לגמור עם האהבה ביקורת סרט

Down with Love Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "לגמור עם האהבה":
"לגמור עם האהבה הוא סרט צבעוני, משעשע ומאוד אופטימי. רנה זלוואגר ויואן מגרגור מצוינים. הסרט המושלם לפתוח את השנה בחיוך."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Down with Love
משחק רנה זלווגר, יואן מקגרגור, שרה פולסון, דייויד הייד פירס, רייצ'ל דראץ' במאי/ת פייטון ריד  
קומדיה
ביקורת סרט ללגמור עם האהבה מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
"לגמור עם האהבה הוא סרט צבעוני, משעשע ומאוד אופטימי. רנה זלוואגר ויואן מגרגור מצוינים. הסרט המושלם לפתוח את השנה בחיוך."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.7/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שמות כמו רוק הדסון ודוריס דיי לא אומרים הרבה לחלק גדול מהאוכלוסייה שמתחת לגיל 25. רנה זלוואגר ויואן מגרגור לעומת זאת, הם שניים מהשחקנים המובילים את הוליווד היום. הרעיון לקחת את שני השחקנים ולאחד אותם בקומדיה צבעונית ומקסימה שמנסה לשחזר, בהצלחה, את הקומדיות הקלאסיות של הדסון ודיי, הוא גאוני.זלווגר היא ברברה נובק, סופרת מצליחה שהגיעה לכבוש את ניו יורק עם ספרה החדש "לגמור עם האהבה", יצירה פרה-פמיניסטית על איך להגיד 'לא' לאהבה ו'כן' לקריירה, כוחניות וסקס. כאשר ספרה המהפכני של ברברה ממריא למקום הראשון ברשימות רבי המכר, היא הופכת מטרה לעיתונאי החלקלק קאטצ'ר בלוק (יואן מקגרגור), גבר של נשים / גבר של גברים / גבר של העיר, אשר נחוש בדעתו לכבוש אותה. מו"ל העיתון, חברו הטוב של קאטצ'ר, פיטר מקננוס (הייד פירס) , חולה אהבה ונוירוטי, מנסה לרסן את העיתונאי הכוכב שלו, ובמקביל רודף אחר בחירת ליבו, ויקי הילר (שרה פולסון), העורכת המבריקה והעצבנית של ברברה. ויקי משחקת בעולם של גברים, הכולל את הבוס השוביניסט שלה תיאודור באנר (טוני רנדל).
פייטון ריד, הבמאי, הוכיח בעבר כי יש לו יד טובה בבימוי קומדיות עוקצניות. סרטים וסדרות שעל פניהן נראים כמו משהו שראינו אלף פעם אבל עם נגיעה חדשה ומרעננת. סרטו "מעריצות צמודות" מביא רוח רעננה לסרטי הנוער וגם הפרקים שביים בסדרה "גרוס פוינט" היוו מעין פרודיה על סדרות נוער בסגנון "דוסון קריק". הפעם ריד מצליח לשחזר את הקומדיות הקלאסיות כולל התפאורות הקיטשיות, הבגדים הצעקניים והתסרוקות הגבוהות. במקביל ריד מכניס לא מעט חן ושנינות האופיינית לו מה שנותן לסרט תחושה של מוצר חדש ומקורי ולא ניסיון להעתיק את העבר.אחת המשימות הקשות בהוליווד היא להתאים זוג שחקנים לקומדיה רומנטית. במידה ואין כימיה בין השחקנים הסרט הוא כישלון. השידוך של מגרגור וזלוואגר עובד מצוין. הכימיה ביניהם היא כמו ניסוי מעבדה שהצליח. הם נראים מאוהבים בקטעים שהם לא ביחד, מצליחים לעצבן זה את זו בשיטות משעשעות ולהישאר צעירים (אם כי לא מידי), יפים, ומאוד סקסים.
את הסרט כתבו איב אהלרט ודניס דרייק שאחראים על להיט נוסף השנה, "לא רק בלונדינית 2". הדיאלוגים השנונים, התפניות העליליות והדמויות הצבעוניות מוסיפות רבות להצלחתו של הסרט. הדבר היפה הוא שהתסריטאים וכך גם הבימאי שמו דגש לא רק על הדמויות המובילות את הסרט אלא גם על דמויות המשנה שמוסיפות גוון משעשע. יש לציין את דיוויד הייד פירס המוכר לנו בעיקר כאחיו של פרייזר. הופעתו כעורך המגאזין בו כותב מגרגור היא אחת המצחיקות שנראו בתקופה האחרונה. גם הופעתו של טוני רנדל (שהופיע לצידם של הדסון ודיי ב"דו שיח בחדר המיטות") מרגשת.אוהדי הקולנוע המושבעים ייהנו מהמחוות הרבות שעושה הסרט לקומדיות הרומנטיות הקלאסיות, ובייחוד לסרט "דו שיח בחדר המיטות" ואלו שלא ימצאו את כל האנקדוטות ייהנו מקומדיה מקורית וחדישה שמצליחה לשעשע.לסיכום: לגמור עם האהבה הוא סרט צבעוני, משעשע ומאוד אופטימי. רנה זלוואגר ויואן מגרגור מצוינים. הסרט המושלם לפתוח את השנה בחיוך. 8+ בסולם אלון.
לגמור עם האהבה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: גיא אברהםגיל: 2920/11/2003 21:09:14
8/10אייקון ציון
קומדיה רומנםית עשויה טוב רנה זלווגר יפה מתמיד.מומלץ לאוהבי הקומדיה/רומנטיקה.
שם: מאור שדהגיל: 2505/11/2003 15:11:57
4/10אייקון ציון
זוועה!!!! עינוי מדכא שנראה כנמשך ללא סוף.עלילה מזעזת ומופרכת.משחק מאולץ ולא טבעי. פשוט להחרים אותו!!! ברחו ממנו כל עוד נפשכם.
שם: תומר אוחיוןגיל: 1405/11/2003 15:01:20
10/10אייקון ציון
סרט מומלץ ביותר !!!! הוא אחד הסרטים הכי טובים שראיתי ואני לא מגזים, הוא באמת לא ממש מצחיק אבל העלילה שלו חמודה מאוד ומתחוכמת, בהתחלה אתם תשתעממו קצת אבל תמתינו בסבלנות, זה שווה את ההמתנה !!!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט