זהות - ביקורת די.וי.די ביקורת סרט

Identity Movie Review

תמונת כתבטמיר כהן על "זהות - ביקורת די.וי.די":
"סרט מתח-אימה אשר לוקח את הסיפור הבסיסי של סרטי אגאתה כריסטי והופך אותו למרקחה פסיכולוגית מותחת. סרט אימה מודרני, מפותל, מותח, מתוחכם ובעיקר לא צפוי ומעורר מחשבה."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Identity
משחק ג'ון קיוזאק, ריי ליוטה, אמנדה פיט, ג'ון הווקס, אלפרד מולינה, קליאה דובאל, פרואיל טיילור וינס במאי/ת ג'יימס מנגולד  
מתח/פעולה
ביקורת סרט לזהות - ביקורת די.וי.די מאת טמיר כהן
ציון המבקר
"סרט מתח-אימה אשר לוקח את הסיפור הבסיסי של סרטי אגאתה כריסטי והופך אותו למרקחה פסיכולוגית מותחת. סרט אימה מודרני, מפותל, מותח, מתוחכם ובעיקר לא צפוי ומעורר מחשבה."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סוללת שחקנים מעולה נפגשת בסרט זה, במוטל נטוש, כאשר בחוץ מתחוללת סערה. הסערה הזו, קלישאית ככל שתהיה, אינה מתחילה אפילו לבשר את הסערה האמיתית המתקרבת. ג'יימס מנגולד, שהביא לנו בעבר את "נערה בהפרעה" ואת "קייט וליאופולד" מקבל לידיו את הסוללה המוכשרת הזו של השחקנים ועושה סרט אימה בסגנון שלא רואים כמעט. בפרוש לא אחד מסרטי האימה-נעורים וגם לא סרט "סלאשרים".עשרה אנשים זרים, מוצאים מחסה באותו בית מלון כאשר בחוץ משתוללת סופה עזה. כל אחד מגיע למלון מסיבות אחרות, כאשר כולם ממהרים להגיע למקום כלשהו ולכולם יש סוד שהם לא מגלים. נהג של לימוזינה (ג'ון קיוזאק) , כוכבת טלביזיה של שנות ה- 80 (רבקה דה מורניי), שוטר המוביל רוצח (ריי ליוטה הוא השוטר ג'ייק בוסיי הוא הרוצח), נערת טלפון (אמנדה פיט), זוג צעיר שזה עתה התחתן ומשפחה במשבר. העניינים מתחילים להסתבך, כאשר האנשים מתחילים למות בזה אחר זה, ללא כל סיבה או רמז, עובדה שהופכת את כל אחד מהם לחשוד. על מנת להינצל עליהם לפעול ביחד משום שכל אחד מהם יכול להיות הבא בתור. מצד שני לא ברור אפילו לרגע על מי אפשר לסמוך.
סרט מתח-אימה עם סיפור האופייני לסרטי אגאתה כריסטי: חבורה של אנשים זרים, שרשרת רציחות ורוצח לא ידוע שהוא אחד מהקבוצה. המתח הנבנה לכל אורך הסרט באופן מקורי, בשרשרת הרציחות ובסופו. כל אחד מהזרים מסתיר משהו והסרט מזמין את הצופים למשחק פסיכולוגי אותו גם הם משחקים מאחר ונקלעו יחדיו, בלית ברירה.אי אפשר להסביר יותר מדי על מנת לא להרוס, משום שישנן הרבה הפתעות ותפניות אשר מצליחות שוב ושוב לתפוס את הצופים לא מוכנים. השחקנים מצוינים ומוסיפים לאמינותו של הסרט. הסרט מחסיר מהצופים הרבה מהמידע, על מנת למנוע מהם רמזים ולהפתיע אותם. יש שיגידו שחסר לסרט הגיון פנימי ואני אומר שזה מה שיפה בסרט, נמאס מסרטים שרומזים הכל. אם זה מה שצריך על מנת להחזיק אותנו במתח, לשחק איתנו משחק יו-יו פסיכולוגי ולהפתיע אותנו, אז אני בעד.
לסיכום: סרט אימה מרענן ומקורי, מהסוג שלא עושים כמעט, מותח ומפתיע. חוויה מובטחת, לא לפספס.
זהות - ביקורת די.וי.די - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: דב ישראליגיל: 3703/05/2013 20:43:12
7/10אייקון ציון
Identity עשרה אנשים זרים מוצאים מחסה בבית מלון כאשר בחוץ משתוללת סופה עזה וכל הכבישים סגורים ולכן אף אחד לא יכול להמשיך בדרכו,ולכולם יש סוד שהם לא מגלים...ללא ספק סרט עשוי טוב שהצליח להחזיק אותי סקרן לדעת מי הרוצח,סרט מרענן ומקורי,7+.
שם: עדי בירןגיל: 2121/11/2006 18:57:12
10/10אייקון ציון
זהו ללא ספק, סרט האימה הטוב ביותר מכל סרטי האימה. מותח עד הסוף, כל הסרט רק כוססים ציפורניים- מי הרוצח? משחק מעולה של כל צוות השחקנים,מעניין לכל אורכו, אין דקה משעממת. מומלץ בחום-10 בסולם עדי!
שם: b manגיל: 1804/02/2004 20:12:41
9/10אייקון ציון
סרט פשוט מ-צ-ו-י-ן!!! לא צפוי, משחק מצוין, עלילה גאונית... ממליץ בחום רב.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מתח/פעולה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט