אהבה זה כל הסיפור ביקורת סרט

Love Actually Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "אהבה זה כל הסיפור":
"למי שאין בעיה עם עודף סוכרזית מובטח שתצאו עם חיוך על השפתיים. לציניקנים מומלץ להתרחק."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Love Actually
משחק יו גרנט, קולין פירת', לורה ליני, בילי בוב תורנטון, רואן אטקינסון, דניז ריצ'רדס, אמה תומפסון, ליאם ניסן, ביל נייהי, אלן ריקמן, קיירה נייטלי, צ'יווטל אגיופור, אלישה קת'ברט במאי/ת ריצ'ארד קרטיס  
קומדיה
ביקורת סרט לאהבה זה כל הסיפור מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"למי שאין בעיה עם עודף סוכרזית מובטח שתצאו עם חיוך על השפתיים. לציניקנים מומלץ להתרחק."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
חג המולד כבר מסביב וסנטה קלאוס מגיע ארצה ומביא לנו במתנה סרט מתוק מדבש שיחמם את הלב לכל הרומנטיקנים וחובבי הקיטש."אהבה זה כל הסיפור" נכתב ובויים על ידי ריצ'רד קרטיס שלו זה סרטו הראשון כבמאי אבל כתסריטאי הוא עומד מאחורי להיטים כמו "נוטינג היל", "ארבע חתונות ולוויה אחת" ו"יומנה של ברידג'ט ג'ונס". לכן, לא מפליא למצוא סוללה מכובדת של שחקנים ומערכת יחסי ציבור המתייצבת כאן ובראשם הכוכב הקבוע יו גרנט.
בתחילת הסרט נשמע קולו של גרנט המסביר לקהל, שאחרי אסון התאומים הייתה תחושה בעולם שלא קיימת אהבה, אבל אחרי ביקור חטוף בנמל התעופה אפשר לראות את הקרובים והאוהבים המחכים ליקיר ליבם שזה עתה הגיע מאי שם, ולכן אי אפשר להגיד שאהבה מתה. קרטיס, רומנטיקן מושבע, החליט לערבב תשעה סרטים קצרים שכולם עוסקים באהבה ויוצר מעדן מתקתק שקשה מאד לסרב לו.ראש ממשלה רווק (יו גרנט) מתאהב בעובדת משק בית שמנמנה. סופר מבולבל (קולין פירת) מגלה שאשתו בוגדת בו עם אחיו, נמלט לבית הנופש בצרפת ומתאהב בעוזרת הפורטוגזית העממית שאת שפתה אינו מבין. אשה נשואה ומשמימה (אמה תומפסון) חושדת שבעלה (אלן ריקמן) עושה את זה עם המזכירה הצעירה והסקסית שלו. אמן צעיר (אנדרו לינקולן) מאוהב בכלתו הטרייה והשווה (קיירה נייטלי) של חברו הטוב ביותר. ילד יתום בעל חכמת חיים, חי עם אביו החורג והמדוכא (ליאם ניסן) המנסה לעזור לו להגשים את אהבתו לתלמידה. בחורה (לורה ליני) מאוהבת זמן רב במעצב יפיוף שעובד איתה באותו המשרד, אך אינה מעזה לספר לו ובמקביל מנסה לטפל באחיה המבוגר החולה בנפשו. זמר רוק מזדקן (ביל ניי) שמחדש שיר ישן ומתעלל בסוכנו השמנמן. בחור מכוער למדי שמשוכנע שאם יהגר לארצות הברית יצא לו זיון, כי בארה"ב הבנות נותנות לכל אחד עם מבטא והסיפור האחרון עוסק בצמד שחקנים שנפגשים על סט של סרט ארוטי והוא המשעשע והחתרני מבין כולם.
אם כל זה לא מספיק לכם יש גם את רואן אטקינסון (מר בין, ג'וני אינגליש) בתפקיד אורח ובילי בוב תורנטון כנשיא החרמן של ארצות הברית. כל הסיפורים מגיעים לשיאם, איך לא, בערב חג המולד.הסלט המתובל היטב בפסקה מעלה הוא מה שתקבלו. כדי לרגש אתכם עוד יותר שולבו בסרט גם שירים פופולאריים ורומנטיים במיוחד של הביטלס, דיידו, השוגרבייבס, טקסס, נורה ג'ונס ועוד רבים וטובים.למי שאין בעיה עם עודף סוכרזית מובטח שתצאו עם חיוך על השפתיים. לציניקנים מומלץ להתרחק.
אהבה זה כל הסיפור - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עינבגיל: 2231/05/2004 14:11:36
1/10אייקון ציון
אל תנסו אפילו! סרט שהייתי מקטלגת כ "דבילי ביותר". אחד הסרטים המעצבנים שראיתי! אפילו לא קומדיה קלילה וחמודה. לא להתקרב - גם לא לפעם אחת...
שם: אייל בן-ברוךגיל: 2920/05/2004 17:46:38
8/10אייקון ציון
קומדיה קלילה עם שחקנים מהשורה הראשונה. סרט מיוחד, רומנטי ומרגש. מומלץ ביותר. ד"ש לרותם אהובתי.
שם: Edward Yגיל: 1710/03/2004 16:37:43
9/10אייקון ציון
סרט טוב מאוד. אחד הסרטים היותר טובים שראיתי- אחרי "אדון ומפקד", "אבודים בטוקיו" ועוד... לסיכום ממליץ מאוד מאוד לראות אותו.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט