היו זמנים במכסיקו ביקורת סרט

Once Upon a Time Mexico Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "היו זמנים במכסיקו":
""היו זמנים במקסיקו" הוא שילוב לוהט של שחקנים סקסיים עם סצנות פעולה מבריקות בסרט החם ביותר שנוצר בשנת 2003."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Once Upon a Time Mexico
משחק אנטוניו בנדראס, סלמה הייק, ג'וני דפ, מיקי רורק, אווה מנדז, דני טרחו, אנריקה איגלסיאס, מרקו ליאונרדי, צ'יץ מרין, רובן בליידס, ווילאם דפו במאי/ת תסריט ובימוי: רוברט רודריגז  
מתח/פעולה
ביקורת סרט להיו זמנים במכסיקו מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
""היו זמנים במקסיקו" הוא שילוב לוהט של שחקנים סקסיים עם סצנות פעולה מבריקות בסרט החם ביותר שנוצר בשנת 2003."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
6.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע28.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די57.1%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות14.3%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם צריך להגדיר את "היו זמנים במקסיקו" במשפט אחד אז : "שילוב לוהט של שחקנים סקסיים עם סצנות פעולה מבריקות בסרט החם ביותר שנוצר בשנת 2003", הוא המשפט המדויק ביותר שיש. אין ספק, החלק השלישי בטרילוגיית הדמים המקסיקנית הוא הסרט הלוהט ביותר שתראו החגים על מסך הקולנוע.הסאגה שגיבורה הוא נגן גיטרה המסתבך עם מאפיונרים אלימים החלה בשנת 1993, כאשר סרטו הראשון של רודריגז, "אל מאריאצ'י", שצולם בתקציב צנוע של 7000 דולר, הפך ללהיט בפסטיבל סאנדנס וזיכה אותו בפרס חביב הקהל. אולפני קולומביה מהרו וקנו את הסרט הצנוע והפכו אותו לאחד הסרטים הריווחים בכל הזמנים. עם ההצלחה הגיע גם הביקוש לסרט המשך, קולומביה החתימו את הבמאי הצעיר לביים גם את הסרט השני, "דספראדו" (1995). הפעם במקום חברים ושחקנים אלמונים לוהקו שני הכוכבים הלטיניים, אנטוניו בנדרס וסלמה הייק.רודריגז, במאי ייחודי ומפתיע, מצליח להתעלות על שני הסרטים הקודמים וליצור סוג של רשומון עמוס תאווה, תככים ונקמה. הפעם הגיטריסט המתבודד נאלץ לצאת ממסתורו כאשר סוכן CIA מושחת (בגילומו המבריק של ג'וני דפ) גורר אותו לתוך קנוניה פוליטית שרוקם מלך קרטל סמים מרושע ואכזרי (בגילומו של ויליאם דפו הזכור כ"נוספרטו" ב"צילו של ערפד" וכ"גובלין" ב"ספיידרמן"). אבל למאריאצ'י יש סיבות משלו לקפוץ ראש לתוך התסבוכת הזו שממנה הוא יצא בשן ובעין בעזרתם האדיבה של שותפיו לפשע לורנצו (אנריקה איגלסיאס) ופידאו (מרקו לאונרדי). בסרט זה הסאגה מגיעה לשיאים חדשים שבו כלי הנגינה הופכים לכלי נשק הרבה יותר מקוריים ומפתיעים, המרדפים הופכים למסוגננים והקרבות לעוצרי נשימה. רודריגז החליט לצלם את הסרט במצלמת וידאו HIGH-DEFINITION כדי להוזיל את העלויות, גם סרטי ספיי קידס צולמו בוידאו. הדבר כמעט ואינו מורגש. רודריגז מתגלה גם בסרט זה כיוצר רב-תחומי. הוא כתב את התסריט, צילם, ערך, הלחין והיה המנהל האומנותי של הסרט.
רודריגז מסביר ש"היו זמנים במקסיקו" הוא בעצם הסרט הרביעי בסדרה, הסרט השלישי מוצג לנו בתור פלשבקים המספרים את סיפור אהבתם של אל מריאצ'י וקרולינה, כיצד הם הסתבכו עם איש צבא מושחת ואלים ומה עלה בגורלם. הסרט הרביעי הוא בעצם סיפור הנקמה של המריאצ'י באותו איש צבא מושחת ובמקביל ניסיון להציל את המדינה מהשתלטות אלימה של בארילו, ראש קרטל הסמים.בנדרס והייק חוזרים לגלם דמויות שונות ב"היו זמנים במקסיקו" והאירועים שמובילים את הסרט הזה נטולי כל קשר לעלילת "דספרדו" כך שאם לא ראיתם את הסרטים הקודמים, אתם יכולים לראות את הסרט הזה בלי לחשוש שיגיע הרגע ולא תבינו משהו בגלל שלא ראיתם את הקודמים.
גם בסרט זה הקומיקאי צ'יץ מרין נותן הופעת אורח משעשעת וגם בסרט זה הוא מוצא את מותו בדרך משעשעת ולא נעימה במיוחד. עוד שחקן שחוזר לשתף פעולה הוא דני טרחו הגבוה והמאיים המופיע בכל סרטיו של רודריגז. דמויות חדשות ומפתיעות הן של השחקנים :מיקי רורק הותיק שמפתיע כבילי, עוזרו האישי של בארילו ושל אווה מנדז הסקסית הזכורה לטוב מ"מהיר ועצבני 2" ו"יום אימונים מסוכן" העושה כאן את אחדרז, סוכנת CIA בעלת מניעים בלתי כשרים.את תואר גונב ההצגות הרשמי לשנת 2003, אפשר להעניק לג'וני דפ המופיע בתפקיד משנה מפתיע כסוכן CIA מרושע שאי אפשר שלא להתאהב בקסמו. בדיוק כמו ב"שודדי הקאריביים" שם גנב את תשומת הלב מאורלנדו בלום גם הפעם השחקן הראשי, בנדרס נאלם דום לצד ההופעה הוירטואוזית של דפ.עם כל הכבוד לפעלולים מרהיבי העיניים בסרטי האפקטים הענקיים, תמיד כיף לחזור אל הנוסחה הקלאסית שתמיד עובדת - דם, יזע ודמעות.
היו זמנים במכסיקו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: שמרית מוזסגיל: 2421/01/2004 09:41:41
9/10אייקון ציון
אחלה סרט מקסיקו מדהימה מוסיקה מדהימה ואחלה שחקנים!!!
שם: רונן קגיל: 1615/11/2003 19:18:07
7/10אייקון ציון
סרט יומיות סביר. אפשר לקחת לשישי בDVD עם החברה.ג'וני דפ נהדר כהרגלו
שם: עומרי להביגיל: 1814/11/2003 13:50:02
1/10אייקון ציון
אז זה בין הסרטים הגרועים שראיתי אי פעם! לא יודע למה ראיתי אותו בכלל! חשבתי אולי יש איזו נקודת אור אחרי כל הביקורות הרעות שהוא קיבל, מסתבר שיש את ג'וני דפ שנותן אחלה משחק כרגיל, אבל זה לא מספיק. כל השאר הורסים את הסרט עד הסוף!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט