ואז הגיעה פולי ביקורת סרט

Along Came Polly Movie Review

תמונת כתבאלון רוזנבלום על "ואז הגיעה פולי":
"ג'ניפר אניסטון מנסה לבנות לעצמה קריירה אחרי "חברים", רק חבל שהיא עושה זאת בקומדיה שהבדיחה הכי מצחיקה בה היא בן סטילר על אסלה מעוות את פניו וסובל משלשול."
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Along Came Polly
משחק בן סטילר, ג'ניפר אניסטון, אלק בלדווין, פיליפ סימור הופמן, הנק אזריה, דברה מסינג במאי/ת ג'ון המבורג  
קומדיה
ביקורת סרט לואז הגיעה פולי מאת אלון רוזנבלום | מבקר קולנוע | כתב
ציון המבקר
"ג'ניפר אניסטון מנסה לבנות לעצמה קריירה אחרי "חברים", רק חבל שהיא עושה זאת בקומדיה שהבדיחה הכי מצחיקה בה היא בן סטילר על אסלה מעוות את פניו וסובל משלשול."
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.1/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע25.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די37.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות37.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
קשה להבין מה מצחיק באדם שמנסה לעשות את צרכיו בשירותים ולפתע הוא מוציא קולות משונים מאזורים משונים בגופו. האם העובדה שאחד הגברים היותר שמנים, יותר שעירים ויותר מזיעים גוהר מעליך וגורם לך לבלוע את הזיעה שלו זה דבר מצחיק? התשובה היא כן לדעתם של בן סטילר, ג'ניפר אניסטון והבמאי ג'ון המבורג.ראובן פפר (בן סטילר) הוא יהודי אמריקאי שנזהר מקבלת סיכונים בכל אשר הוא פונה בחייו. הוא היגייני להחריד, עובד בעבודה משרדית יציבה ומתחתן עם הבחורה הטובה הראשונה שאותה הוא מוצא. הכול אצלו מתוכנן ומלוטש להחריד, עד אשר חייו עוברים טלטלה במהלך ירח הדבש שלו, כאשר אשתו הטריה (דברה מסינג מ'וויל וגרייס') בוגדת עם בו עם מדריך צלילה צרפתי ומסוקס. פפר, שבור לב, מרגיש שכל חייו יוצאים ממסלולם... ואז מגיעה פולי (ג'ניפר אניסטון), מכרת ילדות אותה לא ראה מאז חטיבת הביניים. פגישה מקרית מובילה לסיפור אהבה כמעט בלתי אפשרי בין פפר המסודר והמוקפד לאותה פולי, חובבת הרפתקאות שיוצאת למסיבות פרועות, אוכלת אוכל מתובלן (שעושה שמות לקיבה הרגישה של פפר) גרה בדירה מבולגנת ומגדלת סמור (!) כחיית מחמד.
כמעט כמו כל הקומדיות בהן משתתף בן סטילר, ההומור בסרט הזה נובע בעיקר מהוצאות קולות, נוזלים ועוד מיני דברים מאזורים שונים ומשונים בגופנו. העלילה צפויה להחריד וקשה לדבר כאן על משחק או בימוי נאותים. בעוד לסטילר היו בשנים האחרונות כמה סרטים מצחיקים ("זולנדר" למשל) אולם השנה הוא מקפיד להוציא סרטים דלוחים במיוחד, "דופלקס", היה כזה וכעת מגיעה פולי, וחבל.אניסטון, שמנסה לבנות לעצמה קריירה קולנועית לא מתאמצת במיוחד בסרט הזה. לעיתים קשה להבין מדוע סטילר כל כך רוצה אותה. היא לא זוהרת במיוחד, חכמה במיוחד, מגניבה או סקסית, היא פשוט שם.
מי שכן גונב את ההצגה הוא דווקא האנק עזריה. מי שהיה פעם החבר של הלן האנט ומוכר בעיקר בגלל שהוא תורם את קולו של מו השיכור ב"משפחת סימפסון". עזריה בן ה-40 מופיע בסרט כקלוד, המאהב הצרפתי והוא מתהדר באחד הגופות היותר טובים ושריריים שיצאו מהוליווד. רוב הצופים בקולנוע לא התעסקו בעלילת הסרט אלא בשריר החזה המפותחים של האנק.לסיכום: "ואז הגיעה פולי", היא קומדיה נמוכה, עם הומור נמוך. מתאימה בעיקר לבני נוער וכאלו שהומור שרותים גורם להם לצחוק. לכל השאר, שמרו מרחק.
ואז הגיעה פולי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: .MOR Rגיל: 1307/10/2016 21:33:43
6/10אייקון ציון
סרט טיפוסי וחובבני !!! רוב השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול מוסיף לאווירה, הבדיחות שנונות (למרות שאין הרבה) ורוב הדיאלוגים די מעניינים ובסיסיים אבל כיאה לקומדיות הרומנטיות, התסריט והעלילה צפויים מאוד, לא מקוריים בכלל וקלישאתיים. בקיצור, חמוד. אפשר לראות, רק בלי ציפיות גבוהות !!!
שם: שיר וויאןגיל: 1419/10/2007 14:11:43
3/10אייקון ציון
סרט דפוקק
שם: לירון נגיל: 1409/08/2004 01:46:16
5/10אייקון ציון
סרט חמוד, מצחיק ונחמד! מתאים לג'ן ובן לשחק ביחד (התכוונתי לשחקני הסרט ג'ניםר אניסטון ובן סטילר) לא סרט לראות בקולנוע נחמד לקחת בדי וי די או קלטת :) תהנו!
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי קומדיה
הכפיל The Fall Guy חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט