/ת ג'ף פאולר  
ילדים
ביקורת סרט לסוניק 2 מאת מיכל ליבר רונן | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"פשוט מגניב"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע41.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די54.9%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות3.7%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
האמריקאים אוהבים ללכת על בטוח. לכן גיבורי משחקי מחשב ווידאו כבר מזמן עשו הסבה למסך הגדול. "לארה קרופט" ו"אנגרי בירדס" זכו להצלחה רבה והולידו סרטי המשך. הקיפוד הכחול מבית סגה, "סוניק" הוא דמות נערצת ממשחקי וידאו, מחשב, טלוויזיה ואף גיליונות קומיקס. בסרט הראשון והמוצלח מ-2020 התוודענו הצופים לסוניק ולמשפחתו האנושית טום ומדי ולאויבו המושבע, רובוטניק בכיכובו הגאוני של ג'ים קארי. אך הגעגועים העזים לכדור הכחול המטורף והמשעשע הולידו סרט המשך עמוס גאדג'טים ודמויות ועם קו עלילתי שונה מהסרט הראשון. ולאור הסיום, נראה שסרט ההמשך השלישי עם דמות מפתח נוספת צפויה להגיע בעתיד.ב"סוניק 2" פוגשים הצופים את רובוטניק בכוכב הפטריות. באחד מניסיונותיו לברוח משתגר לכוכבו קיפודון בשם נאקלס שמנסה לאתר את סוניק. רובוטניק מבטיח לעזור לו לאתרו בתמורה לעזרתו להשתגר לכדור הארץ. כשטום ומדי נוסעים להוואי לחתונתה של רייצ'ל, אחותה של מדי, סוניק נותר לבדו בבית, הוא מנסה להיות "גיבור על" ולעזור להציל את העיר מגנבים. העניינים מסתבכים כאשר רובוטניק ונאקלס מנסים לתפוס אותו.
לאור הצלחת הסרט הקודם, הוחלט ללכת על אותו צוות מנצח. על התסריט הופקדו הכותבים הקודמים פטריק קייסי וג'וש מילר. הפעם זמן המסך של הסרט גדל בצורה משמעותית – ממאה דקות לסרט של למעל לשעתיים. למה כל כך הרבה זמן? מכיוון שהתסריט מורכב משלושה סיפורים מקבילים: רובוטניק ונאקלס, סוניק וטיילס וטום ומדי בחתונה. הסיפור השלישי, מיותר ואין לו שום חשיבות ומשמעות.יחד עם זאת, שני הסיפורים האחרים בנויים טוב. צירופם של שתי דמויות חדשות: נאקלס הקיפוד הקשוח והחזק וטיילס השועל החכם והרגיש הוא רעיון טוב והדמויות מתפתחות לאורך הסרט. אם הסרט הראשון מתמקד בחברות בין סוניק לטום, הפעם הסרט מראה את החברות המתפתחת בין סוניק וטיילס ודן בלקיחת אחריות ועזרה לזולת. כמו שסוניק אומר: "גיבור אמיתי לוקח אחריות גם על הסובבים אותו".
הבמאי ג'ף פולר שביים את הסרט הקודם ממשיך את קו הבימוי הקצבי והאנרגטי ומפיח רוח חיים תוססת בתסריט. אולפני פאראמאונט ממשיכים לשמור על קו ביצועי מרהיב בשילוב ההנפשה הממוחשבת יחד עם לייב אקשן. המוזיקה של ג'אנקי אקסל בסרט זה (שגם היה אחראי על המוזיקה בסרט הקודם) מאוד דומיננטית. בלטו במיוחד סצנת קרב הריקודים של סוניק וטיילס עם הרוסים בסיביר, שיר הכלה הזועמת ושיר השתלטות על העולם של רובוטניק שהיו מאוד מוצלחים.הליהוק גם הוא מוצלח ביותר. ג'ים קארי חוזר לתפקיד הנבל רובוטניק והוא נפלא. זה תפקיד שפשוט תפור למידותיו. ג'יימס מרסדן הנאה חוזר לגלם את טום – הפעם בתפקיד קטן משמעותית לעומת הסרט הקודם, ונטשה רות'וול פשוט מצוינת ככלה הזועמת. בשורה התחתונה: דמויות מגניבות, הומור, הרבה סצנות אקשן מרהיבות, אנימציה מדהימה, ליהוק מצוין ומסר חשוב על חברות אמת. למרות שהקו העלילתי מקרטע ודורש עוד ליטוש - הילדים פשוט יעופו של הסרט הזה.
סוניק 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ניר טייבגיל: 3802/04/2022 19:34:09
9/10אייקון ציון
סרט סוחף מרשים ומהנה. הרבה יותר טוב מהראשון שהיה טוב מאוד בפני עצמו. מומלץ להישאר מעט לאחר כותרות הסיום יש פרט מעניין לקראת חלק 3. מומלץ בחום לילדים וגם להורים שגדלו על סוניק
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי ילדים
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט