גברים צרפתיים ביקורת סרט

Le Coeur Des Hommes Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "גברים צרפתיים":
"אם ככה "גברים צרפתים" מתנהגים במציאות לא היה כדאי לעשות את הסרט הזה, כי הגברים בסרט הזה פשוט משעממים למוות."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Le Coeur Des Hommes
משחק ברנרד קמפן, ג'רארד דרמון, ז'אן פייר דרוסין, מארק לבויין, לודמילה מיקאל, פביאן באבה, זואי פליקס, פלורנס תומאסין, קתרין וילקנינג במאי/ת בימוי ותסריט: מארק אספוזיטו  
זר
ביקורת סרט לגברים צרפתיים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אם ככה "גברים צרפתים" מתנהגים במציאות לא היה כדאי לעשות את הסרט הזה, כי הגברים בסרט הזה פשוט משעממים למוות."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
4.3/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ניסיונו הראשון בבימוי סרט עלילתי של מארק אספוזיטו, העורך הראשי ומייסד כתב העת "פרמייר", הוא פרויקט מסורבל המזכיר יותר גרסת קשישים צרפתית ל"אסקימו לימון" וכמו בסרט הישראלי הפולחני, גם כאן הצד החזק של הסרט הוא הפס-קול."גברים צרפתים" הוא הלהיט שכבש בשנה האחרונה את מסכי הקולנוע בצרפת, מדובר בקומדיה בורגנית קלילה עם מוטיבים דרמתיים המנסה לנתח את מהות החברות בין גברים באמצע החיים.
מות אב, בגידה של אישה, נישואין של בת, אהבה חדשה, שקרים, בגידות וסודות מעמידים את חברותם של אלכס, אנטואן, ג'ף ומנו, ארבעה גברים בורגניים באמצע החיים. כולם מבוססים כלכלית אבל מתנהגים כמו חרמנים בתחילת שנות העשרים לחייהם. החברות בת עשרים וחמש השנים עומדת במשבר כאשר אנטואן מגלה שאשתו בוגדת בו ולכל אחד מהחברים יש השקפה אחרת על הנושא.אפשר להכריז ש"גברים צרפתים" הוא אחד הסרטים הפטפטנים ביותר שנראו על מסך הקולנוע מזה זמן רב, ותוך כדי פטפוט בלתי נפסק הגברים הצרפתים חולקים סודות, תומכים אחד בשני, מתווכחים בלי הפסקה, מתעמתים, צוחקים, ממלאים טוטו ומעמידים במבחן אחד את השני. במהלך הסרט הם גם מסתכלים על בחורות יפות וחלקם גם בוגדים בנשותיהם בלי הפסקה עם כל מיני סטוצים מזדמנים.
בסופו של דבר כולם ילמדו שלא די בהצלחה מקצועית וסטוצים מזדמנים אלא אהבת אמת, אשה אוהבת וילדים שימשיכו לפטפט גם אחרי מותם הם הדבר החשוב באמת.אם ככה "גברים צרפתים" מתנהגים במציאות לא היה כדאי לעשות את הסרט הזה, כי הגברים בסרט הזה פשוט משעממים למוות.
גברים צרפתיים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: לירון בן-לבגיל: 2125/12/2003 14:43:33
6/10אייקון ציון
סרט חביב ולא יותר. סקס והעיר הגדולה הגירסא הגברית-צרפתית.לא אגיד שלא נהנתי מהסרט אבל הוא גם לא השפיע עלי או גרם לי לחשוב יותר מידי ובכך הוא מחמיץ את הרעיון הכללי של לעשות סרט- במיוחד לנישה שעליה הוא מנסה לפנות.
שם: משה חייםגיל: 2819/12/2003 22:34:10
1/10אייקון ציון
הסרט מאכזב באופן כללי,ופוגע קשות בתדמית הטובה של הסרטים הצרפתים המובאים ארצה. התסריט הוא בליל של אמריקניות בלבוש צרפתי יחד עם חיפוש משמעות במודרניזציה שפוגעת בבטן הרכה של המזדקן הצרפתי הבורגני. עדיף היה לראות סרט הוליוודי בסגנון,כך אתה יודע למה לצפות ואתה לא מתאכזב ולא מרגיש שאתה צופה בחיקוי. חבל על בזבוז הזמן. ולסיום-למי שמתכוון לצפות בסרט בקולנוע הוד- 1. הם לא מודיעים לפני-אך הצפייה בסרט אינה בכל רוחב המסך אלא בפורמט קטן יותר ומרגיז מאוד 2. גם אם בחוצ יירד גשם ותיהיה רוח,הם לא יתנו לכם להכנס דקה לפני הזמן אבל לא יפספסו לתת לכם לראות מהדורת פרסומת ארוכה עד מאוד בווליום חזק במיוחד שנעלם בעת ההקרנה של הסרט עצמו. אל תעזו,עשו לעצמכם טובה והתרחקו מהקולנוע הזה!!!
שם: dana ohanaגיל: 2116/12/2003 15:53:37
1/10אייקון ציון
סרט זוועתי! אני לא יודעת איך שרדתי את כולו יחד עם כל ששת האנשים שעוד נשארו באולם, הסרט אינו מצחיק, אינו שנון כמו שמתיימר להיות והגרוע מכל אינו מחדש דבר.יותר נראה כמו גרסה גברית צרפתית דלוחה של סקס והעיר הגדולה.
קישורים
חץ גברים צרפתיים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט