ברוס הגדול מכולם - ביקורת די וי די ביקורת סרט

Bruce Almighty Movie Review

תמונת כתבטמיר כהן על "ברוס הגדול מכולם - ביקורת די וי די":
"רעיון טוב שהתפספס וסרט שפשוט אינו מספיק מצחיק. אפשר לראות אבל חשוב לבוא בלי הרבה ציפיות."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Bruce Almighty
משחק ג'ים קארי ,מורגן פרימן ,ג'ניפר אניסטון במאי/ת טום שאדיאק  
קומדיה
ביקורת סרט לברוס הגדול מכולם - ביקורת די וי די מאת טמיר כהן
ציון המבקר
"רעיון טוב שהתפספס וסרט שפשוט אינו מספיק מצחיק. אפשר לראות אבל חשוב לבוא בלי הרבה ציפיות."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע10.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די81.6%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות7.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט זה יצא לאקרנים, שבוע לאחר יציאת הסרט המדובר "מטריקס רילודד" והדיח אותו מראש טבלת שוברי הקופות. הצלחה מסחררת למדי לקומדיה חדשה זו מבית מדרשו של ג'ים קארי. הסרט פונה גם לקהל צעיר יותר ובכך יתרונו על "מטריקס רילודד", אך אין ספק שההצלחה בקופות מרשימה בכל קנה מידה. את הסרט ביים טום שדיאק, במאי מנוסה בקומדיות מטורפות, שכבר שיתף פעולה עם ג'ים קארי בסרטים "אייס ונטורה" ו"שקרן שקרן" ועם אדי מרפי בסרט "הפרופסור המטורף".ברוס (ג'ים קארי) הוא כתב חדשות מקומי בבאפלו, ניו יורק, הידוע בעיקר בכתבות מצחיקות ואנושיות, המשמחות את כולם חוץ ממנו. לברוס יש חברה אוהבת, גרייס (ג'ניפר אניסטון), המנהלת מעון יומי, מאושרת מחייה ומעריצה אותו. ברוס מקבל הזדמנות לסקר אירוע בשידור חי במפלי הניאגרה, אבל כאשר רגע לפני השידור הוא מתבשר שתפקיד המגיש נמסר למתחרה שלו, ברוס מאבד עשתונותיו בשידור חי מה שמתחיל שרשרת אסונות שמצטרפת לכדי היום הגרוע ביותר בחייו כולל פיטוריו מהעבודה, תקיפתו ע"י כנופיה והשחתת מכוניתו. ברוס, כועס ועצבני, מאשים את אלוהים במזלו הרע. אלוהים (מורגן פרימן), ששומע את ברוס, מציע לו הצעה מפתה במיוחד, את תפקידו, עם כל כוחותיו. ברגע שברוס מבין שהוא לא חולם, וזה לא סיוט או שלב פסיכוטי שהוא חווה, הוא מתחיל להשתמש בכוחות שניתנו לו, להנאתו, לקידומו האישי בעבודה ובחיים, עד שהוא מגיע לצומת דרכים בה הוא צריך לבחור אם להפוך ל"דפוק" הכי גדול ביקום, או למצוא קומץ אנושיות בברוס הכל יכול.
כמו סרטיו האחרים של קארי, הסרט מבוסס על יכולתו הקומית הבלתי מעורערת כולל עוויות הפנים, השיגעונות וכל השטיקים המוכרים כל כך. השאלה האמיתית היא, האם יש בסרט הזה משהו מעבר לכך והאם הוא באמת מצליח להצחיק. אמנם ג'ים קארי מוכשר והסרט מצחיק לפרקים, אבל בסך הכל ניתן להגיד שהסרט די מאכזב. את רוב הבדיחות ראו כבר בטריילר של הסרט, שכמעט כולם ראו אותו, העלילה ממש טיפשית (כנראה שזה היה צפוי), הבדיחות מועטות מדי ולא תמיד מצחיקות והסרט פונה לקלישאות, כמו הגדלת השדיים של חברתו. למרות שהרעיון של הסרט מעולה, לתת לאדם אגוצנטרי בצורה קיצונית לנהל את העולם, הסרט מפספס ולא מצליח לעבד זאת למשהו שהוא מעבר לפני השטח וליותר מאותן קלישאות הצפויות והשחוקות כל-כך. הגיבור האמיתי של הסרט הוא הכלב שגונב לג'ים קארי את ההצגה, עוד הוכחה לרמתו של הסרט. נראה כי העובדה שג'ים קארי אינו עושה הרבה סרטים, גורמת לציפיות גדולות מכל סרט שלו ולהליכה המונית לקולנוע, על מנת לראות האם הפעם הוא עמד בציפיות. הפעם נראה כי אין הרבה תוכן מעבר להמולה סביב הסרט הזה.לסיכום, סרט חביב, לא יותר. רעיון טוב שהתפספס וסרט שפשוט אינו מספיק מצחיק. אפשר לראות אבל חשוב לבוא בלי הרבה ציפיות. מתאים בעיקר לנוער צעיר.
ברוס הגדול מכולם - ביקורת די וי די - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: LOUIEגיל: 3016/10/2020 22:53:12
10/10אייקון ציון
לא משנה כמה פעמים אני אראה את הסרט הזה אני אתאהב בו מחדש כל פעם!! סרט מדהים. תודה על הקישור !!
שם: anipoגיל: 4824/07/2020 17:14:19
7/10אייקון ציון
מפגש נהדר של שני ענקים. הייתי מכנה את הסרט כסימפטי ומצחיק לעיתים אבל לא פחות חשוב, מעורר מחשבות על החיים. כל אחד יכול לתת פרשנות משלו לגבי המסרים. ברוס נולן הוא גבר לקראת גיל 40 ,שעובד ככתב שטח לענייני כלום ושום דבר בערוץ טלוויזיה מקומי בעיר באפלו בניו יורק. למרות שיש לו בת זוג יפה ואוהבת ,הוא אינו מרוצה מחייו. הוא שואף להתקדם לתפקיד שדרן החדשות, וכשהוא מפוטר בעקבות שטויות שעושה בשידור חי, הוא זועק לעזרת אלוהים שיציל אותו מחייו הבינוניים.להפתעתו ,אלוהים מתגלה אליו בדמות איש תחזוקה בבניין נטוש. הוא מעניק לברוס את כוחותיו, תחת שני תנאים, שאחד מהם הוא שאסור לו להשפיע על רצונם החופשי של בני אדם. לאחר שברוס מנצל לרעה את הכוחות שקיבל והוא מאבד את חברתו, הוא לומד לקח, שאנשים צריכים לקחת אחריות על עצמם במקום שכל הזמן יצפו שכוחות חיצוניים יצילו אותם. מסר נוסף הוא ,שצריך להיות מאושר מהמקום בו אתה נמצא בחיים אם טוב לך ,ולא לנהל מרדף בלתי פוסק אחר סטטוסים חברתיים וכבוד. שווה להתרווח על הכורסא למשך 90 דקות, ובסוף יש כמה פספוסים נחמדים.ציון 7.5.
שם: shayeגיל: 3210/06/2013 10:16:05
7/10אייקון ציון
אכן סרט משעשע ומצחיק. להבדיל משאר הסרטים הדבילים של קארי שהיו..( כייבל גאי וכו ) נחמד קומדייה קלילה משעשעת.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט