ממבו איטליאנו ביקורת סרט

Mambo italiano Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "ממבו איטליאנו":
"את "ממבו איטליאנו" היה אפשר להגדיר כ"החתונה ההומוסקסואלית שלי", שילוב מענג של "החתונה היוונית שלי" ו"פלורנטין". זוהי הקומדיה האיטלקית הכי פולנייה שהייתה בשנים האחרונות. מצחיקה ונוגעת לב, כדאי לראות."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Mambo italiano
משחק לוק קירבי, פול סורבינו, ג'ינט רינו, קלודיה פרי, פיטר מילר, מרי וולש, סופי לוריין במאי/ת אמיל גודראו  
קומדיה
ביקורת סרט לממבו איטליאנו מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
"את "ממבו איטליאנו" היה אפשר להגדיר כ"החתונה ההומוסקסואלית שלי", שילוב מענג של "החתונה היוונית שלי" ו"פלורנטין". זוהי הקומדיה האיטלקית הכי פולנייה שהייתה בשנים האחרונות. מצחיקה ונוגעת לב, כדאי לראות."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די50.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות25.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מה הייתם עושים אם הבן שלכם, או האח שלכם היה מודיע כי הוא הומוסקסואל? נכון שבעולם פוליטיקלי קורקט כמו שלנו, התשובה תהיה מייד: "אז מה? שכל אחד יעשה מה שבא לו בחדר המיטות". במציאות אנחנו יודעים שזה לא עובד ככה. הרבה מאוד הורים לא מרוצים לגלות שהבנים או הבנות שלהם משתייכים לקהילה ההומו לסבית.הסרט "ממבו איטליאנו" אומר את מה שיש לחלק גדול מההורים בלב, אבל הוא אומר את זה בחן, הומור בריא וסיפור שמצליח לרגש.
מריה (ג'ינט רינו) וג'ינו (פול סורבינו), היגרו לקנדה מאיטליה בשנות ה- 50, הם נישאו ועם השנים בנו את חייהם ב"עולם החדש", עולם שג'ינו ומריה עוד לא ממש התרגלו אליו. עולמם חרב עליהם כשבנם אנג'לו (לוק קירבי) מחליט לעזוב את הבית ולעבור לדירה משלו. "מה כל כך נורא בלגור עם ההורים שלך עד שתתחתן?", הם שואלים. הם נושמים לרווחה כשהם שומעים שחבר הילדות של אנג'לו, נינו (פיטר מילר) מחליט לעבור לגור איתו, אך רווחתם הופכת לבהלה והיסטריה כשהם מגלים ששני חברי הילדות הם לא רק חברים אלא מאהבים!!! הרי עבור משפחה איטלקית מסורתית בן הומוסקסואל היא עובדה כלל לא קלה לעיקול. הבהלה המשפחתית (בסגנון איטלקי כמובן) הופכת לאימה, מחאה, טירוף וצחוק, וכל הפמילייה יוצאת למלחמת חורמה בזוג הנאהבים הצעיר.אמיל גאודריאול שעיבד את מחזהו של סטיב גאלו'ציו, מצליח להעביר בצורה יפה את במת התיאטרון לקולנוע. אמיל מודע לעובדה שהסרט חייו להיות מוקצן בכדי להעביר את המסר הקומי. הוא מביים את שחקניו בהגזמה וכל הזמן נראה כאילו הם מתאמצים שגם הצופה בשורה האחרונה ישמע את הטקסט.
הסרט הוא צבעוני. הקצב שלו מהיר והדיאלוגים, ברוב המקרים שנונים ומצחיקים. הדמויות הן אומנם סטריאוטיפיות, אך נראה כאילו הן מודעות לכך שהן קריקטורות ולכן גם משחקות באופן מוגזם. השחקנים הצעירים אומנם חמודים אולם דווקא השחקנים המבוגרים הם אלו שגונבים את ההצגה. פול סורבינו וג'נט רינו פשוט מצוינים. אחד הקטעים היותר משעשעים בסרט הוא כאשר ההורים של אנג'לו )סורבינו ורינו) מתווכחים עם אמו של נינו מי מהילדים הוא האקטיבי ומי הוא הפסיבי.הסרט לא מנסה לתקן את העולם או לגרום לכם להזדהות ולאהוב את ההומואים. המטרה העיקרית שלו היא לגרום לכם לצחוק שעתיים, ואת המטרה הזו הוא משיג ובגדול.לסיכום: קשה שלא להתאהב בדמויות הצבעוניות של "ממבו איטליאנו", הקומדיה האיטלקית הכי פולנייה שיש. בשורה התחתונה הסרט, למרות שנופל לעיתים לסטריאוטיפים, הוא פשוט מצחיק ומחמם את הלב. כדאי מאוד לראות.
ממבו איטליאנו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמי צביאליגיל: 4026/01/2004 11:17:31
8/10אייקון ציון
סרט מהנה. אמהות איטלקיות ובנים הומוסקסואלים. סיטואציות מוקצנות ומצחיקות ביותר.מעורר מחשבה על האופן הטראגי שבו מקבלים הורים את ההומוסקסואליות של ילדיהם.מסתיים בסצינה מתוקה של האמא אוחזת בגאווה בידיהם של בנה ובן זוגו. סצינה שמתרחשת לעיתים רחוקות במציאות לצערינו.משחק מצויין של כולם במיוחד האח והאחות.
שם: יעל מגיל: 1717/01/2004 12:44:12
1/10אייקון ציון
סרט משעמם,מיותר, נוראי והביקורות המהללות-פשוט מטעות! הסרט מנסה להצחיק בכוח- ולא מצליח. צפוי,נדוש,שחקנים גרועים ובעיקר הרבה שיעמום! עשו טובה לעצמכם וחיסכו את 30 הש"ח למטרות טובות יותר מסרט שיגרום לבעלי חוש ההומור שביניכם לגחך פעם-פעמיים ולחסרי חוש הומור-לישון ולהיסתכל על השעון. הדבר הטוב ביותר שקרה בסרט: כתוביות הסיום המיוחלות.
שם: שירלי קנטורגיל: 3219/11/2003 01:42:54
8/10אייקון ציון
מ-ג-נ-י-ב! קודם כל, הסרט קנדי, מה שמרמז על הנאה כמעט בטוחה. הסרט זורם, צבעוני, מוזיקה כייפית ואפשרות הצצה מענינת לעולמה של קהילת האיטלקים ב"גולה" (מפחיד לגלות כמה שהאמהות האיטלקיות דומות לאמהות הפולניות!), ולדילמות של הומואים בתוך קהילה קונפורמיסטית. חמוד, קליל, עובר בצ'יק-צ'ק ומשאיר חיוך טעם של עוד
קישורים
חץ ממבו איטליאנו (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט