איש על הירח ביקורת סרט

Man On The Moon Movie Review

תמונת כתבגיל על "איש על הירח"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Man On The Moon
משחק ג'ים קארי- אנדי קאופמן, דני דה ויטו- ג'ורג' שפירו, קורטני לאב- לין מרגוליס, פול גיאמטי- בוב זמודה, טוני קליפטון- טוני קליפטון במאי/ת מילוש פורמן  
קומדיה
ביקורת סרט לאיש על הירח מאת גיל
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע44.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די33.3%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות22.2%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
כשראיתי את הבקרוב של איש על הירח שמחתי, שוב ייצא לי לראות את ג'ים קארי המקסים בנוסח של "טרומן" גררתי את ידידתי רותי לסרט, האמת שלא תמצאו אותה בחוג מעריציו של קארי,שינסתי מותניים ובנאום מרגש שכנעתי אותה שמדובר בקארי של טרומן ושל באטמן ולא של סרטיו הקודמים רותי השתכנעה...נו, טוב,מעניין מה יש בה ברותי הזאת שגורם לה לצדוק? אולי אינטואיציה נשית? מה שקיבלנו זו מנת יתר,וכזו שאם לא היה מדובר בסרט הסוף בוודאי היה טראגי... ג'ים קארי שחקן מעולה אבל מה שיותר מדי זה פשוט יותר מדי ובמיוחד כשמדובר בקארי.
מילוש פורמן במאי אהוב שהצליח לעלות על עקבותיו של מוצארט בסרטו "אמדאוס" בצורה פשוט מבריקה נסחף אחרי הוירטואוזיות הכל כך מעיקה של קארי ושכח את המהות של הליכה בעקבות דמות לא רק ברמה האינפורמטיבית, חסר רגש, חסר עומק, חסר דרמה וחסר קונפליקט ... חבל.הסרט מגולל את חייו האקסצנטריים והשערורייתיים של אנדי קאופמן בדרן, שחקן, ההליכה חסרת הגבולות של קאופמן לתהילה,דרכו המניפולטיבית והאקסצנטרית שבה הוא מאמץ לעצמו רקע של סלובני,מתחזה לדמות נוספת של שחקן( הגירסה האמריקאית לצינוביץ "השרוף" שלנו) , מתחרה בהאבקות מול נשים, מביים את פציעתו מול אלוף היאבקות כל זאת מובא בסרט בצורה משעממת, מנוכרת ובעיקר מייגעת.
ואם כל הביקורת הקשה יש בסרט גם איזשהו קסם שנשאר בראש אחר כך( בד"כ כשזה קורה בעיניי הסרט טוב- אבל כפי שאתם כבר יודעים, תמיד יש יוצאים מהכלל)...
איש על הירח - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ברגיל: 2005/03/2016 13:28:09
6/10אייקון ציון
ג''ים קארי בתפקיד מיוחד ונוגע. הסרט עצמו מאוד נחמד וקליל. עם זאת הרגשתי שהסרט לא בדיוק מתומצת ולא בדיוק מצליח להעביר איזשהו מסר ספציפי. הכל היה נורא כללי בלי שום עומק או תוכן. אבל לצפייה בבית זה אחלה סרט להעביר את הזמן. סיפורו של קומיקאי שנולד, חי ומת בשביל הרגעים השמחים והיפים. בשביל הבידור והקהל.
שם: אדמ משיחגיל: 1131/12/2003 22:48:23
10/10אייקון ציון
ג'ים קארי בהופעת חייו. סרט חזק בטירוף חזק מאוד שמחזק את החיים החזקים של כל אחד מאיתנו. סרט אמיתי וישר שנותן הרגשה שאנחנו צופים במעשייה אמיתית.
שם: שני פלדמןגיל: 1528/11/2002 00:12:28
8/10אייקון ציון
הייתי רוצה למחות בתוקף על הביקורת. משחק טוב של ג'ים קארי בסרט שאפשר ללמוד ממנו הרבה. במיוחד בהתחשב בעובדה שזהו סיפור אמיתי.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט