הבלש המזמר ביקורת סרט

The Singing Detective Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "הבלש המזמר":
"סרט רע עם כמה הופעות אורח חביבות."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר The Singing Detective
משחק רוברט דאוני ג'וניור, אדריאן ברודי, מל גיבסון, קייתי הולמס, ג'רמי נורתהם, קרלה גוג'יני, רובין רייט פן, סול רובינק, אלפרי וודארד במאי/ת קית גורדון  
דרמה
ביקורת סרט להבלש המזמר מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"סרט רע עם כמה הופעות אורח חביבות."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מספר לא מבוטל של כוכבים מסתובב על המסך במשך 109 דקות ועדיין לא ברור מה הם חיפשו בפרויקט הנפל הזה. כנראה ההילה של הגאון הטלוויזיוני דניס פוטר ז"ל שריחפה מעל הסרט גרמה להם להגיד כן לבמאי המתחיל קית גורדון וכך נעשה עוד סרט מיותר.כוכב הקולנוע והמפיק/במאי לעת מוצא מל גיבסון, (שלאחרונה הסתבך עם סרט שביים על יום מותו של ישו ומואשם באנטישמיות על ידי עיתונאים ואנשי קולנוע ודת שצפו בסרט) אחראי על הפקת העיבוד הקולנועי המחפיר של "הבלש המזמר". למי שאינו יודע, "הבלש המזמר" היתה מיני סדרה שהוקרנה בבי.בי.סי בכיכובו של מייקל גמבון והפכה עם השנים לסדרה קלאסית שצברה לה מעריצים ברחבי העולם. זו היתה יצירה טלוויזיונית ייחודית ששילבה הומור שחור, קטעים מוסיקליים, פילם נואר ודרמה רפואית ונעה בלי הפסקה ממציאות לדמיון.
קית גורדון, במאי צעיר ומעריץ של דניס פוטר, החליט להרים הפקה המבוססת על הקלאסיקה הטלוויזיונית. הוא הצליח לשכנע את הגורמים הנכונים שישקיעו בסרט, וכך, לפי תסריט שדניס פוטר עצמו כתב, הוא מרים הפקה מסורבלת, בוסרית שמשאירה טעם רע בפה ופוגעת בזכרו של פוטר עצמו.העלילה מתמקדת בדן דארק , סופר סיפורי בלשים הסובל ממחלת עור ועצמות מגיל צעיר. המחלה גורמת לו להזות וכך הוא מערבב אנשים אמיתיים עם דמויות ספרותיות מיצירותיו. גם ילדותו הטראומטית משתלבת בהזיות עד שהוא עצמו מתקשה להבדיל בין מציאות לדמיון. כדי להחלים נפשית ופיסית הוא מתחיל להיפגש עם פסיכיאטר המנסה לעזור לו לצאת מהעולם האפל שבו הוא שרוי.
רוברט דאוני ג'וניור מעצבן ואפילו דוחה כדן דארק. המשחק שלו סובל ממנייריזם בלתי נסבל והוא רחוק מלעורר הזדהות כלשהי. מל גיבסון אף פעם לא היה שחקן דרמטי מוצלח והוא גם לא יהיה. רובין רייט פן מזכירה את פטרישיה ארקט וזו לא יכולה להיות מחמאה. נקודות האור היחידות בסרט הן אלפרי וודארד (דג התשוקה) כרופאה חביבה כמו תמיד, קייתי הולמס כאחות המטפלת בסופר המעצבן כהרגלה מתוקה ומצליחה להשכיח לכמה שניות את הסבל של הצופים. גונבים את ההצגה הצמד אדריאן ברודי וג'ון פוליטו כצמד בריונים שמסתובבים בלי שום סיבה הנראית לעין בעולמות השונים ומכסחים לכולם את הצורה.סרט רע עם כמה הופעות אורח חביבות. מומלץ להתרחק.
הבלש המזמר - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: נשמה טובהגיל: 2506/12/2003 21:52:57
8/10אייקון ציון
הקשיבו היטב! לא לשים לב לביקורות הגרועות שהסרט קיבל ופשוט ללכת. הסרט מקסים, רוברט דאוני גוניור גדול ומל גיבסון משחק אותה כמו שאף פעם הוא לא הצליח. מוזיקה מדליקה , סרט מתוחכם ומקסים!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט